Symptomer?

Flere som har opplevd at symptomene kommer seint? Er nå 10+2 og det er først de siste dagene jeg har kjent skikkelig på symptomer. Sjukt trøtt og kvalm... Har før dette kun vært småuggen, men vært null stress. Gruer meg til jobb i morgen.. :hungover: Hadde de
Jeg fikk plutselig kjempe kvalme i uke 9/ 10 som
Varte et par dager. Er i uke 10+6 nå, og er uggen fremdeles men spyr ikke.

Jeg fikk plutselig kjempe kvalme i uke 9/ 10 som
Varte et par dager. Er i uke 10+6 nå, og er uggen fremdeles men spyr ikke.
Litt samme her.. allerede roet seg litt og ikke så kvalm i dag. Håper det holder seg sånn videre. Ære være dere som spyr hver dag!

Testet igjen i dag :shifty: I morgen skal jeg prøve å vanne ut urinen 50/50 med vann.
Selv om dette ikke gir garanti for at mini lever, er det mer sjelero å se streken er sterkere enn kontrollstreken.
Jeg også tester hele tiden. Det er sikkert ikke lurt. Men jeg er bekymra hele tiden, spesielt når jeg har så lite symptom. Prøver å tenke positivt.... Pleier ikke å være slik. Sikkert hormonene. Det var litt rosa på papiret idag også. Det har det aldri vært før. Er 10+3

Hvordan går det idag?
Jeg har hatt blødning og mens smerter siste døgnet. Veldig bekymret ❤️
Men streken var av en eller grunn sterkere idag
Ikke blødd i dag, og kun litt stikking på min venstre siden (den siden jeg har hatt smerter hver gang).
Han tenkt tanken på svangerskap i egglederen. Er vel vanligst at smertene kommer rundt denne tiden ...er 10+1.
Under to døgn til ultralyd.
Jeg har ikke testet mer. Bra at du fikk sterkere test nå da. Men såååå grusomt å blø.
Kan det være en tvilling du mister?! Noen oppdager jo ikke alltid at det er to embryoer på tidlig ultralyd.
Krysser fingrene for oss begge !!!

Dere som har barn fra før, føler dere det stemmer med at man er dårligere når man skal ha jente, og ofte i fin form når man skal ha gutt? Er i den 13’ uken og har ikke spydd og hatt minimalt med symptomer hittil :think005 Spennende å høre folks erfaring på symptomer og formen i forhold til kjønn:happy:

Dere som har barn fra før, føler dere det stemmer med at man er dårligere når man skal ha jente, og ofte i fin form når man skal ha gutt? Er i den 13’ uken og har ikke spydd og hatt minimalt med symptomer hittil :think005 Spennende å høre folks erfaring på symptomer og formen i forhold til kjønn:happy:
Det har ikke stemt hos meg overhode. Med første (jente) merket jeg omtrent ikke at jeg var gravid. Med andre (gutt) var jeg litt kvalm rundt uke 8, ellers i god form. Denne gangen med tredje har jeg vært kjempedårlig! Vært konstant kvalm og i elendig form i 2 mnd nå. Vet ikke kjønn enda.

Var mye dårligere form med begge gutta mine, denne gangen merker jeg ikke at jeg er gravid en gang :hilarious: jordmor tippa jente på tul så blir spennede å se!

Ja, har stemt på 3/3 barn :)

Stemmer ikke her i det hele tatt! Med jenta mi var jeg ikke kvalm, hadde skikkelig fin hud og fint hår, følte jeg strålte. Merka ikke menssmerter eller noe annet ubehagelig annet enn bekkenløsning fra uke 16. Denne gangen føler jeg meg som en pose med dritt :joyful: Vondt i ryggen, stråler ned i beina, konstant mensensmerter, ikke mye kvalm men konstant uggen, fått kviser på haka, håret er som en striesekk, føler meg feit, trøtt og sliten:joyful: Vet ikke kjønn enda :)

Stemmer ikke her i det hele tatt! Med jenta mi var jeg ikke kvalm, hadde skikkelig fin hud og fint hår, følte jeg strålte. Merka ikke menssmerter eller noe annet ubehagelig annet enn bekkenløsning fra uke 16. Denne gangen føler jeg meg som en pose med dritt :joyful: Vondt i ryggen, stråler ned i beina, konstant mensensmerter, ikke mye kvalm men konstant uggen, fått kviser på haka, håret er som en striesekk, føler meg feit, trøtt og sliten:joyful: Vet ikke kjønn enda :)
Så spennende da! Som jeg trodde er det mange forskjellige meninger og teorier på dette med symptomer og kjønn. Men høres jo litt rart ut om det ene kjønnet tar mors skjønnhet og det andre gir glød :think005 Er vel heller det at hver enkelt person og svangerskap er forskjellig.
Det blir spennende å se i hvertfall! Skal på TUL om en og en halv uke, spent på om man klarer å se noe da.
Hvor langt er du på vei?:love017

Så spennende da! Som jeg trodde er det mange forskjellige meninger og teorier på dette med symptomer og kjønn. Men høres jo litt rart ut om det ene kjønnet tar mors skjønnhet og det andre gir glød :think005 Er vel heller det at hver enkelt person og svangerskap er forskjellig.
Det blir spennende å se i hvertfall! Skal på TUL om en og en halv uke, spent på om man klarer å se noe da.
Hvor langt er du på vei?:love017
Ja, husker jeg var helt sikker på gutt forrige gang nettopp på grunn av det :D så spennende! Jeg skal på TUL på mandag, da er jeg 13+1, har et håp om å se kjønn jeg også men tviler litt :joyful: Hvor langt er du på vei? :D

Hatt hyperemesis med alle, men i varierende grad. Med jentene kastet jeg opp til uke 25ish med alt fra 20-40 ganger i døgnet), med gutt nr 1 var formen merkbart bedre fra uke 13 og kastet ikke opp lenger etter det. Med gutt nr 2 var jeg skikkelig ille kvalm og måtte ligge heeelt stille i senga til uke 18 for å ikke kaste opp(kastet kun opp 3 ganger) med gutt nr 3 var jeg ille dårlig som med jentene og kastet opp mange ganger i døgnet til uke 27. Nå med gutt nr 4 i magen har jeg vært veldig kvalm og sengeliggende, og kastet opp noen ganger kun. Kvalmen har gitt seg for det meste nå i uke 16.

Noen andre som har vondt i halebeinet og hofte? :facepalm: er 15+5 å hatt det nå sånn avogpå i rundt 1-2 uker... eventuelt noen som har tips til hva som kan hjelpe? Må jeg til fysio?

Back
Topp