Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med første fikk jeg ikke melk før dagen etter hjemreise - så dag 4 tror jeg. Med nr. 2 kom det dagen etter jeg fødteDere som har to eller flere barn fra før, nårtid fikk dere melk i puppene som andregangs eller fleregangsfødende? Er litt spent på om det kommer tidligere nemlig
Det gjorde jeg i forrige uke....testen ble svakere enn kontrollstreken....angret på testen. Han null symptomer.Ja! Men er litt fristet til å ta en ny test for å se at jeg faktisk er gravid og ikke bare innbiler meg det
TUSEN TAKK FOR DETTE TIPSET!! Jeg slet ned supertett nese i hele forrige svangerskap og virker som det samme nå. Før har jeg brukt otrivin de gangene jeg var så tett at jeg nesten fikk klaus, men med så dårlig samvittighet. Denne fungerer minst like bra!!! Jeg er SÅ fornøyd! Til alle med tett gravidnese, dette er et must! Takk @Lillemo123Denne funker som bare det. Bland sammen vann og bordsalt. Pust inn med nesen samtidig som du sprøyter inn saltvann i begge nesebor. Så skal du se alt kommer ut når du snyter deg
Hilsen en tidligere otrivin avhengig!
Kan være lurt å bruke nesesprayolje etterpå så du ikke blir så tørr i nesen.
Vis vedlegget 405063
Skal testes ut herTUSEN TAKK FOR DETTE TIPSET!! Jeg slet ned supertett nese i hele forrige svangerskap og virker som det samme nå. Før har jeg brukt otrivin de gangene jeg var så tett at jeg nesten fikk klaus, men med så dårlig samvittighet. Denne fungerer minst like bra!!! Jeg er SÅ fornøyd! Til alle med tett gravidnese, dette er et must! Takk @Lillemo123
Ååå så bra det virket! Er jo helt forferdelig å gå med tett nese, og Otrivin kan bare gå å legge segTUSEN TAKK FOR DETTE TIPSET!! Jeg slet ned supertett nese i hele forrige svangerskap og virker som det samme nå. Før har jeg brukt otrivin de gangene jeg var så tett at jeg nesten fikk klaus, men med så dårlig samvittighet. Denne fungerer minst like bra!!! Jeg er SÅ fornøyd! Til alle med tett gravidnese, dette er et must! Takk @Lillemo123
Det er bare å ta Otrivin med god samvittighet. Ingen begrensinger for gravide der https://www.helsenorge.no/medisiner/graviditet-og-legemidler/TUSEN TAKK FOR DETTE TIPSET!! Jeg slet ned supertett nese i hele forrige svangerskap og virker som det samme nå. Før har jeg brukt otrivin de gangene jeg var så tett at jeg nesten fikk klaus, men med så dårlig samvittighet. Denne fungerer minst like bra!!! Jeg er SÅ fornøyd! Til alle med tett gravidnese, dette er et must! Takk @Lillemo123
Rundt uke 32Dere som har to eller flere barn fra før, nårtid fikk dere melk i puppene som andregangs eller fleregangsfødende? Er litt spent på om det kommer tidligere nemlig
Så bra! er også litt for egen del siden jeg ikke vil bli avhengig og i svangerskap er jeg tett hver eneste dag, så måtte finne en løsning som var «naturlig»Det er bare å ta Otrivin med god samvittighet. Ingen begrensinger for gravide der https://www.helsenorge.no/medisiner/graviditet-og-legemidler/
Ja jeg er så sykt fornøyd! Har fortalt det til flere jeg kjenner som er gravide alleredeÅåå så bra det virket! Er jo helt forferdelig å gå med tett nese, og Otrivin kan bare gå å legge seg
Hjelper ikke det når man blir avhengig og ødelegger nesenDet er bare å ta Otrivin med god samvittighet. Ingen begrensinger for gravide der https://www.helsenorge.no/medisiner/graviditet-og-legemidler/
Tja. Jeg har gått på Otrivin gjennom 2 graviditeter og det har gått helt fint. Dagen etter fødsel forsvinner plagene og nesen er fin igjen. Går nå på det igjen og kommer til å bruke gjennom hele graviditeten, uten bekymring for å ødelegge nesen eller avhengighet. Sikkert litt forskjell fra person til person, men dårlig samvittighet for å bruke en gang i blant skal man ikke haHjelper ikke det når man blir avhengig og ødelegger nesen
Vært avhengig tidligere så her blir det ingen nesesprayTja. Jeg har gått på Otrivin gjennom 2 graviditeter og det har gått helt fint. Dagen etter fødsel forsvinner plagene og nesen er fin igjen. Går nå på det igjen og kommer til å bruke gjennom hele graviditeten, uten bekymring for å ødelegge nesen eller avhengighet. Sikkert litt forskjell fra person til person, men dårlig samvittighet for å bruke en gang i blant skal man ikke ha
Har det ganske likt for tiden. Kan kjenne maten «presse seg opp» nederst i spiserøret.Jeg er konstant sulten, men blir mett etter bare ett par biter, så går rundt konstant mett og sulten om hverandre hele dagen. Pluss en halsbrann som dukker opp 30 min etter Måltid med ettersmak av hva enn jeg har fordøyd.... Har mest lyst å slutte å spise
Ja, jeg har det helt likt og er 10+4/10+6Er 10+6 idag og har siste dagene kjent myyye mer strekninger, stikking og murringer i magen! Når jeg strekker meg eller generelt gjøre noe haha. Flere?
Betryggende å høre for en engstelig førstegangsgravid!Ja, jeg har det helt likt og er 10+4/10+6