Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bekkenløsning? Vet ikke om du svarde på min post.Jeg ha kjent det i 2 av 3 svangerskap, med nr 2 kom d tidlig, allerede i uke 8. Nå med nr 4 var jeg fått de siste to ukene. Er 10+5 i dag
Ja det var din jeg skulle svare på, jeg trykket vist ikke på svar på innlegge dittBekkenløsning? Vet ikke om du svarde på min post.
Jeg begynte å kjenne smerter rundt uke 7, i begge hofter. Er nå i uke 11+6 og har enda noe smerter, merker det mest på natta og hvert fall etter en hektisk dag på jobb! Startet å bruke bbhugme puta for et par dager siden, og den hjelper veldig bra, pluss at jeg også bytter sko i løpet av dagen på jobbDette er min første graviditet. Jeg er 9+4 og i går og i natt har jeg begynt å kjenne det jeg tror er bekkensmerter. Både i hofta og skambeinet. Vondt når jeg ligger på siden. Flere som har kjent det så tidlig? Og er dette noe som kommer til å vedvare når man først har fått det?
Jeg har også bbhugme. Hvilke stillinger med den er best for deg? Jeg sliten veldig på natten. Hvordan gikk det utover svangerskapet?Jeg begynte å kjenne smerter rundt uke 7, i begge hofter. Er nå i uke 11+6 og har enda noe smerter, merker det mest på natta og hvert fall etter en hektisk dag på jobb! Startet å bruke bbhugme puta for et par dager siden, og den hjelper veldig bra, pluss at jeg også bytter sko i løpet av dagen på jobb![]()
Jeg har også bbhugme. Hvilke stillinger med den er best for deg? Jeg sliten veldig på natten. Hvordan gikk det utover svangerskapet?

Helt normalt med hormonutløste bekkenplager i starten, og det vil mest sannsynlig gå over før det evt kommer tilbake senere i svangerskapetDette er min første graviditet. Jeg er 9+4 og i går og i natt har jeg begynt å kjenne det jeg tror er bekkensmerter. Både i hofta og skambeinet. Vondt når jeg ligger på siden. Flere som har kjent det så tidlig? Og er dette noe som kommer til å vedvare når man først har fått det?
Okei! TakkHelt normalt med hormonutløste bekkenplager i starten, og det vil mest sannsynlig gå over før det evt kommer tilbake senere i svangerskapet![]()
Hjalp veldig med den puta i korsryggen faktisk. Takk for tips! Kjenner jeg har mest vondt på venstre siden, er også den siden jeg sover mest på.Har gått veldig opp og ned hver dag, plutselig en uke uten smerter, også noen dager på rad osv..
Har den mellom beina, føtter, legger og lår (holder også rundt den), bøyer knærne opp mot magen liksom.. hjelper også å ha en pute bak korsryggen! Må prøve seg frem litt..
har også føttene hevet over hjertehøyde om kvelden, om det hjelper vet jeg ikke men et forslag![]()
Håper dette svangerskapet blir lettere mtp detteMine bekkensmerter kom sist i uke 17 og sammen med hyppige kynnere gjorde det meg sykemeldt. Ble gradvis verre utover svangerskapet og måtte bruke krykker til slutt. Nå kjenner jeg litt på det allerede. Fikk gått i barnetoget i går og var helt gåen etterpå. 9+6. Veldig spent hvordan dette blir denne gang.
Jeg er usikker på hva «fakta» er. Men mamman min sleit med det i alle sine svangerskap, jeg gjorde det sist og tror jeg blir plaget denne gang og. I hvilken grad aner jeg ikke, men jeg kan jo si det sånn at helt siden forrige svangerskap som er c 6 år siden, så har jeg av og til kjent på bekken-«smerter» i disse årene. Litt rart kanskje, eller kanskje ikleHåper dette svangerskapet blir lettere mtp dettevet du om det er vanlig at man får det igjen dersom man hadde det første svangerskap?
Jeg tenkte snakke med jordmor om det på onsdag og høre hva hun sier. Har først kontroll da.
Av og til «klikker» det noe inni der hvis jeg gjør en bestemt bevegelse. Lurest å bare høre med jordmor. Men når jeg sa til hun at jeg allerede kjenner litt i bekkenet, så syns hun det var tidlig. Men hun kunne aldri si aldri, da hormonene påvirker sånt.

Med de to første hadde jeg skikkelig stygg hud i første trimester og så drømmehud de to resterende. Denne gangen har jeg ikke merket noe forskjell på huden men i dag hadde det dukket opp to røde kviser og jeg begynner å frykte at det skal være de to siste trimesterene med grusom hud nåAndre som sliter med huden som gravid og som kan komme med tips?
Jeg ser altså ut som ei kjøttkake! Alltid hatt ganske grei hud i ansiktet, ikke vært spesielt plaget mer enn ei kvise i ny og ne. Nå har jeg flere områder hvor det har kommet mange små, vonde kviser og jeg er heelt rød!![]()

Skal til legen på mandag, så får høre mer da. Ikke overvektig eller noe sånt heller altså. Fler som kjenner på det samme?