Våkna opp i dag med ekstrem svimmelhetHmm, greit å vite at noen andre har det likt hvertfall! Jeg har heldigvis en kontorjobb, så sitter jo stort sett hele dagen. Men begynner å lure på om folk tror jeg er full på jobb, for jeg må støtt og stadig holde meg fast i veggen når jeg runder hjørnerklarer meg fint på jobb, men er utrolig sliten når jeg kommer hjem.
Kan jo gjerne blodtrykksfall også jajeg har så lite peiling på slike ting..
kasta opp selvfølgelig. Ikke at det er uvanlig. Leste på appen at svimmelhet kan komme av at blodårene er mindre tøyelige nå pga hormoner(?) men at det også kan komme av jernmangel. Og det hadde jeg heller ikke vært overasket over hvis det er tilfellet. Skal heller ikke ta noe blodprøver før i uke 11/12. Blodtrykket mitt er ganske lavt nå ifølge jordmor og det er visst heller ikke uvanlig nå tidlig i svangerskapet. Føles mer og mer ut som evigvarende fylllesyke ja. Svimmel, kvalm, oppkast, dårlig matlyst, litt dårlig mage inni mellom, vondt i kroppen/bekken, hodepine.. Altså hva er det neste? (Hvis vi ser bort ifra tett nese, ømme byster og ligamentsmerter)

klarer meg fint på jobb, men er utrolig sliten når jeg kommer hjem.
jeg har så lite peiling på slike ting..

Denne uka var jeg hos jordmor og har gått opp 2,5 kg, magen har vokst, og det er visst vanlig å ikke ha så mye symptomer heller. Jeg krysser fingrene for oss
krysser fingrene for oss jeg også 
hmm hva tenker du på da? For jeg har elendig kondis nå