Symptomer

Kjente et relativt stort press/stikk i magen og så ‘strålte’ følelsen nedover bena. Kjente det for tre timer siden-ish. Ingen blødninger. Enda hvertfall. Noe som har kjent på det samme og eventuelt vet hva det er/betyr?
Jeg har det samme. Hatt slik press i magen med stråling ned i den ene foten med jevne mellomrom i over 1 uke nå. Den ene gangen hadde jeg det på jobb og det var så intenst at jeg ble svimmel og kaldsvett. Måtte legge meg rett ned på gulvet i gangen, siden alt gikk trill rundt i hodet. Heldigvis var det ingen som så det Sånn sett er det fint med nattarbeid.
 
Merker jeg blir fort kvalm eller uvel hvis jeg ikke spiser sakte og i ro og fred, tok litt for stor bit i munn under frokosten i dag, og begynte å brekke meg :hungover: samme hvis jeg reiser meg opp for å finne noe med mat i munn, det er bare å glemme:hilarious:
 
Hadde helt glemt at jeg fikk veldig voldsomme og rare drømmer sist, det er tilbake denne gangen! Helt merkelig hvor koko drømmene kan være. Egentlig et veldig fascinerende symptom, blir nesten skremt av alt det rare som foregår i hodet :hilarious:
 
Graviditetens første oppkast i dag :hungover: Kom egentlig ut av det blå når jeg reiste meg opp fra senga. Håper ikke det blir en fast greie.:sour:
Forøvrig har jeg også utrolig rare og virkelighetsnære drømmer, føler meg helt tullerusk når jeg våkner :hilarious:
 
Hadde helt glemt at jeg fikk veldig voldsomme og rare drømmer sist, det er tilbake denne gangen! Helt merkelig hvor koko drømmene kan være. Egentlig et veldig fascinerende symptom, blir nesten skremt av alt det rare som foregår i hodet :hilarious:
Haha, i natt drømte jeg at jeg hadde født tvillinger! (Til tross for kun ett hjerteslag på UL). Da jeg begynte å våkne skjønte jeg ikke hvordan det kunne ha seg at jeg ikke husket selve fødselen :bored: :hilarious:
 
Jeg har ekstrem oppblåst mage!! Den er ganske hard og umulig å holde inne. Muligens treg mage, men heldigvis ikke forstoppet :smiley-ashamed005 Føler jeg må begynne å se på andre løsninger mtp jeans/bukser - de er ikke særlig behagelig nå. Selv om ikke babyen synes enda, så ser det ut som jeg allerede har fått mage hehe - hilsen 9+0 i dag.
 
Kjenner på veldig lite energi om dagen, så kvalm, trøtt og sliten :depressed:
 
Jeg har nesten ikke hatt noen symptomer overhodet siste par dagene… eneste er litt endret matlyst. De siste to nettene har jeg ikke måttet opp å tisse heller. Vet ikke om jeg er heldig eller om det er et dårlig tegn… Jeg har tidlig ul privat om bare 5 dager og håper jeg vil få ro i sjela da :Heartpink
 
Er 6+1 i dag og andre dag med kvalmen som varer hele dagen.
Skal kjøpe akupunktur-bånd siden jeg husker at det hjalp før. Påskeferie kommer med 1800km biltur og jeg håper å overleve, hehe
 
Baaaah.. har ikke hatt en eneste kvise siden forrige graviditet, våkna nå opp i dag med masse nupper på brystet og to i panna. :arghh:
 
Baaaah.. har ikke hatt en eneste kvise siden forrige graviditet, våkna nå opp i dag med masse nupper på brystet og to i panna. :arghh:
Har selv fått litt på brystet, men helt ekstremt på skuldrene :bag: aldri hatt kviser på skuldrene før, nå er de så fæle og store og…
 
Jeg kjenner at jeg stresser litt for mangel på symptomer. 6+4 i dag og føler meg egentlig ganske vanlig. Skal bli godt med TUL på fredag for å forhåpentligvis få en bekreftelse på at alt er bra til tross for lite symptomer :Heartpink
 
Jeg kjenner at jeg stresser litt for mangel på symptomer. 6+4 i dag og føler meg egentlig ganske vanlig. Skal bli godt med TUL på fredag for å forhåpentligvis få en bekreftelse på at alt er bra til tross for lite symptomer :Heartpink
Her kan jeg komme med en liten solskinnshistorie! Jeg mistet alle symptomene mellom 4+4 og 5+0, har til og med spottet/hatt småblødninger med både rosa og ferskt rødt. Eneste som skal tilsi at jeg er gravid er uteblitt mens (og trøtt, men har to små så det er ikke så uvanlig), så var helt sikker på at det ikke var liv, men i dag 9+2 fikk vi se en helt perfekt pitteliten baby på ultralyd med bankende hjerte:love017 Så mangel på symptomer trenger absolutt ikke bety noe negativt! Krysser fingrene for deg og håper alt ser helt perfekt ut på ultralyden på fredag!:Heartred
 
Jeg kjenner at jeg stresser litt for mangel på symptomer. 6+4 i dag og føler meg egentlig ganske vanlig. Skal bli godt med TUL på fredag for å forhåpentligvis få en bekreftelse på at alt er bra til tross for lite symptomer :Heartpink
Samme her…. Er 7+3, har ul på mandag. Krysser fingrene for oss :Heartpink
 
Her kan jeg komme med en liten solskinnshistorie! Jeg mistet alle symptomene mellom 4+4 og 5+0, har til og med spottet/hatt småblødninger med både rosa og ferskt rødt. Eneste som skal tilsi at jeg er gravid er uteblitt mens (og trøtt, men har to små så det er ikke så uvanlig), så var helt sikker på at det ikke var liv, men i dag 9+2 fikk vi se en helt perfekt pitteliten baby på ultralyd med bankende hjerte:love017 Så mangel på symptomer trenger absolutt ikke bety noe negativt! Krysser fingrene for deg og håper alt ser helt perfekt ut på ultralyden på fredag!:Heartred
Åå tusen takk for fin historie, og gratulerer så mye til deg :Heartpink håper jeg er like heldig
 
Er 6+1 i dag og andre dag med kvalmen som varer hele dagen.
Skal kjøpe akupunktur-bånd siden jeg husker at det hjalp før. Påskeferie kommer med 1800km biltur og jeg håper å overleve, hehe
Har kvalme som varer dagen lang jeg også. Sånn type kvalme som gjør at du ikke kan bevege en finger før du sitter over doskålen. Den har vært verst på kveldstid og natt for meg, men i dag har den vært her hele dagen med kun en pause på ettermiddagen ca 2 timer.

Akkurat fått se dagens matinntak i retur i doskåla. Det var 3. møte med doen i dag for min del. Håper viiiiirkelig dette ikke varer i mange uker :crybaby2 :depressed: (Førstegangsgravid)
 
Back
Topp