Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Opplevde akkuratt det samme. Lagde til og med middag på mandag og trodde den verste kvalmen var over! Det er helt over no for å si det mildt. Klarte såvidt å få i meg noe pommes frites igår, og det skal lite til for å kjenne at magesekken er på vei opp (kaster ikkje opp, bare brekker meg). Men,,, litt godt å vite at eg fortsatt er gravid sånn sett!Og jeg som trodde at kvalmen var mye bedre. Men nei- i går kveld var den tilbake igjen og nå i kveld er den også like ille. Så det kan virke som om jeg bare hadde et par-tre gode dager i helgen, av en eller annen grunn,..
Ja, det er trøsten da- at kvalmen demper bekymringer littOpplevde akkuratt det samme. Lagde til og med middag på mandag og trodde den verste kvalmen var over! Det er helt over no for å si det mildt. Klarte såvidt å få i meg noe pommes frites igår, og det skal lite til for å kjenne at magesekken er på vei opp (kaster ikkje opp, bare brekker meg). Men,,, litt godt å vite at eg fortsatt er gravid sånn sett!
Forstår deg godt Men symptomer kan komme og gå fra dag til dag, slik har jeg hatt det siden start. Kan ha 4 dager uten symptomer, så er jeg kjempekvalm de 2 neste osvFøler plutselig at mange av symptomene er borte nå. Magesmertene jeg hadde var borte i går og i dag, jeg føler meg ikke like oppblåst, kvalmen er mildere (men går jo på kvalmestillende). Er 8+4 i følge el, 9+0 i følge forrige UL. Blir bekymret…
Ja, vet jo at det kan komme og gå litt.. Men etter å ha opplevd MA en gang, er jeg mye mer på vakt og engstelig med en gang symptomene forsvinnerForstår deg godt Men symptomer kan komme og gå fra dag til dag, slik har jeg hatt det siden start. Kan ha 4 dager uten symptomer, så er jeg kjempekvalm de 2 neste osv
Samme her, er 8+0 i dag. Har hatt mye murringer, strekking, sår mage og rygg. Og så plutselig i går føltes magen helt fint ut. Gikk fra dagen før å være så øm og sår til neste dag der jeg følte meg helt fin! Så nå er jeg skikkelig nervøs også... savner første svangerskap der jeg nok var litt blåøyd og alt gikk bra. Nå er jeg så nervøs hele tiden grunnet tidligere ma. Hjelper ikke at hvilepulsen siste uken hat begynt å synke igjen heller..Føler plutselig at mange av symptomene er borte nå. Magesmertene jeg hadde var borte i går og i dag, jeg føler meg ikke like oppblåst, kvalmen er mildere (men går jo på kvalmestillende). Er 8+4 i følge el, 9+0 i følge forrige UL. Blir bekymret…
Utrolig hva en MA kan gjøre med psyken… Man legger jo merke til hver minste lille endring i kroppenSamme her, er 8+0 i dag. Har hatt mye murringer, strekking, sår mage og rygg. Og så plutselig i går føltes magen helt fint ut. Gikk fra dagen før å være så øm og sår til neste dag der jeg følte meg helt fin! Så nå er jeg skikkelig nervøs også... savner første svangerskap der jeg nok var litt blåøyd og alt gikk bra. Nå er jeg så nervøs hele tiden grunnet tidligere ma. Hjelper ikke at hvilepulsen siste uken hat begynt å synke igjen heller..
Har heldigvis ultralyd i morgen, så får forhåpentligvis se at alt er fint da!
Jeg har det litt likt. Våknet i morges og tenkte at jeg har jo nesten ingen symptomer så forberedte meg på at vi ikke fikk se en levende baby på ul. Men det gjorde vi Jeg er sjeldent kvalm lengre, bare hvis jeg blir altfor sulten. Og jeg har ikke vært spesielt kvalm generelt denne gang, ikke kastet opp eller noe. Når ul viste at alt var bra og i tillegg lengre enn du er kommet så tyder det på at babyen vokser godt og trives. Det går helt fint med den lille skatten din, det er jeg sikker på.Føler plutselig at mange av symptomene er borte nå. Magesmertene jeg hadde var borte i går og i dag, jeg føler meg ikke like oppblåst, kvalmen er mildere (men går jo på kvalmestillende). Er 8+4 i følge el, 9+0 i følge forrige UL. Blir bekymret…
Min hvilepuls er nede på før el-nivå. Helt sykt lavt. Mye mindre murringer etc. men alt bra på ul i dag og det er jeg sikker på er hos deg i morgen ogsåSamme her, er 8+0 i dag. Har hatt mye murringer, strekking, sår mage og rygg. Og så plutselig i går føltes magen helt fint ut. Gikk fra dagen før å være så øm og sår til neste dag der jeg følte meg helt fin! Så nå er jeg skikkelig nervøs også... savner første svangerskap der jeg nok var litt blåøyd og alt gikk bra. Nå er jeg så nervøs hele tiden grunnet tidligere ma. Hjelper ikke at hvilepulsen siste uken hat begynt å synke igjen heller..
Har heldigvis ultralyd i morgen, så får forhåpentligvis se at alt er fint da!
Elsket kaffe før men hæler det ikke lenger…Helt ekstremt trøtt i dag blir kvalm av kaffe, så må bare prøve å finne andre måter å holde meg gående på jobb i dag. Ifølge pulsklokka har jeg sovet godt i natt
Ja virkelig..forhåpentligvis klarer man å stresse litt mindre når man kommer til andre trimester ❤Utrolig hva en MA kan gjøre med psyken… Man legger jo merke til hver minste lille endring i kroppen
Godt du skal på UL i morgen. Krysser alt for deg
Takk for at du deler! ❤ Gleder meg til man kjenner bevegelse og spark, nå er liksom symptomene alt man har å gå på. Kastet nesten opp i går kveld da, så det er vel et godt tegnMin hvilepuls er nede på før el-nivå. Helt sykt lavt. Mye mindre murringer etc. men alt bra på ul i dag og det er jeg sikker på er hos deg i morgen også
Samme her! Men brystene er ikkje ømme lenger heller, så eg har litt små panikk for MA.Noen som nesten ikke har symptomer i det hele tatt?
Har vært uggen/småkvalm tidligere, men det er jeg ikke lengre. Nesten så jeg er bekymret siden man ikke merker noe
Ikke så trøtt lengre heller. Eneste jeg merker er at brystene er ømme.
Skjenner meg så godt igjen i det du skriver, har det helt likt ja jeg også prøver å være takknemlig og nyte alle symptomerHer er brystene sykt ømme. Dusjing og snu seg i senga er ganske vondt. Kvalmen som jeg etterlyste tidligere er fullt tilstede, kaster opp morgen og ettermiddag stort sett hver dag. Ellers trøtt, humøret svinger og det er litt ubehagelig å sitte i en stilling over tid. Men jeg skal prøve å nyte alle symptomer og tenke at det er til det beste!
Du er ikke alene som tenker på det. Heldigvis ultralyd om caen ukeSamme her! Men brystene er ikkje ømme lenger heller, så eg har litt små panikk for MA.