Symptomer

Jeg har blitt forkjølet. Og hvis jeg nyser mens jeg ligger med beina rett ut så får jeg sykt vondt i ligamentene i lysken på begge sider i sånn 10 sekunder. :wideyed: Så når jeg kjenner at det kommer et nys må jeg skynde meg å bøye beina inntil meg for å ikke få vondt :D

Jeg har blitt forkjølet. Og hvis jeg nyser mens jeg ligger med beina rett ut så får jeg sykt vondt i ligamentene i lysken på begge sider i sånn 10 sekunder. :wideyed: Så når jeg kjenner at det kommer et nys må jeg skynde meg å bøye beina inntil meg for å ikke få vondt :D

Haha uff, ååå, det er så vondt det! :wideyed:

Samme her! :nailbiting: ! Bøye bena så raskt som mulig!:hilarious:

Hatt ekstrem kvalme de siste par ukene, nesten ikke klart å holde noe som helst av mat eller drikke nede Utover det har jeg vært ekstremt trøtt (tydeligvis vanlig med tvillinger?), men sluppet unna alt annet av symptomer så langt!

Ja, jeg jobber heller ikke, men er helt ubeskrivelig trøtt 24/7:sleep011 I tillegg til ekstrem kvalme konstant, selv med Postafen jeg har brukt siden mandag. Ligger døgnet rundt, orker ikke å bidra med noe som helst i heimen, stakkars samboeren min og sønnen min på 2 år, har såååå dårlig samvittighet ovenfor de:Heartred Også har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke helt klarer å glede meg over symptomene…
Åååå jeg også sliter med det samme! Måtte over på postafen + afipran bare for å holde nede vann! Kvalmen er marginalt bedre - men er så sliten så sliten + bevegelse for min del = mer kvalme. Var en tur på senteret med mannen og måtte bare gi opp og dra hjem. Brakk meg konstant etter 10 min gåing Vi får telle ned og håpe det blir bedre snart! Prøv å ikke føle på dårlig samvittighet og tenk heller på det min kjære sa her om dagen «du har lov til å være dårlig og ikke bidra om dagen, du vokser tross alt fremtiden vår»

Jeg håper dere som er kvalm snart blir bedre! Jeg hadde to uker med kvalme så forsvant det fra ene dagen til andre xsmile3 men det var helt grusomt mens det varte!

Kjenner meg sånn igjen :laughing002 nyser mye for tiden, mulig pga pollensesongen som er igang.

Ekstremt kvalm.. og er duper distré :oops: :hilarious: Men jeg kjenner det i bekkenet allerede, ikke lenge siden jeg var gravid, men bekkenløsningen begynte ikke før rundt uke 20 da og ble ikke ille før Etter uke 30. så det her kan jo bli spennende når det starter så tidlig.. noen med erfaring ifht så tidlig bekkenløsning?:happy:

Magen har begynt å vise. Ikke bare en liten sjarmerende dutt nederst på magen,her begynner det fra under puppene. Så tisser jeg litt på meg om eg hoster kraftig. Lakk naturligvis litt etter forrige fødsel,men det ga seg jo etterhvert. Overrasket over at jeg allerede har begynt å skvette 13+2 idag.

Magen har begynt å vise. Ikke bare en liten sjarmerende dutt nederst på magen,her begynner det fra under puppene. Så tisser jeg litt på meg om eg hoster kraftig. Lakk naturligvis litt etter forrige fødsel,men det ga seg jo etterhvert. Overrasket over at jeg allerede har begynt å skvette 13+2 idag.
Oj, da er det bare å kjøre på med knipeøvelser :hilarious: Huff, det var tidlig ja..

Slengte elegant bena over barnegrinda istedet for å åpne den før i dag. Samboeren bare "jøss, klarer du det altså?" Jeg: "selvfølgelig". Vel etter en time kan jeg nesten ikke gå.. Hei bekkensmerter 12+3!:banghead:

Back
Topp