Snorkfrøkna_90
Elsker forumet
Himmelbarn
Mailykke 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Kvalmen er som er berg- og dalbane. Opp og ned hele dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så krevende! Jeg blir så tiltaksløs når jeg er så trøtt, dessverre er ikke matlysten og orket til å lage sunn mat heller tilstedetJeg er både trøtt og kvalm fortsatt. Har egentlig ikke blitt noe bedre siden det startet skikkelig i uke 7. Er 10+5 i dag.
Gleder meg til å få mer energi Ja, jeg jobber heller ikke, men er helt ubeskrivelig trøtt 24/7Flere som er syyykt trøtte? Vært sykemeldt denne uka, får nok søvn, men er trøtt 24/7![]()
I tillegg til ekstrem kvalme konstant, selv med Postafen jeg har brukt siden mandag. Ligger døgnet rundt, orker ikke å bidra med noe som helst i heimen, stakkars samboeren min og sønnen min på 2 år, har såååå dårlig samvittighet ovenfor de
Også har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke helt klarer å glede meg over symptomene…Heldigvis så er det for en periodeJa, jeg jobber heller ikke, men er helt ubeskrivelig trøtt 24/7I tillegg til ekstrem kvalme konstant, selv med Postafen jeg har brukt siden mandag. Ligger døgnet rundt, orker ikke å bidra med noe som helst i heimen, stakkars samboeren min og sønnen min på 2 år, har såååå dårlig samvittighet ovenfor de
Også har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke helt klarer å glede meg over symptomene…
Mannfolka slipper unna med å måtte gå gravid, så om det faller litt ekstra husarbeid osv på de, så gjør det ingentingJa, samme her, som om jeg har feber av og påFlere som sliter med temperaturforskjeller? Plutselig fryser jeg noe voldsomt og må kle på meg, blir varm kler av meg...så blir jeg plutselig kald og må kle på meg igjenholder på sånn både natt og dag.

Veldig gjenkjennelig!Flere som har fått veldig god luktesans? Når jeg våknet i morges kjente jeg at 2-åringen hadde bæsja fra andre enden av huset, mens samboer som satt i samme rom ikke kjente det![]()
Jepp! Er mange lukter jeg ikke takler nå for tiden uten å brekke megFlere som har fått veldig god luktesans? Når jeg våknet i morges kjente jeg at 2-åringen hadde bæsja fra andre enden av huset, mens samboer som satt i samme rom ikke kjente det![]()
. Fryser mer, særlig på ettermiddag/kveld.Flere som har fått veldig god luktesans? Når jeg våknet i morges kjente jeg at 2-åringen hadde bæsja fra andre enden av huset, mens samboer som satt i samme rom ikke kjente det![]()
åh, jaa! Brekker meg konstant av diffuse lukter på kontoret, av andres lunsj osv. Kjennes ut som om alle lukter blir sykt mye sterkereJepp! Er mange lukter jeg ikke takler nå for tiden uten å brekke meg

Noe som vokser mest sannsynligJeg har hatt en del vondt i magen de siste dagene, skikkelig stikkende vondt nede i magen, kan minne litt om menssmerter! Håper det er normalt![]()

Ja, satser på det bare er positivtNoe som vokser mest sannsynlig![]()
Men alt er jo litt nytt og ukjent, så tror jeg grubler veldig over hver nye ting jeg kjenner påJeg holder meg bare hjemme nå, hvor jeg selv kan styre luktene rundt meg (evt ok å spy hvis jeg er hjemme)åh, jaa! Brekker meg konstant av diffuse lukter på kontoret, av andres lunsj osv. Kjennes ut som om alle lukter blir sykt mye sterkere![]()
![]()