Symptomer

Kvalmen er som er berg- og dalbane. Opp og ned hele dageno_O

Jeg er både trøtt og kvalm fortsatt. Har egentlig ikke blitt noe bedre siden det startet skikkelig i uke 7. Er 10+5 i dag.

Flere som er syyykt trøtte? Vært sykemeldt denne uka, får nok søvn, men er trøtt 24/7o_O
Ja, jeg jobber heller ikke, men er helt ubeskrivelig trøtt 24/7:sleep011 I tillegg til ekstrem kvalme konstant, selv med Postafen jeg har brukt siden mandag. Ligger døgnet rundt, orker ikke å bidra med noe som helst i heimen, stakkars samboeren min og sønnen min på 2 år, har såååå dårlig samvittighet ovenfor de:Heartred Også har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke helt klarer å glede meg over symptomene…

Ja, jeg jobber heller ikke, men er helt ubeskrivelig trøtt 24/7:sleep011 I tillegg til ekstrem kvalme konstant, selv med Postafen jeg har brukt siden mandag. Ligger døgnet rundt, orker ikke å bidra med noe som helst i heimen, stakkars samboeren min og sønnen min på 2 år, har såååå dårlig samvittighet ovenfor de:Heartred Også har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke helt klarer å glede meg over symptomene…
Heldigvis så er det for en periode:Heartred Mannfolka slipper unna med å måtte gå gravid, så om det faller litt ekstra husarbeid osv på de, så gjør det ingenting:D Det krever mye av kroppen å bære frem et barn :)

Flere som sliter med temperaturforskjeller? Plutselig fryser jeg noe voldsomt og må kle på meg, blir varm kler av meg...så blir jeg plutselig kald og må kle på meg igjen :laughing002 holder på sånn både natt og dag.

Flere som sliter med temperaturforskjeller? Plutselig fryser jeg noe voldsomt og må kle på meg, blir varm kler av meg...så blir jeg plutselig kald og må kle på meg igjen :laughing002 holder på sånn både natt og dag.
Ja, samme her, som om jeg har feber av og på:laughing002

Flere som har fått veldig god luktesans? Når jeg våknet i morges kjente jeg at 2-åringen hadde bæsja fra andre enden av huset, mens samboer som satt i samme rom ikke kjente det:hilarious:
Jepp! Er mange lukter jeg ikke takler nå for tiden uten å brekke meg

Kvalmen har vært litt underkontroll den siste tiden, men i dag, så fort jeg prøvde å gjøre bittelitt husarbeid. Omg nå går jeg å gulper og omtrent spyr for hver ting jeg gjør

Jeg har også berg og dalbane kvalme gjennom hele dagen og er ekstremt trøtt. Jeg er sykemeldt nå og jeg legger meg kl.23 og våkner ikke før 8.30. Og selv da kan jeg sovne på dagtid også.

Betydelig dårligere mot slutten av uken forrige uke. Jobber som sykepleier. Er generelt uggen, mer trøtt og roligere av meg. Fått høre til de få som enda veit at de har sett jeg har sett mer sliten ut. Bruker helgen til å komme meg. En liten tur i Sverige igår, sovna typ i bilen på vei hjem (bor typ 25 min fra Nordby) :meh:. Fryser mer, særlig på ettermiddag/kveld.

Flere som har fått veldig god luktesans? Når jeg våknet i morges kjente jeg at 2-åringen hadde bæsja fra andre enden av huset, mens samboer som satt i samme rom ikke kjente det:hilarious:
Jepp! Er mange lukter jeg ikke takler nå for tiden uten å brekke meg
åh, jaa! Brekker meg konstant av diffuse lukter på kontoret, av andres lunsj osv. Kjennes ut som om alle lukter blir sykt mye sterkere :hungover: :wtf:

Jeg har hatt en del vondt i magen de siste dagene, skikkelig stikkende vondt nede i magen, kan minne litt om menssmerter! Håper det er normalt:confused:

Back
Topp