Symptomer

Gikk noen her «lenge» og visste at du var gravid før testen ble positiv (testen slo sent ut)? Har tester som er svake, men føler meg gravid på alle tenkelige måter. Mulig hcg øker sakte:sorry::Heartred

Gikk noen her «lenge» og visste at du var gravid før testen ble positiv (testen slo sent ut)? Har tester som er svake, men føler meg gravid på alle tenkelige måter. Mulig hcg øker sakte:sorry::Heartred
Anbefaler deg å ta hcg test hos legen, det er det eneste som er sikkert nok❤️

Magen har begynt å vise. Ikke bare en liten sjarmerende dutt nederst på magen,her begynner det fra under puppene. Så tisser jeg litt på meg om eg hoster kraftig. Lakk naturligvis litt etter forrige fødsel,men det ga seg jo etterhvert. Overrasket over at jeg allerede har begynt å skvette 13+2 idag.
Kniiiiiiip :)

Det dirrer så sykt nederst i magen og i tissen min :hilarious:

Er 13+2 I dag, men selv om jeg er tredjegangsgravid så skal jeg vel ikke kunne kjenne noe enda? Må være noe nervegreier kanskje.. Har vart i et par dager. Det er veldig forstyrrende :wacky:

Har en del ligamentsmerter for tiden. Kvalmen og trøttheten er her fremdeles.. og brystene og niplene er fortsatt veldig ømme. 12+3 i dag

12+6 Kjenner det murrer godt i livmor eller tarm (veit aldri helt) dei siste dagane. Kvalmen har gått fra å vere konstant til å komme i byger. Matlysten er fortsatt ikkje på plass og sterke lukter gjør meg kvalme. Fortsatt ømme bryster selv om det er litt mindre følsomt, og magen er mindre oppblåst (fortsatt større enn vanlig).

Jeg er såååå kvalm:depressed: ikke oppkast men kun skikkelig kvalme hver eneste dag,gjerne på kvelden. Noen som har tips?? Føler det bare blir verre og verre, og nå sliter jeg med å få i meg mat også. Igår ble det veldig tårevått da jeg var dårlig fra kl 15 til vi la oss…

Jeg er såååå kvalm:depressed: ikke oppkast men kun skikkelig kvalme hver eneste dag,gjerne på kvelden. Noen som har tips?? Føler det bare blir verre og verre, og nå sliter jeg med å få i meg mat også. Igår ble det veldig tårevått da jeg var dårlig fra kl 15 til vi la oss…
For mange hjelper det å spise lite og ofte, for å holde blodsukkeret stabilt.
Jeg går på Xonvea som er for svangerskapskvalme, for for meg hjalp ikke det å spise lite og ofte. Noen tar Postafen som er reisesyketabletter. Men greit å være obs på at man kan bli ganske trøtt av disse pillene

For mange hjelper det å spise lite og ofte, for å holde blodsukkeret stabilt.
Jeg går på Xonvea som er for svangerskapskvalme, for for meg hjalp ikke det å spise lite og ofte. Noen tar Postafen som er reisesyketabletter. Men greit å være obs på at man kan bli ganske trøtt av disse pillene
I starten av svangerskapet hjalp det å spise lite og ofte. Da forsvant gjerne kvalmen når jeg spiste, og jeg hadde stor matlyst. Nå er det helt motsatt. Skal snakke med legen om de pillene, takk for tips :)

I starten av svangerskapet hjalp det å spise lite og ofte. Da forsvant gjerne kvalmen når jeg spiste, og jeg hadde stor matlyst. Nå er det helt motsatt. Skal snakke med legen om de pillene, takk for tips :)
Anbefaler Xonvea. Jeg synes de fungerer bedre enn Postafen’en, men er dyrere da, siden de ikke kan fås på blå resept

Følt meg veldig fin i det siste, men har i dag hatt full dag med kvalme :arghh: Heldigvis ikke noe oppkast, men er bare konstant uggen:hungover:

Jeg kjenner såvidt små sommerfuglvingeslag nedi bekkenet, jeg. I uke 10!

Kjente liv i uke 12 med nr to, og uke 15 med nr én.
Jeg har også begynt å kjente små sommerfugler nederst i magen de siste dagene!!:love7 Er 10+6 i dag:) Kjente det ikke før i uke 18 med første, men hadde da foranliggende morkake. Vet ikke hvor den ligger nå, men kanskje sannsynlig bak siden jeg kjenner så tidlig:happy:

Er i fin form, omtrent ikke kvalm og mindre trøtt. Klør egentlig etter å begynne å trene igjen, men fordi jeg har litt blødninger er jeg blitt anbefalt å vente. Kjenner det litt i bekkenet da, i litt varierende grad, det liker jeg dårlig for syns det er litt vel tidlig.

Back
Topp