Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TydeligvisBekkenet sa "snakkes senere" i dag. <3
Anbefaler deg å ta hcg test hos legen, det er det eneste som er sikkert nokGikk noen her «lenge» og visste at du var gravid før testen ble positiv (testen slo sent ut)? Har tester som er svake, men føler meg gravid på alle tenkelige måter. Mulig hcg øker sakte
Ja, får ta turen ned i morgenAnbefaler deg å ta hcg test hos legen, det er det eneste som er sikkert nok
Det skal ikke være lettDe første 6 ukene var jeg så sykt kald og frøs hele tiden, nå er jeg alt for varm
KniiiiiiipMagen har begynt å vise. Ikke bare en liten sjarmerende dutt nederst på magen,her begynner det fra under puppene. Så tisser jeg litt på meg om eg hoster kraftig. Lakk naturligvis litt etter forrige fødsel,men det ga seg jo etterhvert. Overrasket over at jeg allerede har begynt å skvette 13+2 idag.
For mange hjelper det å spise lite og ofte, for å holde blodsukkeret stabilt.Jeg er såååå kvalm ikke oppkast men kun skikkelig kvalme hver eneste dag,gjerne på kvelden. Noen som har tips?? Føler det bare blir verre og verre, og nå sliter jeg med å få i meg mat også. Igår ble det veldig tårevått da jeg var dårlig fra kl 15 til vi la oss…
I starten av svangerskapet hjalp det å spise lite og ofte. Da forsvant gjerne kvalmen når jeg spiste, og jeg hadde stor matlyst. Nå er det helt motsatt. Skal snakke med legen om de pillene, takk for tipsFor mange hjelper det å spise lite og ofte, for å holde blodsukkeret stabilt.
Jeg går på Xonvea som er for svangerskapskvalme, for for meg hjalp ikke det å spise lite og ofte. Noen tar Postafen som er reisesyketabletter. Men greit å være obs på at man kan bli ganske trøtt av disse pillene
Anbefaler Xonvea. Jeg synes de fungerer bedre enn Postafen’en, men er dyrere da, siden de ikke kan fås på blå reseptI starten av svangerskapet hjalp det å spise lite og ofte. Da forsvant gjerne kvalmen når jeg spiste, og jeg hadde stor matlyst. Nå er det helt motsatt. Skal snakke med legen om de pillene, takk for tips
Jeg har også begynt å kjente små sommerfugler nederst i magen de siste dagene!! Er 10+6 i dag Kjente det ikke før i uke 18 med første, men hadde da foranliggende morkake. Vet ikke hvor den ligger nå, men kanskje sannsynlig bak siden jeg kjenner så tidligJeg kjenner såvidt små sommerfuglvingeslag nedi bekkenet, jeg. I uke 10!
Kjente liv i uke 12 med nr to, og uke 15 med nr én.
Samme her, trodde nesten det var på vei til å bedre seg men neiFølt meg veldig fin i det siste, men har i dag hatt full dag med kvalme Heldigvis ikke noe oppkast, men er bare konstant uggen