Ok, takk for info! Da tror jeg at jeg skal vurdere en slik. Hva heter den som du har?Det er ikke funnet noe som tyder på det er utrygt og de ville neppe vært å få kjøpt dersom det ble dokumentert farlig, men leste et sted at dersom man holdt på for lenge kunne det bli varmt og dermed uheldig. Jeg har selv kjent at dersom jeg holder på for lenge blir den litt varm så prøver la vær.
Prøver også å IKKE bruke den sånn kjempe ofte, men 2-3 ganger i uka skal hvertsall være trygt.
Vil absolutt anbefale det. Den betrygger mye. Så lenge man ikke er typen som blir hysterisk dersom man IKKe klarer finne den. er ikke hver gang jeg har funnet den så tidlig men jeg stresser ikke da, prøver bare på nytt neste dag. Leste et sted at leger frarådet sånne men det var fordi man kunne bli hysterisk hvis man IKKe fant lyd, ELLER, langt i svangerskapet og man en dag Ikke kjente babyen røre seg så brukte man doppler , hørte hjertelyd og tenker alt var Ok men så kunne ting være noe galt likevel. Så de fraråder mest fordi de ikke vet, fordi de mener de gjør bedre jobb enn oss og fordi vi kan uroe oss selv. Er du ikke en som lett uroes mener jeg disse er helt geniale.
Koster ikke mer enn en privat ultralyd, og ventetiden i posten er sikkert samme som på ul. Denne kan du bruke alltid og sant. Ikke bare en gang.