Symptomer

Det er ikke funnet noe som tyder på det er utrygt og de ville neppe vært å få kjøpt dersom det ble dokumentert farlig, men leste et sted at dersom man holdt på for lenge kunne det bli varmt og dermed uheldig. Jeg har selv kjent at dersom jeg holder på for lenge blir den litt varm så prøver la vær.
Prøver også å IKKE bruke den sånn kjempe ofte, men 2-3 ganger i uka skal hvertsall være trygt.
Vil absolutt anbefale det. Den betrygger mye. Så lenge man ikke er typen som blir hysterisk dersom man IKKe klarer finne den. er ikke hver gang jeg har funnet den så tidlig men jeg stresser ikke da, prøver bare på nytt neste dag. Leste et sted at leger frarådet sånne men det var fordi man kunne bli hysterisk hvis man IKKe fant lyd, ELLER, langt i svangerskapet og man en dag Ikke kjente babyen røre seg så brukte man doppler , hørte hjertelyd og tenker alt var Ok men så kunne ting være noe galt likevel. Så de fraråder mest fordi de ikke vet, fordi de mener de gjør bedre jobb enn oss og fordi vi kan uroe oss selv. Er du ikke en som lett uroes mener jeg disse er helt geniale.
Koster ikke mer enn en privat ultralyd, og ventetiden i posten er sikkert samme som på ul. Denne kan du bruke alltid og sant. Ikke bare en gang.
Ok, takk for info! Da tror jeg at jeg skal vurdere en slik. Hva heter den som du har?

Har vært kvalm i mange uker og kastet opp innimellom, men i helgen har jeg kastet opp masse. Vet det går omgangssyke, kan man merke forskjell på svangerskapskvalme og omgangssyke?

Ok, takk for info! Da tror jeg at jeg skal vurdere en slik. Hva heter den som du har?
Jeg har en som er mange mange år gammel så den er ikke i salgs mer. Bestilte den fra eBay i sin tid og de i dag er nok Mye bedre :) husk en eller annen gelé , går fint an med aloe Vera eller glidemiddel etc :)

Noen som nesten ikke har symptomer i det hele tatt?
Har vært uggen/småkvalm tidligere, men det er jeg ikke lengre. Nesten så jeg er bekymret siden man ikke merker noe :nailbiting:
Ikke så trøtt lengre heller. Eneste jeg merker er at brystene er ømme.

Har vært uggen/småkvalm tidligere, men det er jeg ikke lengre. Nesten så jeg er bekymret siden man ikke merker noe :nailbiting:
Samme her! Kan ha en dag med kvalme, men flest uten

Akkurat det samme her også:rolleyes:

Flere som bruker Postafen mot kvalme? Startet i går, synes der hjelper litt i dag, men er så ufattelig trøtt! Bør man ta de om kvelden kanskje? Og får man bedre virkning etter noen dager?

Flere som bruker Postafen mot kvalme? Startet i går, synes der hjelper litt i dag, men er så ufattelig trøtt! Bør man ta de om kvelden kanskje? Og får man bedre virkning etter noen dager?
Jeg bruker det. Ja, man blir veldig trøtt av dem, så man må nesten ha sykemelding fordi man blir så trøtt av dem :hilarious: Det er ikke slik at du"bygger opp" eller holder virkningen over en lengre periode med dem. Virkningen starter en time etter man har tatt dem, og de virker i 12 timer. Jeg må ta én morgen og kveld for å holde det i sjakk. Det fjerner ikke kvalmen, men tar toppene.
Nå har jeg fått resept på Xonvea, så skal starte på dem når jeg får hentet de. De skal ikke gjøre en så trøtt

Jeg bruker det. Ja, man blir veldig trøtt av dem, så man må nesten ha sykemelding fordi man blir så trøtt av dem :hilarious: Det er ikke slik at du"bygger opp" eller holder virkningen over en lengre periode med dem. Virkningen starter en time etter man har tatt dem, og de virker i 12 timer. Jeg må ta én morgen og kveld for å holde det i sjakk. Det fjerner ikke kvalmen, men tar toppene.
Nå har jeg fått resept på Xonvea, så skal starte på dem når jeg får hentet de. De skal ikke gjøre en så trøtt
Okey, takk for info. Kanskje jeg burde teste ut Xonvea jeg også. Har en 2- åring som jeg nå ikke har kapasitet til og helt avhengig av samboer.

Jeg startet på Xonvea for noen dager siden, og det hjelper en del på kvalmen! Men jeg blir så trøtt og fjern av de at jeg ikke orker å holde meg våken omtrent og har ikke overskudd til å gi datteren min noe oppmerksomhet. :( Har trappet litt ned på de nå, prøver å finne en balanse der de fjerner den verste kvalmen, men samtidig ikke gjør meg helt "borte".

Jeg startet på Xonvea for noen dager siden, og det hjelper en del på kvalmen! Men jeg blir så trøtt og fjern av de at jeg ikke orker å holde meg våken omtrent og har ikke overskudd til å gi datteren min noe oppmerksomhet. :( Har trappet litt ned på de nå, prøver å finne en balanse der de fjerner den verste kvalmen, men samtidig ikke gjør meg helt "borte".
Åh, så dumt at disse også gir tretthet.. Hvor stor dose tar du? Jeg har fått beskjed om én pille morgen og to piller kveld.

Åh, så dumt at disse også gir tretthet.. Hvor stor dose tar du? Jeg har fått beskjed om én pille morgen og to piller kveld.
Jeg fikk beskjed om å starte med to piller på kvelden, og øke ved behov. Men nå prøver jeg ut én tabl i døgnet, altså på kvelden. Merker kvalmen kom tilbake litt da når jeg trappet ned på tabl, men klarer å holde meg litt våken hvertfall. Skikkelig vanskelig å finne en god balanse kjenner jeg. Men fantastisk at de hjalp på kvalmen altså, men når jeg blir så slått ut at jeg bare sover og likevel ikke får i meg særlig med væske og næring så så jeg meg nødt til å trappe litt ned. :happy:

Men håper du opplever at det fungerer fint for deg! :joyful:

Det er akkuratt sånn jeg opplever det med Postafen, har en sønn jeg ikke har overskudd til:( Veldig godt at den verste kvalmen er borte, men hadde jo håpet jeg kunne fungere i hverdagen og det gjør jeg absolutt ikke for klarer ikke å holde meg våken gjennom dagen, føler meg helt «borte» som du skriver. Tenkte jeg skulle prøve de du bruker for å se om jeg ble mindre trøtt, men tvilsomt det da. Finnes det ingen andre alternativer mon tro?

Det er akkuratt sånn jeg opplever det med Postafen, har en sønn jeg ikke har overskudd til:( Veldig godt at den verste kvalmen er borte, men hadde jo håpet jeg kunne fungere i hverdagen og det gjør jeg absolutt ikke for klarer ikke å holde meg våken gjennom dagen, føler meg helt «borte» som du skriver. Tenkte jeg skulle prøve de du bruker for å se om jeg ble mindre trøtt, men tvilsomt det da. Finnes det ingen andre alternativer mon tro?
Føler veldig med deg, skikkelig tøft å ha det sånn! Det kan jo være du opplever Xonvea annerledes enn meg, så kan jo være verdt å bare teste det ut i tilfelle. Men ellers så bruker jo noen Phenergan og har godt virkning av de. De prøvde jeg sist svangerskap, og eneste jeg merket til de var "restless legs", som som var helt uutholdelig å håndtere da jeg var på mitt kvalmeste, så det ble med én tabl av de for min del :hilarious: Så de tør jeg ikke prøve denne gangen heller. Ellers får vi virkelig bare håpe den verste kvalmen snur snart, jeg var bedre allerede i uke 12 sist svangerskap!

Back
Topp