Mistet lysten på det jeg og, før fikk jeg ikke nokJeg som normalt elsker kaffe, har ikke drukket det siden jeg var 6 fullgåtte uker ca, dvs siste uka. Null lyst på det , helt rart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistet lysten på det jeg og, før fikk jeg ikke nokJeg som normalt elsker kaffe, har ikke drukket det siden jeg var 6 fullgåtte uker ca, dvs siste uka. Null lyst på det , helt rart.
Jeg har det likt, plutselig mange færre symptomer, så blir jeg bekymret.. men graviditetstesten vil dessverre slå positivt ut dersom det skulle være noe dumt også.. men jeg velger å leve i troen på at det går bra!I dag fikk jeg for meg at alle symptomene er borte, og at jeg ikke er gravid lenger. Tok en gravidtest og den slo ut med en gang. Tenkte da etter, og har jo ømme bryst, øm i mage-regionen, tisser x ganger i timen, samt spiser hele tiden og sover mye. Var bare kvalmen som er borte og det er jeg overlykkelig for! På denne tiden forrige gang var jeg mye kvalm og kastet opp daglig. Håper kvalmen holder seg borte. Nå skal jeg nyte en kopp koffein-fri kaffe
Det er sant det, så er jo en falsk trygghet. Men falsk trygghet er av og til et under for sjelen og tankevirksomhetenJeg har det likt, plutselig mange færre symptomer, så blir jeg bekymret.. men graviditetstesten vil dessverre slå positivt ut dersom det skulle være noe dumt også.. men jeg velger å leve i troen på at det går bra!
Hvor langt er du på vei? Føler mine symptomer gav seg på 9+0
Jeg våkner på natta og er så kvalm at jeg får ikke sove igjenKvalme.
Flere som får natta ødelagt av kvalme?
Hva hjelper dere?
Samme her! Mistet lysten da kvalmen slo inn for fullt i går. Er i dag 7+0. Og jeg eelsker vanligvis kaffe!Jeg som normalt elsker kaffe, har ikke drukket det siden jeg var 6 fullgåtte uker ca, dvs siste uka. Null lyst på det , helt rart.
Ikke så veldig kvalm her, bare jeg spiser regelmessig , men null lyst på kaffe likevel, er så rartSamme her! Mistet lysten da kvalmen slo inn for fullt i går. Er i dag 7+0. Og jeg eelsker vanligvis kaffe!
5+6 å har kun ømme bryster. Men ikke noe annet5+5 i dag og så og si ingen symptomer. Ganske sikker på at både kvalmen og ømme bryster merktes veldig godt i forrige svangerskap på dette tidspunktet Noen flere uten symptomer rundt 5+5?
I dag fikk jeg for meg at alle symptomene er borte, og at jeg ikke er gravid lenger. Tok en gravidtest og den slo ut med en gang. Tenkte da etter, og har jo ømme bryst, øm i mage-regionen, tisser x ganger i timen, samt spiser hele tiden og sover mye. Var bare kvalmen som er borte og det er jeg overlykkelig for! På denne tiden forrige gang var jeg mye kvalm og kastet opp daglig. Håper kvalmen holder seg borte. Nå skal jeg nyte en kopp koffein-fri kaffe
Det må være tungt å være redd for MA. Har du mulighet til å ta en privat UL for å sjekke hvordan det står til med embryoet? Eller kontakte lege for å sjekke hcg-stigning?Ja da forsvant alle symptomer uten om den intense hodepinen ( som mest sannsynlig skylles det ekstremt høye mangelen på jern), kjenner panikken blir større og større siden det var det som skjedde begge gangene ved MA
Skulle hatt UL i går men ble avlyst, så har ny til mandag, kunne nok bestilt privat men økonomien setter en stopper for det desverre. Men alle økte utgifter som er om dagen så må jeg bare smøre meg med tålmodighet å vente til mandagDet må være tungt å være redd for MA. Har du mulighet til å ta en privat UL for å sjekke hvordan det står til med embryoet? Eller kontakte lege for å sjekke hcg-stigning?
Har ikke hatt symptomer etter jeg kom hjem fra England søndag kveld Hatt noe jeg mistenker er ligamentsmerter, men det kan liksom være negative smerter også… Og det har ikke vært mye. Har privat ultralyd på tirsdag heldigvis, så krysser fingrene for en liten spreller der inne og at jeg bare er heldig som har lite plager… men hadde kvalme hver dag frem til mandag, så ble det bråstopp.
Krysser alt som krysses kan for at alt står bra til inni det lille magehuset Det er kjedelig å vente så lenge når man er redd for MA.. Symptomer kan jo komme og gå litt, og så lenge det ikke er noen blødning, får vi håpe alt er braSkulle hatt UL i går men ble avlyst, så har ny til mandag, kunne nok bestilt privat men økonomien setter en stopper for det desverre. Men alle økte utgifter som er om dagen så må jeg bare smøre meg med tålmodighet å vente til mandag
Jeg går på progesteronstøtte, og sånn jeg har forstått det så stopper det en evt blødning. Jeg har lite kunnskap om dette, siden dette er første runden på progesteron, så vet lissom ikke hvordan jeg skal forholde meg til detteKrysser alt som krysses kan for at alt står bra til inni det lille magehuset Det er kjedelig å vente så lenge når man er redd for MA.. Symptomer kan jo komme og gå litt, og så lenge det ikke er noen blødning, får vi håpe alt er bra