Symptomer

I dag fikk jeg for meg at alle symptomene er borte, og at jeg ikke er gravid lenger. Tok en gravidtest og den slo ut med en gang. Tenkte da etter, og har jo ømme bryst, øm i mage-regionen, tisser x ganger i timen, samt spiser hele tiden og sover mye. Var bare kvalmen som er borte og det er jeg overlykkelig for! På denne tiden forrige gang var jeg mye kvalm og kastet opp daglig. Håper kvalmen holder seg borte. Nå skal jeg nyte en kopp koffein-fri kaffe :)

I dag fikk jeg for meg at alle symptomene er borte, og at jeg ikke er gravid lenger. Tok en gravidtest og den slo ut med en gang. Tenkte da etter, og har jo ømme bryst, øm i mage-regionen, tisser x ganger i timen, samt spiser hele tiden og sover mye. Var bare kvalmen som er borte og det er jeg overlykkelig for! På denne tiden forrige gang var jeg mye kvalm og kastet opp daglig. Håper kvalmen holder seg borte. Nå skal jeg nyte en kopp koffein-fri kaffe :)
Jeg har det likt, plutselig mange færre symptomer, så blir jeg bekymret.. men graviditetstesten vil dessverre slå positivt ut dersom det skulle være noe dumt også.. men jeg velger å leve i troen på at det går bra!

Hvor langt er du på vei? Føler mine symptomer gav seg på 9+0

Jeg har det likt, plutselig mange færre symptomer, så blir jeg bekymret.. men graviditetstesten vil dessverre slå positivt ut dersom det skulle være noe dumt også.. men jeg velger å leve i troen på at det går bra!

Hvor langt er du på vei? Føler mine symptomer gav seg på 9+0
Det er sant det, så er jo en falsk trygghet. Men falsk trygghet er av og til et under for sjelen og tankevirksomheten :)

Er bare 6+1, og i begge tidligere svangerskapene har kvalmen slått til for fult innen den tid, og vart til uke 13-ish. Men er mulig dette svangerskapet er veldig annerledes.. :confused005

Her er det ingen ømme pupper, men hodepine, kvalme og ekstremt trøtt er tilstede. I tillegg til den forferdelige metall smaken i munn, blæh…

Ikke vært kvalm i dag, enda, helt fantastisk :D *Bank i bordet* Hatt masse energi på jobb for første gang i år! Bare ømme nipler og ligamentsmerter, føler meg også litt trøtt men det kan være koffeinmangel og litt lite søvn.

Startet på Postafen i går kveld, og hittil har det funket bra! Ikke våknet kvalm i natt, var ikke kvalm da jeg våknet. Tok en ny pille før jeg sto opp, og selv om jeg er litt kvalm, tar den virkelig toppene! Blir veldig trøtt av dem da, men er sykemeldt så sover når jeg trenger ☺️

Jeg har bare vært litt uggen av og til, så blir nesten litt bekymret når det er så mange som er kvalm og jeg ikke er det :facepalm: Trøtthet, humørsvingninger, litt ømme brystvorter og oppblåst er vel de symptomene jeg har.
I dag har jeg vært litt svimmel, merket at det ikke var behagelig på jobb. Jobber med oppfølging av enkelt elever med utfordringer i forhold til atferd og sosial fungering, så er avhengig av å være litt ovenpå. Skal til legen på mandag, så håper han går med på å sykemelde meg litt. Blir litt mye med 41 timer på jobb i uka nå:)

5+5 i dag og så og si ingen symptomer. Ganske sikker på at både kvalmen og ømme bryster merktes veldig godt i forrige svangerskap på dette tidspunktet Noen flere uten symptomer rundt 5+5?
5+6 å har kun ømme bryster. Men ikke noe annet

Gleden var kortvarig. Vært kvalm i hele dag og kastet akkurat opp :hungover:

Ja da forsvant alle symptomer uten om den intense hodepinen ( som mest sannsynlig skylles det ekstremt høye mangelen på jern), kjenner panikken blir større og større siden det var det som skjedde begge gangene ved MA

Ja da forsvant alle symptomer uten om den intense hodepinen ( som mest sannsynlig skylles det ekstremt høye mangelen på jern), kjenner panikken blir større og større siden det var det som skjedde begge gangene ved MA
Det må være tungt å være redd for MA. Har du mulighet til å ta en privat UL for å sjekke hvordan det står til med embryoet? Eller kontakte lege for å sjekke hcg-stigning?

Har ikke hatt symptomer etter jeg kom hjem fra England søndag kveld :( Hatt noe jeg mistenker er ligamentsmerter, men det kan liksom være negative smerter også… Og det har ikke vært mye. Har privat ultralyd på tirsdag heldigvis, så krysser fingrene for en liten spreller der inne og at jeg bare er heldig som har lite plager… men hadde kvalme hver dag frem til mandag, så ble det bråstopp.

Det må være tungt å være redd for MA. Har du mulighet til å ta en privat UL for å sjekke hvordan det står til med embryoet? Eller kontakte lege for å sjekke hcg-stigning?
Skulle hatt UL i går men ble avlyst, så har ny til mandag, kunne nok bestilt privat men økonomien setter en stopper for det desverre. Men alle økte utgifter som er om dagen så må jeg bare smøre meg med tålmodighet å vente til mandag

Har ikke hatt symptomer etter jeg kom hjem fra England søndag kveld :( Hatt noe jeg mistenker er ligamentsmerter, men det kan liksom være negative smerter også… Og det har ikke vært mye. Har privat ultralyd på tirsdag heldigvis, så krysser fingrene for en liten spreller der inne og at jeg bare er heldig som har lite plager… men hadde kvalme hver dag frem til mandag, så ble det bråstopp.
Skulle hatt UL i går men ble avlyst, så har ny til mandag, kunne nok bestilt privat men økonomien setter en stopper for det desverre. Men alle økte utgifter som er om dagen så må jeg bare smøre meg med tålmodighet å vente til mandag
Krysser alt som krysses kan for at alt står bra til inni det lille magehuset ❤️ Det er kjedelig å vente så lenge når man er redd for MA.. Symptomer kan jo komme og gå litt, og så lenge det ikke er noen blødning, får vi håpe alt er bra ❤️

Krysser alt som krysses kan for at alt står bra til inni det lille magehuset ❤️ Det er kjedelig å vente så lenge når man er redd for MA.. Symptomer kan jo komme og gå litt, og så lenge det ikke er noen blødning, får vi håpe alt er bra ❤️
Jeg går på progesteronstøtte, og sånn jeg har forstått det så stopper det en evt blødning. Jeg har lite kunnskap om dette, siden dette er første runden på progesteron, så vet lissom ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette

Back
Topp