Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ikke alene, sku gjerne vist hva som funket og hjelper her også. Men har ikke funnet ut noe ennåKvalme.
Flere som får natta ødelagt av kvalme?
Hva hjelper dere?
Kan skrive under på denne! Våknet kl fire i natt og var kvalm og uggen. Kvalme og brekningstendens har kommet snikende de siste dagene! Blir ekstra kvalm når det er lenge siden jeg har spist kjenner jeg generelt blir fortere sulten.Kvalme.
Flere som får natta ødelagt av kvalme?
Hva hjelper dere?
Hvor langt er du?Kan skrive under på denne! Våknet kl fire i natt og var kvalm og uggen. Kvalme og brekningstendens har kommet snikende de siste dagene! Blir ekstra kvalm når det er lenge siden jeg har spist kjenner jeg generelt blir fortere sulten.
6+4 i dag. Hva med deg?Hvor langt er du?
Jeg er 5+5 og har lite symptomer nå, var litt kvalm tidligere, men det er borte. Kanskje bare litt opplåst5+5 i dag og så og si ingen symptomer. Ganske sikker på at både kvalmen og ømme bryster merktes veldig godt i forrige svangerskap på dette tidspunktet Noen flere uten symptomer rundt 5+5?
Minner om at det kan komme en liten blødning i uke 8-10 når morkaken tar over for plommesekken. Ikke opplevd det selv denne gangen, men greit å være klar over
På UL i dag kunne jordmor se at navlestrengen var begynt å bli formet og at morkaken ville snart ta over
"Noen opplever litt blødning på denne tiden i svangerskapet fordi morkaken overtar funksjonen det er å gi næring til fosteret. Det betyr ikke nødvendigvis at du aborterer, men du kan kontakte lege eller legevakt hvis det ikke avtar, eller hvis du du får magesmerter." - Appen Helseoversikt (men har sett det flere plasser)