Symptomer

Jeg er mindre kvalm i dag enn jeg har vært hele den siste uka. I dag har det vært mer uggen enn direkte kvalm liksom. Jeg har vært så lei den kvalmen, men med en gang det er litt mindre så blir jeg bare så bekymret! Urk, det blir liksom ikke bra uansett ;)

Er det noen andre som har opplevd at kvalmen kan variere litt fra dag til dag, eller pleier det å være konstant det samme hver dag til uke 12, liksom?

Kvalmen har komt og jeg får mageknip hvis jeg spiser stor middag. Litt murringer men det rareste er at jeg FRYSER hele tiden! Spesielt på hender og føtter.

Jeg er mindre kvalm i dag enn jeg har vært hele den siste uka. I dag har det vært mer uggen enn direkte kvalm liksom. Jeg har vært så lei den kvalmen, men med en gang det er litt mindre så blir jeg bare så bekymret! Urk, det blir liksom ikke bra uansett ;)

Er det noen andre som har opplevd at kvalmen kan variere litt fra dag til dag, eller pleier det å være konstant det samme hver dag til uke 12, liksom?
Min kvalme varier veldig! Noen timer er jeg sengeliggende mens senere på dagen merker jeg ingenting.

Føler kvalmen har variert veldig hos meg, varierer gjennom både dagen og uka

Her varierer kvalmen, hvis jeg er flink til å spise litt, men ofte er jeg mer uggen. Hvis jeg ikke gjør dette og blir veldig sliten blir jeg skikkelog kvalm. Varierer i tillegg fra dag til dag

Her varierer kvalmen, hvis jeg er flink til å spise litt, men ofte er jeg mer uggen. Hvis jeg ikke gjør dette og blir veldig sliten blir jeg skikkelog kvalm. Varierer i tillegg fra dag til dag
Det kjenner jeg meg igjen i. Hvis det går for lang tid mellom hver gang jeg spiser så blir jeg meg kvalm. Jeg blir også kvalm når jeg er sliten.

Gynokologen har spurt hver ultralyd nå om jeg er kvalm, men nei ikke kvalm, men i dag har jeg kjent ekstreme ligamentsmerter, vondt spes i lysken og svimmelhet og plutselig fått flere kviser. Brystene er sånn av og på ømme, trøttheten er der og.

Våkner grytidlig hver morgen… dt husker jeg fra forrige gang og.

Denne uka er kvalmen blitt mye verre :depressed: Brekker meg "hele tiden", og klarer knapt å være på kjøkkenet.. Jeg blir fortere sulten også, så er et problem at jeg ofte må inn på kjøkkenet:hilarious:

Jeg er veldig trøtt og slapp, såre bryster. Humøret svinger mer enn vanlig, men jeg har ikke fått kvalmen enda og det bekymrer meg litt. Er 6+4. Fler som ikke har fått kvalmen? :oops:

Jeg er veldig trøtt og slapp, såre bryster. Humøret svinger mer enn vanlig, men jeg har ikke fått kvalmen enda og det bekymrer meg litt. Er 6+4. Fler som ikke har fått kvalmen? :oops:
Det er vanlig å ikke være kvalm :) Jeg er bare litt småkvalm i korte perioder på ulike tidspunkt i løpet av dagen, noen dager ingenting:)

Jeg er ikke mye kvalm, bare litt sånn uggen av og på. Ofte kombinert med at jeg er litt sulten. Sist svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele tatt :)

Er det flere som har mye vondt i hodet? Jeg trodde det var cyclogesten, men er ferdig med den nå, men hodepinen blir ikke borte.

Er det flere som har mye vondt i hodet? Jeg trodde det var cyclogesten, men er ferdig med den nå, men hodepinen blir ikke borte.
Denne gangen har jeg sluppet unna, men i forrige svangerskap hadde jeg ett par uker med intens hodepine. Det var rundt uke 5-6 hvis jeg husker riktig.

Back
Topp