Symptomer

Puppene er vel ømme fordi melkekjertlene vokser og gjør seg klare, men siden du fremdeles ammer, så er de jo typ klare allerede :p
Ja det er jo sant! Husker ikke når de begynte å bli ømme med nr 1, bare at de ble gigantiske før magen kom :hilarious: har et bilde av meg med skikkelig Pamela pupper :hilarious:

Ja det er jo sant! Husker ikke når de begynte å bli ømme med nr 1, bare at de ble gigantiske før magen kom :hilarious: har et bilde av meg med skikkelig Pamela pupper :hilarious:
Haha! Jeg er bare 5+3, men puppene mine har i hvert fall blitt 1 eller 2 cup’er større allerede :hilarious:

Noen som er ekstremt sultne? Det er virkelig ikke no godt å gå sulten hele dagen selvom jeg har spist som vanlig. Tar med å bite i leppa.. uff. Tips? Vi må vel bare igjennom det og, og løsningen er iallefall ikke å gi etter ved å spise,da vil man jo bare legge på seg mer enn nødvendig..

Noen som er ekstremt sultne? Det er virkelig ikke no godt å gå sulten hele dagen selvom jeg har spist som vanlig. Tar med å bite i leppa.. uff. Tips? Vi må vel bare igjennom det og, og løsningen er iallefall ikke å gi etter ved å spise,da vil man jo bare legge på seg mer enn nødvendig..
Hmmm… Ville i det minste forsøkt å spise «smart», langsome karbohydrater, mat som metter lenge. Men er jo ikke sikkert det er det som frister mest :p

Spis frukt innimellom. Evt et knekkebrød. For meg demper det sulten en stund. Hvis ikke jeg spiser noe, blir jeg kvalm

Jeg tenker at så lenge man stort sett velger sunn mat (fullkorn, grønnsaker osv) så gjør det ingenting å spise litt ekstra. Når man er sulten så er det jo fordi man trenger mat. Vi skal jo legge på oss en del etterhvert uansett. :D

Jeg tenker at så lenge man stort sett velger sunn mat (fullkorn, grønnsaker osv) så gjør det ingenting å spise litt ekstra. Når man er sulten så er det jo fordi man trenger mat. Vi skal jo legge på oss en del etterhvert uansett. :D
Ja, men er det ikke hormonene som bare tuller, at vi får sultfølelse men ikke er sultne sånn egentlig lissom..
Ja det var det da, mat som frister er jo også noe.. ikke så gira på grønnsaker denne gangen .. hehe *ler*

Ja, men er det ikke hormonene som bare tuller, at vi får sultfølelse men ikke er sultne sånn egentlig lissom..
Ja det var det da, mat som frister er jo også noe.. ikke så gira på grønnsaker denne gangen .. hehe *ler*
Jeg er ingen lege, men jeg tenker at det lille frøet vokser jo ikke bare på luft og kjærlighet :D Det skal jo litt næring til også, så jeg velger å stole på at kroppen forteller meg hva den trenger :) (Med litt forbehold om det med sunn/usunn mat selvfølgelig).

Jeg er også skikkelig sulten og skikkelig kjøtt hunger!! Jeg sliter alltid med litt lavt jern, så kanskje derfor jeg har så lyst på kjøtt.

Med første hadde jeg null matlyst, måtte nærmest tvinge i meg mat! Nå vil jeg helst spise hele tiden :angelic: Tenker at man skal høre på kroppen (til en viss grad så klart). Jeg ammer jo også fremdeles, så kroppen har nok behov for ekstra næring akkurat nå!

Hadde mitt første møte med humørsvingninger og hormoner i går:hilarious:
Fikk en kjempekoselig beskjed ang påsken, også svarte samboeren med feil tonefall og da gikk det fra skikkelig glede til full gråt. Helt håpløst:smiley-angelic006
Godt han er tålmodig..

Oppblåst, ømme bryster, sliten og tørst:) ikke kvalm enda, slik jeg var forrige svangerskap. Er 5+1 idag.

Fikk en kjempekoselig beskjed ang påsken, også svarte samboeren med feil tonefall og da gikk det fra skikkelig glede til full gråt. Helt håpløst:smiley-angelic006
Godt han er tålmodig..
Jeg kjenner også at tårene sitter løsere for tiden. Blir så innmari fort lettrørt av ting jeg ser på TV f.eks. :gen113:whacky011
Kjenner meg også mye mer sulten mellom måltidene. Får plutselig behov for kveldsmat for første gang på flere år!

Godt han er tålmodig..
Jeg også! Blir irritert av ingenting, og begynner å grine av ingenting - som om glasset er fullt, og bare én dråpe som skal til før det renner over :hilarious: Mannen her blir irritert tilbake, og det er ingen god combo…:bag:

Brekningene og kvalmen har blitt mye verre i dag! Heldigvis ikke kastet opp, men det skal så lite til før jeg brekker meg - klarer nesten ikke være på kjøkkenet.. må i hvert fall holde meg unna søpla og oppvaskmaskinen. Blir så dårlig av lukta!:depressed:

I tillegg til kvalme og oppblåsthet har jeg nå, i likhet med andre ser jeg, begynt å fryse noe veldig. Prøvde dusje lenge i veldig varmt vann, men hjalp ikke. Frøys i dusjen og:happy2 6+6 i dag..

I tillegg til kvalme og oppblåsthet har jeg nå, i likhet med andre ser jeg, begynt å fryse noe veldig. Prøvde dusje lenge i veldig varmt vann, men hjalp ikke. Frøys i dusjen og:happy2 6+6 i dag..
Sliter heldigvis ikke med kvalme! Men jeg fryser sånn! Alltid kald! Og til vanlig er jeg egentlig motsatt, så nå måtte jeg begynne med varmere pysjamas og greier.
Og oppblåst… Tenkte jeg skulle dokumentere med bilder av magen og få et tidlig et, må bare vente til jeg ikke er så jæ… oppblåst, men det gir seg jo aldri :hilarious: 6+0

Sliter heldigvis ikke med kvalme! Men jeg fryser sånn! Alltid kald! Og til vanlig er jeg egentlig motsatt, så nå måtte jeg begynne med varmere pysjamas og greier.
Og oppblåst… Tenkte jeg skulle dokumentere med bilder av magen og få et tidlig et, må bare vente til jeg ikke er så jæ… oppblåst, men det gir seg jo aldri :hilarious: 6+0
Jeg er alltid kald, men nå er jeg kaldere :wacky:

Ja, jeg har bestemt meg for å finne frem gravidbuksene mine i helga. Nå har jeg gått med smekken åpen på jobb i 1,5 uke. Heldigvis vinter så jeg kan bruke lange gensere :hilarious:

Back
Topp