Symptomer

Kan man bli kvalm allerede 4+1? Med første satt ikke kvalmen i gang før 6-7 uker en gang! Er ikke super kvalm, men en plagsom uvel kvalme i bakgrunnen liksom..

Ellers har jeg ingen andre symptomer enn litt stikking her og der, tørr munn og må tisse ofte :smiley-angelic006
Hos meg startet kvalmen 8 dpo, så ja :laughing002

Det hadde jeg også på slutten med første mann. Nå skal jeg sørge for å ha lactulose stående så jeg kan få behandlet det med en gang

Samme her! Gikk også på det sist, men begynte jo ikke før det ble ille.

Kan man bli kvalm allerede 4+1? Med første satt ikke kvalmen i gang før 6-7 uker en gang! Er ikke super kvalm, men en plagsom uvel kvalme i bakgrunnen liksom..

Ellers har jeg ingen andre symptomer enn litt stikking her og der, tørr munn og må tisse ofte :smiley-angelic006
Her begynte den første uggenheten i uke 5, men slo ikke ordentlig ut før uke 6. Men jeg har hørt om flere som har opplevd det samme som deg :D

Her har puppene blitt litt ømmere, merker de har vokst bittelitt. De siste dagene har jeg i tillegg begynt å kaste opp, vet ikke om det er pga kraftig hoste eller om det er pga graviditeten, kanskje en god blanding.

Her begynte den første uggenheten i uke 5, men slo ikke ordentlig ut før uke 6. Men jeg har hørt om flere som har opplevd det samme som deg :D
Ja, sist så var det rundt 6-7 det startet, men leste i går at med svangerskap nr2 fikk man ofte kvalmen tidligere :dance008

Hovedsymptom er def. mer sliten. Veldig godt trent fra tidligere - føler nå kondisjonen har fallert kraftig. Trøtt. Småøm på sidene av brystene.
Hatt magesmerter/ligamentsmerter.
Merker også dårligere kondisjon, og kommer mye fortere opp i høy puls når jeg løper. Ellers småømme bryster og stikninger+strekkfølelse nederst i magen:happy090

Ømme pupper, tidvise murringer/strekninger i livmora, kvalmen har begynt litt, sover veldig urolig (våkner mye), blir utrolig fort sliten av fysiske aktiviteter. Generelt litt slapp/sliten kropp :wtf:

Var ikke kvalm i helga, men kjenner det sniker seg innpå nå. Så jeg må nok begynne med frokost… :arghh: :hilarious:

Helt sykt kvalm og skikkelig uvel i dag. Var så utrolig ubehagelig å kjøre til jobb i dag

Merker fortsatt ingen ting. Kanskje litt mer anpusten, men det er det. Var oppblåst rundt positiv test, men det har og gitt seg. I følge menstermin er jeg 7+2 i dag - og når jeg var like langt i mitt forrige svangerskap merket jeg godt at jeg var gravid. Men denne gangen virker det som jeg har med en liten treging å gjøre, så i følge målinger er jeg kun 6+2. Så kanskje symptomene begynner denne uka.

Brystene og niplene mine er helt sjukt ømme! De har vokst en del også.
I dag har jeg vært mer kvalm enn tidligere. Har også fått vondt i halsen i dag, så vet ikke om kvalmen kanskje er verre på grunn av det på en måte… begynte å hoste litt i dag tidlig, og da fikk jeg skikkelige brekninger etterpå.. :bag:

Er 6+6 på vei nå. Brystene er litt ømme og blir kvalm på kveldene (å kalle det morgenkvalme er det dummeste jeg har hørt). Nå er jeg i tillegg så trøtt hele tiden at jeg omtrent kan sovne stående. Tror mannen synes jeg er håpløs som ikke orker å være våken lenger enn halv ni på kvelden. Husker ikke helt hvordan forrige graviditet forløp, men mener å huske at jeg da omtrent ikke hadde plager i det hele tatt. Synes litt synd på mannen når jeg har så lite overskudd…

Her er det absolutt heller ikke om morgenen at kvalmen er verst. Her er det verst fra lunsj og utover, virker som om det blir verre når jeg er sliten. Og så blir det litt bedre hvis jeg får tatt med en dupp på ettermiddagen- for en liten stund. ;)

Spørsmål! Hvordan vet man at brystene er ømme? :hilarious: Niplene mine skriiiiker, men hvordan vet jeg om resten er ømt?:laughing025

Her er det motsatt. Skikkelig kvalm frem til 12-13 tida. Så kommer det gjerne et litt mild bølge rundt middagstid. :hungover:

Back
Topp