Symptomer

Hei,
Ei litt engstelig førstegangsgravid dame her. Jeg er i følge siste mens 6+3 i dag, men tror selv jeg er noe kortere på vei, da jeg ikke testet positivt før 30.12 med veldig svak positiv. Tester etterpå har gitt sterkere resultat, og gir inntrykk av at svangerskapet utvikler seg i riktig retning. Men jeg har veldig få symptomer. Har kun vært vært bittelitt uvel, ømme brystvorter og kviser (har sjelden/aldri kviser til vanlig), og jeg er rett og slett engstelig for at mangelen på symptomer er det tegn på at jeg kommer til å miste. Tør av den grunn ikke glede meg helt ennå.

Er det flere som har hatt liknende start på svangerskapet? Er det normalt at noen ikke har spesielt sterke symptomer, men at svangerskapet utvikler seg normalt?
Jeg er selv i 6+0 i dag og kjenner ikke på noen symptomer forutenom ømme bryster. Også som deg derfor nervøs for at ting er som det skal! I uke 4+0 til 4+5 var jeg ekstremt oppblåst og forstoppet og hadde derfor i uke 4+0 en tydelig mage. Men den er borte nå. Savner ikke å være oppblåst og forstoppet, men av en eller annen grunn skulle jeg ønske jeg hadde flere symptomer (for å bekrefte graviditeten). Håper jeg bare kan være takknemlig for å slippe, og at alt er fint ♥️ TUL i uke 8+0, og klarer nesten ikke vente!

Jeg ringte til legevakten, da jeg var på do var det pittelitt brunt utflod. Smertene har vedvart… herregud jeg er så redd nå. Det var ingenting de kunne gjøre aent enn å vente og se hva som skjer .. jeg er så nærme 12 uker! 11+3.. vær så snill be for meg at dette bare er livmoren som strekker seg og hormoner
En oppdatering… det endte dessverre ikke godt for oss denne gangen. Vi har vært på sykehus i natt.. denne babyen var ikke ment for denne verden.. føler meg knust, tom..

Noen som enda ikke har blitt kvalm i uke 6? Jeg er fryktelig trøtt nesten hele døgnet og litt kilende følelse i underlivet. Og det strålte litt nedover låret i dag så litt nervøs

3+2 i dag. Har «maten opp i halsen» følelse og er stuptrøtt :hilarious:

Oppblåst jaa, samme her! Eller tror det er det jeg er, føler et slags konstant press i magen som om jeg må på do, uten at jeg må det liksom. Letter litt når jeg faktisk får gått litt, men så kommer det tilbake.

Er småkvalm hele dagen (ekstra når jeg er sulten :yuck:). Sykt oppblåst, altså det er megaubehagelig å ha på noe stramt, og å sitte i lengre perioder. Pleier å kjenne litt kramper rundt eggstokkene når jeg har EL, men aldri noe ellers, og nå er det en følelse av at «det er noe der» mer eller mindre hele tiden, men lenger ned enn vanlig. Har også hatt strekk/ømhet i lysken. Og i kveld poppet det plutselig opp tre kviser, og det pleier jeg heller aldri få rundt mensstart! Alle symptomene meldte seg på søndag kveld, bortsett fra kvisene. IKM er ikke før søndag, og jeg har heller ikke fått positiv test med Metode-strips. Synes jeg ser en svak linje, men kan være jeg som ser syner :happy: Skal teste med noen andre tester litt nærmere IKM tenker jeg!

Er småkvalm hele dagen (ekstra når jeg er sulten :yuck:). Sykt oppblåst, altså det er megaubehagelig å ha på noe stramt, og å sitte i lengre perioder. Pleier å kjenne litt kramper rundt eggstokkene når jeg har EL, men aldri noe ellers, og nå er det en følelse av at «det er noe der» mer eller mindre hele tiden, men lenger ned enn vanlig. Har også hatt strekk/ømhet i lysken. Og i kveld poppet det plutselig opp tre kviser, og det pleier jeg heller aldri få rundt mensstart! Alle symptomene meldte seg på søndag kveld, bortsett fra kvisene. IKM er ikke før søndag, og jeg har heller ikke fått positiv test med Metode-strips. Synes jeg ser en svak linje, men kan være jeg som ser syner :happy: Skal teste med noen andre tester litt nærmere IKM tenker jeg!
Ja! Kviser jeg og! Men hatt siden jeg testet positivt. Murring, kviser og oppblåst. Og trøtt.

Og der kom ligamentsmertene for fullt. Hoster så mye at lysken på begge sider verker så ekstremt mye. Og for ikke å snakke om hodepinen og tett nese. Kjenner jeg gleder meg villt til fysio time i ettermiddag. Huff nei dette ble ett negativt ladet innlegg

Ene brystet mitt er så ømt, spesielt om jeg tar på det ved siden, bortenfor nippelen, kjennes ut som kuler liksom, flere som har det slik?

7+0. Voldsom kvalme periodevis, hodepine, tissetrengt (hele tiden) og ekstremt ømme/ vonde pupper.

Litt småkvalm mellom lunsj og middag :hungover: tyr til salte kjeks jeg har lurt i skuffen min, heldigvis deler jer ikke kontor med noen:hilarious: 4+6 i dag

Litt småkvalm mellom lunsj og middag :hungover: tyr til salte kjeks jeg har lurt i skuffen min, heldigvis deler jer ikke kontor med noen:hilarious: 4+6 i dag
Hvilke kjeks spiser du? Jeg har kjent på det samme sist uke, og synes det er vanskelig å finne noe som helst som jeg har lyst på, samtidig som jeg blir enda mer kvalm hvis jeg ikke spiser noe.

Back
Topp