Symptomer

Andre med de mesr langtekkelige og kjedeligste drømmene?? Drømte i natt at vi skulle til Spania, kunne jo vært en morsom drøm det, men startet med å søke om fri fra jobben, så hele flyturen nærmest mens jeg leste en brosjyre om hvordan regler for barn i skolen har endret seg når det kommer til barn som går fra skolen og den nye regelen var alt over 0,6 miles ble regnet som skulk. Da vi kom frem ventet vi lenge på bussen, så møtte en bekjent som vi måtte snakke med, men egentlig ikke liker, så lang busstur til hotellet. Så våknet jeg.. jippi liksom :laughing002

Like kjedelig drøm natten før også!

Jeg ringte til legevakten, da jeg var på do var det pittelitt brunt utflod. Smertene har vedvart… herregud jeg er så redd nå. Det var ingenting de kunne gjøre aent enn å vente og se hva som skjer .. jeg er så nærme 12 uker! 11+3.. vær så snill be for meg at dette bare er livmoren som strekker seg og hormoner

Åh er du så langt? Da hører vel du til et annet terminforum? August kanskje?

Høres ikke kjekt ut med smerter og brunt utflod, skjønner at du er redd. Husker jeg hadde brun utflod både i uke 6 og 16 sist svangerskap, men det gikk bra :) Og er jo som de sier, dessverre ikke så mye legevakta kan gjøre. Jeg ville kanskje booket en ultralyd, hvis du har anledning til det. Eller bare vente å se. Krysser fingrene for deg! :Heartred

Jeg ringte til legevakten, da jeg var på do var det pittelitt brunt utflod. Smertene har vedvart… herregud jeg er så redd nå. Det var ingenting de kunne gjøre aent enn å vente og se hva som skjer .. jeg er så nærme 12 uker! 11+3.. vær så snill be for meg at dette bare er livmoren som strekker seg og hormoner
Huff kjenner frykten din så godt! Så grusomt! Selv hadde jeg med siste barn en doppler, den hjalp meg mye, fant hjertelyd selv regelmessig. Det skulle du hatt nå. Satser på at alt går bra. Har du ellers symptomer ?

Åh er du så langt? Da hører vel du til et annet terminforum? August kanskje?

Høres ikke kjekt ut med smerter og brunt utflod, skjønner at du er redd. Husker jeg hadde brun utflod både i uke 6 og 16 sist svangerskap, men det gikk bra :) Og er jo som de sier, dessverre ikke så mye legevakta kan gjøre. Jeg ville kanskje booket en ultralyd, hvis du har anledning til det. Eller bare vente å se. Krysser fingrene for deg! :Heartred
Har ikke ultralyd for den 20, men skal høre med jordmor i morgen om vi kan få tidligere! Jeg visste ikke at det fantes terminforum. :nailbiting:
Dette er min første graviditet så jeg føler meg ganske redd huff. Jeg prøver og vær positiv og håper det er livmormen som strekker seg skikkelig.. det har ikke blødd/komt noe mer utflod så det er vell positivt, det var liksom veldig lite men ja .. utrolig skummelt

Andre med de mesr langtekkelige og kjedeligste drømmene?? Drømte i natt at vi skulle til Spania, kunne jo vært en morsom drøm det, men startet med å søke om fri fra jobben, så hele flyturen nærmest mens jeg leste en brosjyre om hvordan regler for barn i skolen har endret seg når det kommer til barn som går fra skolen og den nye regelen var alt over 0,6 miles ble regnet som skulk. Da vi kom frem ventet vi lenge på bussen, så møtte en bekjent som vi måtte snakke med, men egentlig ikke liker, så lang busstur til hotellet. Så våknet jeg.. jippi liksom :laughing002

Like kjedelig drøm natten før også!
Hahah!! :hilarious: Dessverre ikke i samme båt som deg. Jeg har de rareste drømmene for tiden:p

Har ikke ultralyd for den 20, men skal høre med jordmor i morgen om vi kan få tidligere! Jeg visste ikke at det fantes terminforum. :nailbiting:
Dette er min første graviditet så jeg føler meg ganske redd huff. Jeg prøver og vær positiv og håper det er livmormen som strekker seg skikkelig.. det har ikke blødd/komt noe mer utflod så det er vell positivt, det var liksom veldig lite men ja .. utrolig skummelt

Ah skjønner, du skriver i terminforumet for september nå nemlig, så vi er en del kortere på vei enn deg :)

Hør med jordmor ja, lurt å lufte bekymringene litt uansett. Mest sannsynlig er jo alt bra! :happy:

6+3 i dag. Har siden lørdag hatt en del murringer/menslignende smerter. Smertene er der så og si hele tiden, vil si det er 3-4/10 smertemessig. Ingen tegn til endret/økt utflod eller blødning. Likevel blir jeg bekymret for disse konstante smertene, virker som det er mer vanlig med smerter/stikkinger som kommer og går...
Mistet i november 5+4, så kjenner frykten for at det skal gå galt igjen er der.

6+3 i dag. Har siden lørdag hatt en del murringer/menslignende smerter. Smertene er der så og si hele tiden, vil si det er 3-4/10 smertemessig. Ingen tegn til endret/økt utflod eller blødning. Likevel blir jeg bekymret for disse konstante smertene, virker som det er mer vanlig med smerter/stikkinger som kommer og går...
Mistet i november 5+4, så kjenner frykten for at det skal gå galt igjen er der.
Jeg hadde veldig vondt I uke 6-7 i mitt første svangerskap. Det var konstant. Var nok en kombinasjon av luftsmerter og ligamentsmerter. Men kan du ikke ta en privat UL for å sjekke? :)

Jeg hadde veldig vondt I uke 6-7 i mitt første svangerskap. Det var konstant. Var nok en kombinasjon av luftsmerter og ligamentsmerter. Men kan du ikke ta en privat UL for å sjekke? :)
Forsøker å beholde roen. Har en tid til TUL fredag neste uke. Skal forsøke å vente til den tror jeg, mm smertene blir verre selvfølgelig.

Forsøker å beholde roen. Har en tid til TUL fredag neste uke. Skal forsøke å vente til den tror jeg, mm smertene blir verre selvfølgelig.
Ja, viktig å sjekke med en gang om det skulle bli verre. Det hører med til min historie at de trodde det var exu, men jeg hadde så vondt at jeg nesten ikke klarte å gå.

Hei,
Ei litt engstelig førstegangsgravid dame her. Jeg er i følge siste mens 6+3 i dag, men tror selv jeg er noe kortere på vei, da jeg ikke testet positivt før 30.12 med veldig svak positiv. Tester etterpå har gitt sterkere resultat, og gir inntrykk av at svangerskapet utvikler seg i riktig retning. Men jeg har veldig få symptomer. Har kun vært vært bittelitt uvel, ømme brystvorter og kviser (har sjelden/aldri kviser til vanlig), og jeg er rett og slett engstelig for at mangelen på symptomer er det tegn på at jeg kommer til å miste. Tør av den grunn ikke glede meg helt ennå.

Er det flere som har hatt liknende start på svangerskapet? Er det normalt at noen ikke har spesielt sterke symptomer, men at svangerskapet utvikler seg normalt?

Hei, det er ikke uvanlig å ikke ha noen symptomer, særlig siden du tror du er tidligere enn uke 6

Les denne. Særlig de siste avsnittene

Her er mine symptomer:
Litt murringer nedentil
Litt ømme bryster
Fortere andpusten
Økt puls
Varmere kroppstemperatur, spess i ansiktet
Fortere irritert
Dårligere luktesans/tettere nese
Oppblåst
Er ca. 12 DPO

Hadde så og si ingen symptomer før positiv test og knapt nå heller, bittelitt mensmurringer.
Har vært litt kald, ikke at det er uvanlig heller til å være meg.
Har faktisk hatt mer overskudd på ettermiddagene enn vanlig, håper ikke det er et dårlig tegn 5+3 i dag

Last edited:
Back
Topp