Symptomer

Mistet alle symptomer nå, så nå er det bare å dra på UL til uka og at det ikke er noe der ❤️
Det e mange som ikke har symptomer før uke 6-7. Ikke ta sorgene på forskudd. Veldig stor sannsynlighet for at det går bra :happy: Hadde selv mye mer symptomer mellom EL og forventet mens, men er ikke stressa av den grunn.

"Ofte er det ikke før i uke 4 at du kan kjenne tegn på at du er gravid, men de fleste merker ingen endringer så tidlig i svangerskapet."

"Antall symptomer du får, eller graden av disse, har ingen betydning for hvor gravid du er. På samme måte er det ikke farlig for barnet om du har samtlige symptomer. Vi er alle ulike, og det gjør seg spesielt gjeldende under svangerskapet.

Symptomjakt er et velkjent fenomen i begynnelsen av svangerskapet, men fortvil ikke selv om du ikke kan krysse av et eneste symptom på lista. Hvis du har testet positivt er du gravid! Ikke la mangelen på symptomer bekymre deg. Vær glad for at du er frisk og rask, nyt energien din mens den fremdeles er på topp!"

Andre som sover helt sjukt dårlig? Jeg sliter med innsovning, våkner ofte og må TISSE masse ila natta. Har våknet opptil 3-4 ganger flere netter nå. Jeg har jo egentlig skikkelig sovehjerte. Dette minner meg om siste trimester med førstemann. Da sov jeg så dårlig.

I dag er jeg 7+2 og har nesten ingen symptomer litt ømme pupper og føler jeg tisser hele tiden. Sist jeg vart gravid var kvalme og oppkast hverdagen fra uke 5-18 litt gla jeg slipper dette nå, men samtidig hadde det vært greit å kjenne kvalme for sikkerhetsskyld. Nå går jeg rundt å innbiller meg at jeg er gal og ikke gravid

Jeg også sover dårlig, våkner ofte, må tisse, og blir noen ganger liggende våken og bekymre meg for at det skal gå galt igjen :-(

Lite symptomer fortsatt her, men det hadde jeg hele første trimester sist også. Trøtt, ligamentsmerter og lett uggenhet. Er i tillegg oppblåst og muligens litt forstoppet :nailbiting: Sover godt, det gjorde jeg også hele svangerskapet sist. Hvilepulsen har sunket da, til normalt nivå, det liker jeg ikke helt.

Jeg tenkte det var fordi jeg tenker mye på å ville dele nyheten med de nærmeste, for jeg sover SÅ dårlig. Våkner gjennom hele natten :sleep011

Det er så tidlig enda, er opp og ned på hva man kjenner. Det går nok bra skal du se ❤️
❤️ Eneste er at hvis jeg kommer borti brystet med armen eller legger meg på siden så blir det ømt. Kjenner det og i underlivet når jeg hoster, veldig ubehagelig og blir redd.

Noen som har opplevd skikkelig hogging høyre side når en hoster?

Noen som har opplevd skikkelig hogging høyre side når en hoster?
Kan være luftsmerter. Mye luft i omløp når man blir gravid. Jeg hadde så vondt at jeg nesten ikke klarte gå mellom uke 6 og 7 da jeg var gravid med første. Ikke all lufta som klarer å presse seg riktig vei i rett tempo pga økt progesteron. :wacky:

Vil tro at det er det du kjenner når du hoster.

Kan være luftsmerter. Mye luft i omløp når man blir gravid. Jeg hadde så vondt at jeg nesten ikke klarte gå mellom uke 6 og 7 da jeg var gravid med første. Ikke all lufta som klarer å presse seg riktig vei i rett tempo pga økt progesteron. :wacky:

Vil tro at det er det du kjenner når du hoster.
Ja sant ❤️ har hatt mye vondt i begge sider og, leste det kunne være livmor som strekker seg, men redd det er exu eller noe ❤️

Back
Topp