BabyØnske2023
Flørter med forumet
4+1 - Ingen enn så lenge. Bruker å bli dødskvalm ettehvert så jeg nyter mens formen varer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det e mange som ikke har symptomer før uke 6-7. Ikke ta sorgene på forskudd. Veldig stor sannsynlighet for at det går bra Hadde selv mye mer symptomer mellom EL og forventet mens, men er ikke stressa av den grunn.Mistet alle symptomer nå, så nå er det bare å dra på UL til uka og at det ikke er noe der
Det er så tidlig enda, er opp og ned på hva man kjenner. Det går nok bra skal du seMistet alle symptomer nå, så nå er det bare å dra på UL til uka og at det ikke er noe der
Eneste er at hvis jeg kommer borti brystet med armen eller legger meg på siden så blir det ømt. Kjenner det og i underlivet når jeg hoster, veldig ubehagelig og blir redd.Det er så tidlig enda, er opp og ned på hva man kjenner. Det går nok bra skal du se
Hos meg er det mer fyldige og større pupper, og niplene som er ømme. Ikke hele brystet.Er det andre enn meg som ikke har ømme bryster?
Jeg har ikke spesielt ømme bryster!Er det andre enn meg som ikke har ømme bryster?
Er det andre enn meg som ikke har ømme bryster?
Kan være luftsmerter. Mye luft i omløp når man blir gravid. Jeg hadde så vondt at jeg nesten ikke klarte gå mellom uke 6 og 7 da jeg var gravid med første. Ikke all lufta som klarer å presse seg riktig vei i rett tempo pga økt progesteron.Noen som har opplevd skikkelig hogging høyre side når en hoster?
Ja sant har hatt mye vondt i begge sider og, leste det kunne være livmor som strekker seg, men redd det er exu eller noeKan være luftsmerter. Mye luft i omløp når man blir gravid. Jeg hadde så vondt at jeg nesten ikke klarte gå mellom uke 6 og 7 da jeg var gravid med første. Ikke all lufta som klarer å presse seg riktig vei i rett tempo pga økt progesteron.
Vil tro at det er det du kjenner når du hoster.