Symptomer

Spørsmål! Hvordan vet man at brystene er ømme? :hilarious: Niplene mine skriiiiker, men hvordan vet jeg om resten er ømt?:laughing025
Det er vondt å ligge på de, evt ha andre barn som støtter seg på de i fanget. Dette merket jeg allerede godt før IKM. Bedre nå, men de har vokst ja :oops:

Når jeg klemmer på dem eller ligger på dem, er det ømt/vondt. Niplene er også veeeldig sensitive og vonde :laughing002
Niplene mine er helt KRISE! :hilarious: Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Kjenner det veldig godt med bh på når det er kaldt og de blir stive:rolleyes:

Niplene mine er helt KRISE! :hilarious: Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! Kjenner det veldig godt med bh på når det er kaldt og de blir stive:rolleyes:
Jaaa, samme her! :laughing002 Har kjøpt amme-bh i merinoull og håper det kan hjelpe litt!
Mannen elsker at jeg har fått større og hardere bryster, men han får nesten ikke lov å ta på dem, stakkars, for niplene er sååå vonde :hilarious:

Bra det ikke bare er meg som føler på det. Jeg er i et miljø med veldig konkurransepreg, så blir godt når "alle" veit.
Ah! Det skjønner jeg godt! Blir godt når det er ikke er en hemmelighet lenger, ja! Tror jeg må prøve meg på andre alternativer enn løping hvis det fortsetter sånn, kommer opp i makspuls på 191 på null-komma-niks, og vet at intensiteten ikke bør være for høy når man er gravid :pfår prøve å ikke gjøre det for tydelig for de andre jeg pleier å trene med på jobben ennå:smiley-ashamed004

Hadde veldig ømme bryster og brystvorter med nr1, men nå merker jeg ingenting der. Kan være fordi jeg fortsatt ammer litt. Noen andre som har opplevd det samme med to tette ?

Jeg har ikke hatt noe murring eller stikking i livmorområdet… er det normalt eller burde jeg være bekymret? Hadde en del murring i dpo frem til antatt ikm, og noen dager etter. Har andre symptomer som kvalme og større og ømme bryster

Jeg har ikke hatt noe murring eller stikking i livmorområdet… er det normalt eller burde jeg være bekymret? Hadde en del murring i dpo frem til antatt ikm, og noen dager etter. Har andre symptomer som kvalme og større og ømme bryster
Tror det er helt normalt å ikke kjenne noe også :)

Med min første husker jeg bare veldig ømme bryster i starten, tok litt tid før stikking og murring kom.

Hadde veldig ømme bryster og brystvorter med nr1, men nå merker jeg ingenting der. Kan være fordi jeg fortsatt ammer litt. Noen andre som har opplevd det samme med to tette ?
Jeg ammer også litt fremdeles, minstemann er 13 mnd, og jeg merker heller ingenting til såre brystvorter eller ømhet i brystet etc.

Jeg ammer også litt fremdeles, minstemann er 13 mnd, og jeg merker heller ingenting til såre brystvorter eller ømhet i brystet etc.
Fint å høre at noen opplever det samme. Min første er også 13 mnd :happy: har liksom hatt ømme bryster hver gang jeg har vært gravid tidligere så litt rart uten. Nå er det to pannekaker i stedet. Har i stedet kvalme, stikk og murring denne gangen:smiley-bounce012

3+5 uker gravid og er kvalm. Har også konstante murringer i livmoren.

Til de som bekymrer seg over at de ikke er kvalme så var jeg kvalm i hele forrige graviditet som endte i spontanabort i uke 7+1. Kvalmen ga seg ikke etter SAen, men var der i flere uker etterpå. Så kvalme betyr ikke nødvendigvis at graviditeten holder til termin.

Fint å høre at noen opplever det samme. Min første er også 13 mnd :happy: har liksom hatt ømme bryster hver gang jeg har vært gravid tidligere så litt rart uten. Nå er det to pannekaker i stedet. Har i stedet kvalme, stikk og murring denne gangen:smiley-bounce012
Kvalme, stikk og murringer her også! Har vært litt nervøs med tanke på mangel på ømme bryster, men tenker der er grunnet amming og ikke alt for lenge siden de var i full jobb :laughing002

Kvalme, stikk og murringer her også! Har vært litt nervøs med tanke på mangel på ømme bryster, men tenker der er grunnet amming og ikke alt for lenge siden de var i full jobb :laughing002
Puppene er vel ømme fordi melkekjertlene vokser og gjør seg klare, men siden du fremdeles ammer, så er de jo typ klare allerede :p

Back
Topp