Symptomer?

Merker jeg begynner å bli hard i magen, gjorde det sist og det var fælt å være forstoppet og oppblåst
Samme her :dead: Har kjøpt svisker men føler ikke det hjalp noe.

De siste dagene har jeg hatt stikkinger i siden, helt sinnsyke mareritt/drømmer, og ømme pupper.

Jeg er så forferdelig trøtt og uopplagt. Kjennes ut som når man brygger på noe som ikke helt bryter ut.

Trøttere og raskere sliten, oftere på do og har dager der magen er skikkelig luft i magen/oppblåstvondt. Føler meg ikke gravid og er 6+0 idag. Hvis jeg ikke husker feil så var det i uke 6 jeg ble kvalm sist.

Trøttere og raskere sliten, oftere på do og har dager der magen er skikkelig luft i magen/oppblåstvondt. Føler meg ikke gravid og er 6+0 idag. Hvis jeg ikke husker feil så var det i uke 6 jeg ble kvalm sist.
Jeg føler meg heller ikke gravid og synes det er veldig rart å tenke på at det vokser en baby inni magen :p :dummy:

Har SÅ ømme pupper. Frister mest å gå uten bh hele dagen :laughing002 det er å eneste symptomet

Blir så kvalm når jeg er sulten! Brukte ikke mindre enn en halvtime på å få ned to skiver nå :hilarious: Og middagen smakte ikke godt heller. Blir jo spennende dette :wacky:

Jeg kjenner noe. stikkinger en gang i blant, ellers ingen symptomer :) Har hatt mer symptomer i tidligere svangerskap, så det gjør meg litt usikker. Prøver og ikke ha for store forhåpninger enda - har hatt en MA før

Murrer mye i magen, er vel livmoren som nok en gang gjør seg klar til den store oppgaven som ligger foran seg. Ellers veldig ømme pupper, trøtt, svimmel og lite matlyst. Brekker meg innimellom pga kvalmen også, og det har jeg ikke gjort i de forrige svangerskapene. Håper på en TUL i neste uke. Fastlege har henvist, så venter bare på å få timen nå.

Har så ekstremt ømme bryst. Har egentlig hatt det siden før jeg visste jeg var gravid. Men blir bare verre og verre. Nesten slik at jeg vil sove med sportsbh, haha

6+1 i dag og nå kjenner jeg kvalmen begynner å bli stigende. Begynte rundt uke 6/7 forrige gang også..

Metallsmak i munnen, kvalm, fysen men dårlig matlyst, oppblåst, trøtt.

I dag kjenner jeg at jeg er enda mer trøtt enn før og mer tegn til kvalme. Men det dukket opp en liten bekymring i dag også. Ved 2 toalettbesøk så har jeg hatt lysebrun utflod med brune tråder i seg. Jordmor hadde selvfølgelig stengt for dagen da jeg fikk mulighet til å ringe. Håper det ikke er et dårlig tegn:( 6+0

I dag har jeg kjent noe kvalme. Ellers er jeg fortsatt trøtt og sliter med å utføre jobben min :dead:

Jeg har også kjent litt mer på kvalme i går og i dag, stort sett når jeg er litt sulten. Går fort over når jeg spiser :)

9 DPO / 3+4

- Kvalme
- Metallsmak i munnen
- Oppblåst
- Trøtt
- Fysen, men dårlig matlyst

Back
Topp