Symptomer?

Har vært skikkelig kvalm og uvel i dag, men akkurat ikke så ille at jeg har kastet opp. Har ikke kastet opp i tidligere svangerskap heller, så håper jeg slipper unna denne gangen også!

Tror dere ikke sambo skulle spise hvitløksbaguette til kvelds da? :arghh: Herregud så kvalm jeg er av den lukta nå :hungover: også blir jeg enda mer kvalm når jeg blir sulten, spent på hvordan dette blir fremover

Jeg har lurt på når de urolige beina skulle komme.. våkna klokka fire de to siste nettene. Og og i dag begynte det allerede nå i kveld, så dette kan bli riktig så spennende :banghead:

Føler ennå jeg ikke har så mye symptomer. Er litt trøtt, har ømme brystvorter til tider, men ikke så ømme pupper lengre. Er tidvis bittelitt uvel/kvalm. Føler meg ikke gravid

Jeg var kvalm et par dager, men gikk over. Det er skummelt, føler jeg burde være kvalm.
Men er veldig trøtt og sover dårlig.
Hadde litt blødning/mørk utflod i dag morgen. Alt er skummelt!

Kjempe trøtt, men har kjempe problemer med å sove på natta (på dagtid går det derimot helt fint :shifty:)
Små uggen (er sulten, men klarer ikke spise - noe som igjen gjør at jeg føler meg verre), blir lett svimmel, mer emosjonell og kan lett bli irritabel… f.eks. tok jeg meg selv i å bli irritert på samboer fordi det ble så høy lyd da han var på badet og tisset (altså, høy lyd av at strålen traff vannet i doen).:laughing025 Var rett før jeg begynte å kjefte på ham!

Last edited:
Kvalme kvalm, kvalm! Selv etter mat! Er faktisk litt glad for symptomer nå for da blir det mer virkelig!

Kan fort bli kvalm fordi jeg har luft i magen eller må tisse, eller har på en stram bukse.
Hvis jeg da i tillegg går, sykler eller kjører bil (er i bevegelse) da blir det enda værre :p

Hadde flere symptomer før jeg testet positivt, enn etter Nå er jeg bare stort sett øm i korsryggen og veldig sulten! Og tisser hele tiden… Hadde en dag med halsbrann, og et par kvelder med mild kvalme, ellers kan jeg ikke klage foreløpig! Er voldsomt oppblåst da, men har IBS, så det var livet mitt før spiren også‍

Jeg kjenner ingenting i puppene! Men har aldri gjort det før mensen heller.
Kanskje det kommer etter hvert :love017 Men det er kanskje ikke alle som får ømme pupper? Litt usikker. Hadde veldig ømme pupper med første å. Har litt ømme pupper rundt ikm men ikke så veldig

Kjenner meg litt småkvalm ut på kvelden, eller er det mest murringer jeg merker til, men de kommer og går. Har hatt helt merkelige drømmer de siste nettene. Husker de ikke annet enn at de er rare. Ligger åpenbart urolig også for jeg har våknet i de merkeligste vinkler :hilarious: Nakken er helt gåen:hilarious: Jo! Husker litt fra i natt. Drømte om ei jente som jeg ikke aner hvem er men hun het Malene.Hun var i en luftballong. Så husker jeg at jeg sto på verandaen og så på mobilen min. Jeg var irritert fordi jeg hadde knust skjermen igjen. Den var jo akkurat fikset:hilarious: Og så var jeg plutselig på Fokserød i Sandefjord og ga ut 200,- for å komme på bussen:goodnight

Noen andre som får litt ubehage etter orgasme/sex? Ikke direkte vondt, mer som svake murringen

Jeg får vondt i livmoren rett etter orgamse.. Leste litt om det, og det er vist vanlig.. Livmoren vibrerer eller for sammentrekninger og det kan gjøre vondt i noen minutter etterpå.. :wacky:
Okei! Takk:love017 ble nesten litt bekymret! Husker at det var litt ubehag med første å, men det var mye senere

Fortsatt kvalm, fortsatt trøtt, litt oppblåst, sulten men ikke så mye matlyst, rare drømmer for tiden, skikkelig metallsmak i munnen!

Back
Topp