Fortsatt bare ømme pupper, kjennes ut som to store blåmerker 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

)
Var rett før jeg begynte å kjefte på ham!Jeg kjenner ingenting i puppene! Men har aldri gjort det før mensen heller.Litt lett småkvalm innimellom, men PUPPENE omg![]()
Kanskje det kommer etter hvertJeg kjenner ingenting i puppene! Men har aldri gjort det før mensen heller.
Men det er kanskje ikke alle som får ømme pupper? Litt usikker. Hadde veldig ømme pupper med første å. Har litt ømme pupper rundt ikm men ikke så veldig
Nakken er helt gåen
Jo! Husker litt fra i natt. Drømte om ei jente som jeg ikke aner hvem er men hun het Malene.Hun var i en luftballong. Så husker jeg at jeg sto på verandaen og så på mobilen min. Jeg var irritert fordi jeg hadde knust skjermen igjen. Den var jo akkurat fikset
Og så var jeg plutselig på Fokserød i Sandefjord og ga ut 200,- for å komme på bussen

Jeg får vondt i livmoren rett etter orgamse.. Leste litt om det, og det er vist vanlig.. Livmoren vibrerer eller for sammentrekninger og det kan gjøre vondt i noen minutter etterpå..Noen andre som får litt ubehage etter orgasme/sex? Ikke direkte vondt, mer som svake murringen

Okei! TakkJeg får vondt i livmoren rett etter orgamse.. Leste litt om det, og det er vist vanlig.. Livmoren vibrerer eller for sammentrekninger og det kan gjøre vondt i noen minutter etterpå..![]()
ble nesten litt bekymret! Husker at det var litt ubehag med første å, men det var mye senere