Symptomer?

Flere som føler seg «støl» i nedre del av magen og noen ganger får ubehageligheter som minner om menssmerter? Jeg har ikke blødd noe, men blir jo litt nervøs når man merker så mye:nailbiting: Leste at det kan være livmoren som vier seg ut så håper det er derfor:bookworm:

4+0 i dag :D Men ingen symptomer i dag utenom litt lette murringer.. håper de kommer som kastet på meg:laughing002 trenger ikke kvalme da!

Flere som føler seg «støl» i nedre del av magen og noen ganger får ubehageligheter som minner om menssmerter? Jeg har ikke blødd noe, men blir jo litt nervøs når man merker så mye:nailbiting: Leste at det kan være livmoren som vier seg ut så håper det er derfor:bookworm:
Ja, støl og litt lette murringer. Når jeg gikk med første barnet hadde jeg kjempesterke murringer helt til uke 17:laughing002

Hadde konstante mensmurringer i over en uke :p
Er fryktelig mye utflod i starten og det kjennes ut som blod, så er ofte på do å sjekker :hilarious:

4+6 i dag og ingen symptomer bortsett fra noen lette murringer av og til. Det verste for meg nå er snussuget! Ikke lett å bli kvitt en avhengighet

Hadde konstante mensmurringer i over en uke :p
Er fryktelig mye utflod i starten og det kjennes ut som blod, så er ofte på do å sjekker :hilarious:
Det er konstant ja, kjennes ut som jeg har tatt en haug av sit ups… klarer ikke trekke inn magen pga det heller :hilarious:

Er 4+0 i dag, må konstant tisse. Helt krise. Glad jeg har hjemmekontor, for føler jeg bruker mer tid på å løpe til toalettet enn jeg gjør å jobbe i dag, haha.

Greier ikke å ‘nyte’ at jeg har lite symptomer at jeg ønsker meg masse symptomer i helgegave :smiley-angelic001 :hilarious:

Søpla luktet heeeelt forferdelig i dag! Brakk meg og fikk tårer i øynene. Var bare noe grønnsaksrester og kaffefilter oppi:hilarious:Og etterpå når jeg skulle ta en slurk av kaffen spyttet jeg den nesten ut igjen, fordi den smakte så ekkelt. Så virker som om symptomene er på vei her, 6+0 i dag :)

Søpla luktet heeeelt forferdelig i dag! Brakk meg og fikk tårer i øynene. Var bare noe grønnsaksrester og kaffefilter oppi:hilarious:Og etterpå når jeg skulle ta en slurk av kaffen spyttet jeg den nesten ut igjen, fordi den smakte så ekkelt. Så virker som om symptomene er på vei her, 6+0 i dag :)
Den luktesansen man opplever som gravid er noe helt eget :laughing002

Flere som har ømme pupper som litt ømme på morgenen, men blir helt sinnsykt tunge og ømme i løpet av kvelden?

Flere som har ømme pupper som litt ømme på morgenen, men blir helt sinnsykt tunge og ømme i løpet av kvelden?
Ja, syns de blir vondere fra sen ettermiddag og utover kvelden. Husker det var sånn med første å

Last edited:
I dag ble jeg helt støl/stiv i korsryggen og magen står som en ballong. Blir fort kvalm av mat med mye smak/lukt. Reagerer generelt mye på lukt og har gjort det siden den dagen jeg tok test, det var en av grunnene til at jeg tok test tidlig. :P Er fortsatt sjukt trøtt, sover stort sett hver ettermiddag. :)

Blir fort kvalm når jeg kjenner sulten kommer! Kjenner også at puppene begynner å bli følsomme og kjennes tyngre..

Holdt på å brekke meg da jeg skulle kjøpe grillmat og så alt kjøttet :hilarious:

Merker jeg begynner å bli hard i magen, gjorde det sist og det var fælt å være forstoppet og oppblåst

Back
Topp