Symptomer?

Har vært småuggen i hele dag. Har også lyst på noe å spise hele tiden!!! Sluttet å snuse når jeg fikk positiv test og det er rene torturen! Hatt humørsvingninger ut av en annen verden så gleder meg veldig til det stabiliserer seg litt..
Så flink du er som har sluttet!:Heartred Jeg er på dag 4 uten å tar meg selv i å dytte tyggisen opp under leppa hele tiden :bag: :laughing002

Så flink du er som har sluttet!:Heartred Jeg er på dag 4 uten å tar meg selv i å dytte tyggisen opp under leppa hele tiden :bag: :laughing002
Kjøpt onico også bruker jeg bomullspads som snus. Anbefales!! Sluttet sist gang jeg var gravid også og det var redningen..

Merker heller ingenting til ømme pupper. Jeg har lyst til å grine av alt hele tiden i dag. Haha. Lurer på hvor lenge jeg klarer å holde det skjult for kolleger. Supersensitiv og bare trykker i meg smågodt hele dagen:hilarious:

Har SÅ halsbrann :hungover: Pleier vanligvis aldri å halsbrann, vart nesten konstant siden i går

Kjøpt onico også bruker jeg bomullspads som snus. Anbefales!! Sluttet sist gang jeg var gravid også og det var redningen..
Selges onico enda? Brukte det i 14 når jeg ble gravid:laughing002 det var veldig lurt! Det jeg savner mest nå er den sviinga som kommer, husker ikke om man fikk det av onico?

Da bikket jeg 5 uker gravid i dag og nå kjennes det ut som jeg har døgnet! :wacky: Det på tross av at jeg sov så godt og lenge i natt. I tillegg så har puppene blitt veldig ømme. Jeg kjente kvalme 2 dager før IKM, men ikke noe etter. Spent på om det kommer:p

Herlighet så oppblåst jeg er! Utrolig glad jeg har på løs kjole på jobb! Ikke sjans til å holde inn magen. Ser skikkelig gravid ut, og har litt ekstra på kroppen og spesielt magen som ikke hjelper fra før av :hilarious:

Sykt ømme pupper i dag, men aner ikke om det er et symptom på graviditet eller 1-åring som plutselig ikke vil ammes lenger :woot:

Jeg er så himla TRØTT!!! Det går sakte på jobb. Føler jeg presterer skikkelig dårlig :arghh: Ellers kjenner jeg stikk i puppene innimellom, og blir fort sliten ved anstrengelser.

Har SÅ halsbrann :hungover: Pleier vanligvis aldri å halsbrann, vart nesten konstant siden i går
Uff d hadde jeg mye av på slutten sist, så hadde lovehearts i skapet på badet til og med så jeg kunne ta et par når jeg var oppe for å tisse på natta

Er veldig trøtt, svæææære pupper (måtte finne frem de større ammebh'ene jeg hadde fra sist ), svimmel og blir plutselig veldig kvalm til tider.

Er veldig trøtt, svæææære pupper (måtte finne frem de større ammebh'ene jeg hadde fra sist ), svimmel og blir plutselig veldig kvalm til tider.
Skulle ønske jeg og fikk pupper :hilarious:
Har en øm pupp lissom - thats it :hilarious::hilarious:

Veldig trøtt og sulten!

Skulle ønske jeg og fikk pupper :hilarious:
Har en øm pupp lissom - thats it :hilarious::hilarious:
Hahah sorry at jeg ler den andre joiner nok etterhvert syns d var litt vel tidlig at de sku bli så store, men nå veier jeg en del mer enn siste jeg ble gravid

Hahah sorry at jeg ler den andre joiner nok etterhvert syns d var litt vel tidlig at de sku bli så store, men nå veier jeg en del mer enn siste jeg ble gravid
Ser at de emojisene fra mobilen ikke kommer med her :bag:

Back
Topp