Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 dpo og positiv test i dag så regner med det kommer mer etterhvert
Tusen takk! Elsker at man kan spørre om råd her inneGratulerer
Skjønner godt at det oppleves skummelt med disse vondtene, men du har helt rett i at det er fullstendig normalt
Livmoren skal igjennom mange forandringer framover, og ikke minst vokse masse!
Har begynt å få litt ømme pupper
Er førstegangsgravid jeg også, så engster meg litt når det kommer vondter
kjenner meg så igjen når det kommer til toalettbesøkene, haha! Får håpe man ikke holder på sånn i 9 mnd
GratulererJeg er veeldig tidlig på vei. Har foreløpig termin 01. februarMen jeg har allerede kjent små stikkinger og mensen kom ikke, så jeg skjønte det før testen slo ut. Regner med at symptomene kommer for fullt om et par uker

Gratulerer til deg også og alle andre her inneGratulerer![]()
TakkGratulerer til deg også og alle andre her inne
er gøy å se det begynner å komme inn flere!
Er ikke det litt tidlig, er jo 2 dager fra ikm! Håper det er svangerskapsrelatert og ikke virus på gang
Jeg aner ikke om det er tidligI dag er jeg skikkelig kvalmEr ikke det litt tidlig, er jo 2 dager fra ikm! Håper det er svangerskapsrelatert og ikke virus på gang
![]()
Har merkelig nok aldri vært kvalm når jeg har vært gravid
Heller ikke jegJeg aner ikke om det er tidligHar merkelig nok aldri vært kvalm når jeg har vært gravid
![]()
fantes ikke kvalm forrige gang. Håper vi er like heldige denne gangen

Drikker mye, tilogmed metformin som gir meg løs mage funker ikke
Noen som har noen supre tips til å komme seg på do?? Er så treg i magen, har vart i 3 dager nå.. sosDrikker mye, tilogmed metformin som gir meg løs mage funker ikke
![]()
Svisker!! Herregud har jo skapet fult, ikke tenkt på detSvisker!
Takk!! Blir svisker til kvelds

kaffe?Noen som har noen supre tips til å komme seg på do?? Er så treg i magen, har vart i 3 dager nå.. sosDrikker mye, tilogmed metformin som gir meg løs mage funker ikke
![]()
Drikker en kopp hver morgen, pleier å funke men ikke nå. Må kanskje prøve en sterke kopp i morgenkaffe?