Symptomer?

Ømme pupper, trøtt, stikninger og milde magesmerter. Jeg bruker Cyclogest, så det kan være årsak til alle disse symptomene.

Ingen symptomer annet enn av og på murringer enda :love7 8 dpo og positiv test i dag så regner med det kommer mer etterhvert:laughing002

I dag er jeg faktisk litt kvalm, men det kan godt komme av brått snuseslutt :laughing002 Har begynt å få litt ømme pupper

4+4… Det er liksom ikke de samme symptomene hver dag. Den ene dagen kan jeg være kvalm, den andre har jeg ømme bryster og i dag så har jeg tatt til tårene lett og det kjennes ut som milde menssmerter i rygg og mage:bored: Er førstegangsgravid jeg også, så engster meg litt når det kommer vondter :angelic: kjenner meg så igjen når det kommer til toalettbesøkene, haha! Får håpe man ikke holder på sånn i 9 mnd:hilarious:

Morgenkvalmen varer i 24 timer

Men er betyggende på en måte, er en bekreftelse på at det går riktig veg

Jeg er veeldig tidlig på vei. Har foreløpig termin 01. februar :) Men jeg har allerede kjent små stikkinger og mensen kom ikke, så jeg skjønte det før testen slo ut. Regner med at symptomene kommer for fullt om et par uker

Jeg er veeldig tidlig på vei. Har foreløpig termin 01. februar :) Men jeg har allerede kjent små stikkinger og mensen kom ikke, så jeg skjønte det før testen slo ut. Regner med at symptomene kommer for fullt om et par uker
Gratulerer :happy093

I dag er jeg skikkelig kvalm :hungover: Er ikke det litt tidlig, er jo 2 dager fra ikm! Håper det er svangerskapsrelatert og ikke virus på gang:laughing002

I dag er jeg skikkelig kvalm :hungover: Er ikke det litt tidlig, er jo 2 dager fra ikm! Håper det er svangerskapsrelatert og ikke virus på gang:laughing002
Jeg aner ikke om det er tidlig :hilarious: Har merkelig nok aldri vært kvalm når jeg har vært gravid:angelic:

I går kjente jeg ingenting. I dag har jeg hatt en slags sykdomsfølelse i kroppen, men det er jo umulig å vite om det er et symptom eller om jeg begynner å bli syk :hilarious:

Noen som har noen supre tips til å komme seg på do?? Er så treg i magen, har vart i 3 dager nå.. sos:bag: Drikker mye, tilogmed metformin som gir meg løs mage funker ikke:laughing002

Noen som har noen supre tips til å komme seg på do?? Er så treg i magen, har vart i 3 dager nå.. sos:bag: Drikker mye, tilogmed metformin som gir meg løs mage funker ikke:laughing002
kaffe?

Back
Topp