Symptomer?

Jeg har hatt en sykt brå nedtrapping på koffein denne uka og er spent på hvordan resten skal gå :hilarious: Jeg er sinnsykt avhengig av koffein og starter dagen med en kopp kaffe og en energidrikk. Så går det gjerne 3-4 kopper mer med kaffe på jobb og 2 etter middag hjemme + en god del pepsi Max.

Å gå ned til 2 enheter per dag har gitt kroppen min sjokk :happy093:hilarious:

Oppblåst og mye luft i magen. Litt trøttere på kveldene, men så har jeg også en forkjølelse som jeg tror har gått over til bihulebetennelse så det kan jo være grunnen til trøttheten. Sist kom kvalmen rundt uke 6, krysser alt jeg har for at det ikke blir like mye som sist :hungover:

Jeg har hatt en sykt brå nedtrapping på koffein denne uka og er spent på hvordan resten skal gå :hilarious: Jeg er sinnsykt avhengig av koffein og starter dagen med en kopp kaffe og en energidrikk. Så går det gjerne 3-4 kopper mer med kaffe på jobb og 2 etter middag hjemme + en god del pepsi Max.

Å gå ned til 2 enheter per dag har gitt kroppen min sjokk :happy093:hilarious:
Bra vi er fler i samme båt :hilarious: Skjønner faktisk ikke hvordan trøttheten i hverdagen skal gå opp uten den obligatoriske morgenkaffen hjemme, morgenkaffen på jobb, energidrikk og iskaffe i kjøringen på jobb og kaffen etter middag.. men mulig kroppen har veldig godt av det :laughing002 :laughing002

Litt mer murring og ømme pupper. Bekkenet er dessverre ett mareritt allerede.
Spent på idag. Sist gang startet blødningen idag 4+5

Litt mer murring og ømme pupper. Bekkenet er dessverre ett mareritt allerede.
Spent på idag. Sist gang startet blødningen idag 4+5
Krysser fingrene for deg :Heartblue
Jeg har min sånn skremselsdato rundt uke 9 :sorry: lenge å vente

Bra vi er fler i samme båt :hilarious: Skjønner faktisk ikke hvordan trøttheten i hverdagen skal gå opp uten den obligatoriske morgenkaffen hjemme, morgenkaffen på jobb, energidrikk og iskaffe i kjøringen på jobb og kaffen etter middag.. men mulig kroppen har veldig godt av det :laughing002 :laughing002
Det et visst ikke heeeelt bra med flere liter koffein :angelic:
Meeen! Blir spennende :hilarious:

Jeg føler meg ikke noe gravid, og synes jeg har hatt flere symptomer tidligere de andre gangene (men det kan veldig godt hende jeg husker feil!). Litt murringer her og der da, men føles liksom ikke nok. Husker jeg var småkvalm fra uke seks sist, så håper litt på å kjenne mer mot slutten av denne uka. Åh, hadde glemt hvor slitsomme de første ukene er!

Jeg føler meg ikke noe gravid, og synes jeg har hatt flere symptomer tidligere de andre gangene (men det kan veldig godt hende jeg husker feil!). Litt murringer her og der da, men føles liksom ikke nok. Husker jeg var småkvalm fra uke seks sist, så håper litt på å kjenne mer mot slutten av denne uka. Åh, hadde glemt hvor slitsomme de første ukene er!
De første ukene er ren tortur :hilarious: :hilarious:

Har vært småuggen i hele dag. Har også lyst på noe å spise hele tiden!!! Sluttet å snuse når jeg fikk positiv test og det er rene torturen! Hatt humørsvingninger ut av en annen verden så gleder meg veldig til det stabiliserer seg litt..

Har vært småuggen i hele dag. Har også lyst på noe å spise hele tiden!!! Sluttet å snuse når jeg fikk positiv test og det er rene torturen! Hatt humørsvingninger ut av en annen verden så gleder meg veldig til det stabiliserer seg litt..
Jeg er og veldig sulten :dead: Ikke kult når man er overvektig og jobber med vekta i utgangspunktet

Nei, absolutt noen kilo som gjerne skulle vært tatt av her også. Dro ene og alene til butikken og kjøpte en stor pose smågodt nå! Gikk opp 11 kilo i forrige svangerskap. Håper ikke det blir noe mer nå.

Nei, absolutt noen kilo som gjerne skulle vært tatt av her også. Dro ene og alene til butikken og kjøpte en stor pose smågodt nå! Gikk opp 11 kilo i forrige svangerskap. Håper ikke det blir noe mer nå.
Jeg gikk opp 40!!!
og ungen var nesten 5kg.

Usigelig trøtt, sover ettermiddagshvil hver dag… gjort det i over en uke nå, pluss at jeg sovner omtrent hver kveld på sofaen.

Har vært kjempesulten i dag! I løpet av arbeidsdagen spiste jeg 4 brødskiver, et egg, et knekkebrød og en maiskake :hilarious: Og var sulten når jeg kom hjem og spiste en stor porsjon middag. Nå er jeg sulten igjen... :hungry:

Kjempeflink som har kutta snusen da! :smiley-bounce012

Back
Topp