Symptomer?

Akkurat samme hos meg! Vi er ca like langt på vei og i dag kjenner jeg det murrer endel og det bekymrer meg :(
Murrer en del her også! I går murret det lite og da ble jeg stresset av det. Har murret mye hos meg generelt og jeg har hatt fin økning på testene i samme periode :Heartred

Her går det i ekstremt mye murringer, spesielt på ettermiddagen kvelden. Er det bare meg som har syk ømme, vonde og såre brystvorter? Kan nesten ille ha på meg bh:arghh: Tar det som gode tegn altså:)

6+1

Murrer en del her også! I går murret det lite og da ble jeg stresset av det. Har murret mye hos meg generelt og jeg har hatt fin økning på testene i samme periode :Heartred
Har du bilde av testene ? Jeg har bare tørt å ta to, 10dpo og 12dpo…

Har du bilde av testene ? Jeg har bare tørt å ta to, 10dpo og 12dpo…
Det ligger bilde av dem ganske nylig i testetråden (la ut i går). Som du skjønner når du leser der er det flere som har svakere streker enn det jeg har hatt, som det går veldig fint med. Men kan jo være betryggende å vite at mye murringer i hvert fall ikke har hatt noe å si for stigningen hos meg, og heller har vært et godt tegn :love7

Her går det i ekstremt mye murringer, spesielt på ettermiddagen kvelden. Er det bare meg som har syk ømme, vonde og såre brystvorter? Kan nesten ille ha på meg bh:arghh: Tar det som gode tegn altså:)

6+1

Har det akkurat likt, både med murring og brystene :p 5+6 i dag

7+2 og her er det trøttheten som er mest gjeldende om dagen. Og ømme pupper. Ellers er det ganske rolig på symptomfronten.

Nå er det trøtthet, kvalme og vonde pupper her hos meg. Og sure oppstøt men antar det har sammenheng med kvalmen. Mener å huske at jeg ikke var kvalm før positiv test forrige ganger, så livredd for at kvalmen forverrer seg ila uka. :bored:

Jeg tisser så ofte at det egentlig er helt latterlig :cat: Kan ikke huske at det var så ofte meg 1. mann

Noe mer trøtt enn vanlig. Ikke godt å si om det er graviditeten eller søvnregresjonen til storesøster da :facepalm:

Takker og bukker for hver dag som går hvor kvalmen er minimal!

Er offisielt emosjonell. Passer jo bra dagen før 17. mai, som er en dag jeg pleier å være mer en normalt emosjonell på uansett. Kommer vel til å grine fra jeg står opp i morgen tidlig:knegg:

Er offisielt emosjonell. Passer jo bra dagen før 17. mai, som er en dag jeg pleier å være mer en normalt emosjonell på uansett. Kommer vel til å grine fra jeg står opp i morgen tidlig:knegg:

Velkommen i gjengen! Da anbefaler jeg solbriller imorgen! :hilarious:

Åh, jeg gruer meg sånn. Kommer jo til å grine av alt med femåringen imorgen. Bare at hun får på seg bunaden kommer jeg til å sutre av… :oops: Jeg begynte å grine av å se tigerunger på dyrepasserne på tv :bag:

Jeg er ikke direkte kvalm, men uggen her og der. I tillegg får jeg skikkelig brekninger, flere etter hverandre, men uten at det kommer noe opp.. noen andre som har brekninger? :hilarious::joyful:

Ingen kvalme eller brekninger enda, men i forrige svangerskap har jeg aldri kjent kvalmen før jeg har vært mellom 6 og 7 fullgåtte uker :cat:

Sto opp i stad og det stakk skikkelig til i puppene. Veldig vondt! og kvalm! Blææ! Feil dag for kvalmen å dukke opp på!

Back
Topp