Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne, eneste som hjalp litt mot den forferdelige morgenkvalmenSalt kjeks! Jeg forspiste meg på ritz forrige svskapellers er de TUC kjeksene med sourcream god for å variere på smak.

Beveger meg i sneeeglefart hele morgenen for å ikke spyNoen som har tips om hva man kan spise umiddelbart etter man står opp for å ikke bli så kvalm? Frister mest med druer/banan og karbohydrater for meg, men må være litt forsiktig med det pga sannsynlig svangerskapsdiabetes
![]()

Salt kjeks! Jeg forspiste meg på ritz forrige svskapellers er de TUC kjeksene med sourcream god for å variere på smak.
Høres ut som en lur løsning, men jeg kan ikke spise så lyst mel 
Jeg spiser blåbær og/eller gulrot om dagen. Har en skål på sengekanten. Har klokka på klokka 05.00, tar postafen og noen blåbær, sover til 06.30, ligger i senga å spiser blåbær en stund. Normalt våkner jeg før 05.00 klokka fordi jeg må tisse
Det fungerer greit for meg, jeg prøvde meg på kjeks men det blir for «tørt» for meg..

Menssmerter nå 4+0. Kjenner jeg er redd… Selvom jeg vet det er vanlig.
Jeg pendler til jobb og kjører 10 mil hver vei. Jeg er sykmeldt nå pga kvalmen og at jeg ikke kan kjøre på kvalmedempende. Kjører bare fram og tilbake til bhg og matbutikken, ikke noe mer. Kjipt, men det er sååå verdt det når man kjenner at tablettene virker... å være så kvalm er bare helt grusomt!Dere som er kvalme og tar kvalmestillende, hvordan blir det ifht jobb? Det er jo rød trekant på de![]()
Akkurat samme hos meg! Vi er ca like langt på vei og i dag kjenner jeg det murrer endel og det bekymrer megMenssmerter nå 4+0. Kjenner jeg er redd… Selvom jeg vet det er vanlig.
Hos meg gikk det faktisk over. Varte kun de to dagene rundt forventet menstruasjon. Nå har jeg nesten ingen symptomer og blir stressa av det ogsåAkkurat samme hos meg! Vi er ca like langt på vei og i dag kjenner jeg det murrer endel og det bekymrer meg![]()
Nå kiler det og murrer litt vagt innimellom.