• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Symptomer?

5+3 og fortsatt ingen andre symptomer enn de jeg har hatt fra jeg testa positivt for straks 2 uker siden. Litt trøttere enn vanlig, kjempevondt i puppene, murringer i livmor/korsryggen, og ligamentsmerter om jeg beveger meg raskt o_O

Salt kjeks! Jeg forspiste meg på ritz forrige svskap:hilarious: ellers er de TUC kjeksene med sourcream god for å variere på smak.
Signerer denne, eneste som hjalp litt mot den forferdelige morgenkvalmen :hungover:

Beveger meg i sneeeglefart hele morgenen for å ikke spy :meh::hilarious: Noen som har tips om hva man kan spise umiddelbart etter man står opp for å ikke bli så kvalm? Frister mest med druer/banan og karbohydrater for meg, men må være litt forsiktig med det pga sannsynlig svangerskapsdiabetes :oops:

Jeg spiser blåbær og/eller gulrot om dagen. Har en skål på sengekanten. Har klokka på klokka 05.00, tar postafen og noen blåbær, sover til 06.30, ligger i senga å spiser blåbær en stund. Normalt våkner jeg før 05.00 klokka fordi jeg må tisse :hilarious:
Det fungerer greit for meg, jeg prøvde meg på kjeks men det blir for «tørt» for meg..

Jeg har vært kvalm til tider, men så lenge jeg spiser jevnlig har det gått greit. Tror jeg er 6+2 idag, fortsatt mye murring og tidvis smerter i livmor; men også plaget med mye luft og vondt i magen generelt så er til tider vanskelig å skille hva som er hva:bored:

trodde kanskje murringer og smerter kun var de aller første ukene men ser ut som flere har det??

Jeg spiser blåbær og/eller gulrot om dagen. Har en skål på sengekanten. Har klokka på klokka 05.00, tar postafen og noen blåbær, sover til 06.30, ligger i senga å spiser blåbær en stund. Normalt våkner jeg før 05.00 klokka fordi jeg må tisse :hilarious:
Det fungerer greit for meg, jeg prøvde meg på kjeks men det blir for «tørt» for meg..

Gulrot hadde jeg ikke kommet på på egenhånd, for å være ærlig, men det skal jeg søren meg prøve! Og blåbær var heller ikke dumt :woot:

Tror jeg skal be legen om noen form for kvalmestillende i dag… klarte meg uten forrige svangerskap, men har så lyst til å unngå sykemelding, så er vel kanskje noe å teste ut :shy:

4+1, har vært ekstremt kvalm allerede i 3 dager.. veldig ubehagelig, kan ikke huske at kvalmen kom SÅ tidlig med førstemann:sorry::sorry: Jeg har angst for å kaste opp, så det er ekstra ille.. Hadde det enda vært morgenkvalme, men det er hele døgnet:spitoutdummy::spitoutdummy:

Våkna og er så sjukt kvalm! Sånn kvalm som om man har drukket aaaaltfor mye alkohol og spyr som en gris kvalm :P
Dytta innpå en halv appelsin og håper det skal hjelpe litt..
Når jeg var gravid for 13år siden var jeg kvalm i ca 20sek, kasta opp og var ferdig med det for hele svangerskapet. Sånn det kjennes akkurat nå håper jeg virkelig ikke det skal væra veldig mye av ;) hehe.. Skal vel ikke klage enda, men jeg håper på litt mere søvn om ikke alt for lenge.. :)

Oppblåst og luftsmerter, en del mensensmerter. Uggen om jeg ikke spiser ofte nok, spesielt etter morgenkaffen, så godt mulig den må kuttes snart :oops:

Det eneste som har tatt kvalmen til nå er bittesmå slurker med Pepsi Max. Men syns egentlig ikke noe om å sitte med brus hver morgen klokka 06.00 :wtf:

Menssmerter nå 4+0. Kjenner jeg er redd… Selvom jeg vet det er vanlig.

Menssmerter nå 4+0. Kjenner jeg er redd… Selvom jeg vet det er vanlig.

Har hatt menssmerter og korsryggsmerter hver dag siden jeg fikk positiv test.. Jeg syns også det er skummelt, men det er heldigvis ganske vanlig. Jeg hadde det i tidligere svangerskap også nesten hele første trimester

Dere som er kvalme og tar kvalmestillende, hvordan blir det ifht jobb? Det er jo rød trekant på de:nailbiting:
Jeg pendler til jobb og kjører 10 mil hver vei. Jeg er sykmeldt nå pga kvalmen og at jeg ikke kan kjøre på kvalmedempende. Kjører bare fram og tilbake til bhg og matbutikken, ikke noe mer. Kjipt, men det er sååå verdt det når man kjenner at tablettene virker... å være så kvalm er bare helt grusomt!

Er bare 4+3, men har fått skikkelig ulvehunger. Er sulten igjen en halvtime hvert måltid :)

Følt meg nærmest fyllesyk hver morgen de siste fire dagene :confused:

Akkurat samme hos meg! Vi er ca like langt på vei og i dag kjenner jeg det murrer endel og det bekymrer meg :(
Hos meg gikk det faktisk over. Varte kun de to dagene rundt forventet menstruasjon. Nå har jeg nesten ingen symptomer og blir stressa av det også :hungover: Nå kiler det og murrer litt vagt innimellom.

Back
Topp