Symptomer?

Et symptom forresten ; jeg er sur! Prøver å ikke vise det men kjenner jeg er typ sur ofte. Sånn sur som at man synes mannen sin sier tåpelige ting, sur som i litt dårlig humør liksom. Noen fler ? :meh::meh::meh::meh:

Et symptom forresten ; jeg er sur! Prøver å ikke vise det men kjenner jeg er typ sur ofte. Sånn sur som at man synes mannen sin sier tåpelige ting, sur som i litt dårlig humør liksom. Noen fler ? :meh::meh::meh::meh:
Oh yes! I går kveld ble jeg blant anna sur fordi samboer ikke ville legge seg samtidig som meg kl 21.30 :P kjenner jeg blir så sur for småting og er langt ifra den glade energiske personen jeg vanligvis er.. Laaangt ifra :angelic:

Jeg er ikke direkte kvalm, men uggen her og der. I tillegg får jeg skikkelig brekninger, flere etter hverandre, men uten at det kommer noe opp.. noen andre som har brekninger? :hilarious::joyful:
Mye kvalme og brekninger her! Og uggen hele døgnet.. men så lenge jeg ikke spyr som sist er jeg fornøyd :hilarious:

Mye kvalme og brekninger her! Og uggen hele døgnet.. men så lenge jeg ikke spyr som sist er jeg fornøyd :hilarious:
Bra du ikke spyr da:joyful: Får håpe det holder seg sånn!:Heartpink Litt symptomer er bare bra syntes jeg, de er hjertelig velkommen:p:shy:

Jeg er også sur… :dead: Blir irritert av alt og ingenting. Og stress er min verste side om dagen, jeg blir forbanna når jeg stresser :banghead:

Jeg føler jeg ikke har så mye fremtredende symptomer, flere ganger glemmer jeg at jeg er gravid og blir litt i stuss om alt er som det skal siden jeg ikke merker noe :wacky: samtidig så kjenner jeg jo noe innimellom som tyder på graviditet, men det blir liksom glemt så fort plagene er over :knegg:

Oh yes! I går kveld ble jeg blant anna sur fordi samboer ikke ville legge seg samtidig som meg kl 21.30 :p kjenner jeg blir så sur for småting og er langt ifra den glade energiske personen jeg vanligvis er.. Laaangt ifra :angelic:
Åh samme her! Og veldig ulikt meg, men føler meg potte sur liksom. Uten grunn…. :wacky:

Fremdeles lite symptomer 6+2. Kjenner jeg blir lett sliten, små svimmel, andpusten og konstant småtett nese.
Pluss lett fornærmet og grinete, prøver å ha kontroll på humøret men det er ikke letto_O:wtf:

Så veldig kvalm i kveld :hungover:
Litt usikker på om det er graviditeten eller om jeg har spist en dårlig reke i dag :hilarious:

Mindre murringer nå, det var verdt rundt Ikm. Men trøttere. Og surere. Og blir lettere rørt.

Veldig. Sur, emosjonell, på grensa til deprimert nesten. Typ «ingenting» klarer å gjøre meg glad. Veldig uvant, og utrolig slitsomt for jeg er egentlig veldig positiv og glad!

Noen andre som føler seg ør i hue? Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Som om du har sovet alt for lite mange netter på rad. Eller som når vi var ungdom, og døgna. Eller er skikkelig fyllesjuke, for de som kan relatere til det. Føler jeg går med ull i hue hele tiden. Kvalm, trøtt og sur/trist hele tia. Sover hver eneste dag, og legger meg likevel seinest 22.00. I natt har jeg kasta opp kontinuerlig. Afipran har ikke fungert.

Noen andre som føler seg ør i hue? Vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Som om du har sovet alt for lite mange netter på rad. Eller som når vi var ungdom, og døgna. Eller er skikkelig fyllesjuke, for de som kan relatere til det. Føler jeg går med ull i hue hele tiden. Kvalm, trøtt og sur/trist hele tia. Sover hver eneste dag, og legger meg likevel seinest 22.00. I natt har jeg kasta opp kontinuerlig. Afipran har ikke fungert.
Den ull i hue delen har jeg også, skikkelig vims om dagen :hilarious:
Samboeren kommenterte det plutselig i går, at jeg hadde blitt litt utafor :P hehe.. Han har merka at det skjer mye rart med meg om dagen, men holder heldigvis ut.. Håper det blir bedre 2.trimester :wacky:
Jeg kan være litt uvel, men skikkelig kvalm har jeg bare vært 1 gang så langt.. Håper det ikke blir mer!

Her fungerer heller ikke afipran. Skal til legen nå for å prøve ut noen nye komboer. Det var faktisk overraskende mange her som var plaga med mye kvalme, i forrige termingruppe følte jeg meg ganske alene om det.

Her fungerer heller ikke afipran. Skal til legen nå for å prøve ut noen nye komboer. Det var faktisk overraskende mange her som var plaga med mye kvalme, i forrige termingruppe følte jeg meg ganske alene om det.

Jeg har hatt effekt av afipran og postafen i kombinasjon. Men kvalmen øker jo gjerne når man kommer i uke 8-9, så mulig det er det som skjer. Hvertfall utrolig slitsomt og lammende i hverdagen.

6+3 i dag! Og føler meg meget fyllesyk etter gårsdagen:hungover: Har heldigvis fri, så ligger bare på sofaen og knasker gulrøtter fordi jeg ikke orker å lage meg mat!

Back
Topp