Symptomer?

I dag tidlig var jeg så kvalm og holdt på å kaste opp. Dette grunnet lukten på min egen morgenånde :depressed:

Kvalmen begynner å bli hemmende.. Men føler det er et nederlag å gå til legen å få sykemelding:( Skjuler kvalmen så godt det lar seg gjøre, vet ikke hvorfor jeg gjør det en gang. Hjemme med «syk» 2åring i dag, men kjenner det blir mye skjermtid..

Sliten og mye svimmel,- typ det spinner rundt meg og det kribler i magen av å flytte blikket litt for fort! Og selvfølgelig av å reise meg, snu hodet, endre stilling... Ja alt med en form for den minste lille endring.

I dag er jeg 5+5 og fått flere symptomer de siste dagene, noen som er konstante mens andre kommer og går:

Ekstremt oppblåst, magen ser ut som fult oppblåst ballong
Innmari trøtt og gjesper konstant (tror noen på jobben mistenker jeg er gravid allerede).
Smerter i korsryggen på begge sider
Ligamentsmerter i livmoren hvis jeg nyser eller hoster - det kjennes ut som den prøver å hoppe ut av magen
Småsulten hele tiden

Merker heldigvis Ingen økt matlyst :woot:
Men i morges våknet jeg med super ømme / såre / vonde brystvorter. Hittil har det bare vært selve puppene som er ømme og vonde men nå også brystvortene. Kom som et knips over natta.
Har også i går / natt hatt litt stikking i Venstre side…:wideyed: noen fler?

Kvalmen begynner å bli hemmende.. Men føler det er et nederlag å gå til legen å få sykemelding:( Skjuler kvalmen så godt det lar seg gjøre, vet ikke hvorfor jeg gjør det en gang. Hjemme med «syk» 2åring i dag, men kjenner det blir mye skjermtid..

Kjenner på akkurat det samme! Er så mange som er avhengig av meg på jobb, så nå biter jeg bare tennene sammen. Det er egentlig håpløst, og jeg vet hvilken vei det bærer - jeg griner på skulderen til mannen min hver kveld fordi jeg er så kvalm.. Ble sykmeldt i forrige svangerskap for det samme. Vurderer å ta en telefon til legen og få kvalmestillende, kanskje det hjelper.

Idag har virkelig kvalmen tatt meg…. Hatt mest problemer med kveldskvalme til nå, av og til litt om morgenen før jeg har fått i meg mat. Men idag? Oh wow jeg kan ikke røre meg uten å brekke meg :hungover: har ikke kastet opp enda, HELDIG VIS. Men pr. nå ligger det ett håp om jeg kanskje blir bedre av det :p eneste jeg kan få i meg uten å bli kvalm av å spise det er jordbær, så enn så lenge idag har jeg bare spist jordbær :hilarious:

Små uggen nå og da, kan være stress, er så tidlig enda 4+3. men som forrige gang «i desember» så hadde jeg PMS helt fra rett etter eggløsning til nå, :shy:
Så symptomet som er mest fremtredende nå er «drittkjærring i to sko» :hilarious:

Jeg gjennomgikk en nokså dramatisk exu for 2 mnd siden i uke 9. I går fant jeg ut at det er en ny spire i magen, og er bare 4+1 i dag. Har litt vanskeligheter med å tro på det enda siden jeg ikke kjenner noe som helst nå. Forrige gang var jeg trøtt hele tiden, var oppblåst og hadde ekstremt ømme bryst. I tillegg tør jeg ikke glede meg helt over det før jeg får se at lillingen har festet seg på riktig sted denne gangen på en TUL.

Jeg gjennomgikk en nokså dramatisk exu for 2 mnd siden i uke 9. I går fant jeg ut at det er en ny spire i magen, og er bare 4+1 i dag. Har litt vanskeligheter med å tro på det enda siden jeg ikke kjenner noe som helst nå. Forrige gang var jeg trøtt hele tiden, var oppblåst og hadde ekstremt ømme bryst. I tillegg tør jeg ikke glede meg helt over det før jeg får se at lillingen har festet seg på riktig sted denne gangen på en TUL.
Oi shit, ex u i uke 9!! Merket du ingenting før det? Utrolig kjipt å gå så lenge, høres forferdelig vondt ut :arghh: jeg hadde ex u hvor jeg hadde sterke smerter og ble operert 4+3, gravid etter en syklus etter det og det gikk heldigvis veldig fint :Heartpink

Oi shit, ex u i uke 9!! Merket du ingenting før det? Utrolig kjipt å gå så lenge, høres forferdelig vondt ut :arghh: jeg hadde ex u hvor jeg hadde sterke smerter og ble operert 4+3, gravid etter en syklus etter det og det gikk heldigvis veldig fint :Heartpink

Nei jeg hadde ingen symptomer på at noe var galt, fikk plutselig akutte smerter en kveld og indre blødninger og et nokså travelt besøk på sykehuset. Skulle egentlig på TUL 3 dager senere. Det gikk bra tilslutt og jeg kom meg heldigvis raskt. Jeg har kun hatt to menstruasjoner siden operasjonen, så det gikk fort å bli gravid igjen. :Heartred Brukte godt over 7 mnd første gang, så jeg var ikke veldig optimistisk, hehe, så er glad for at det gikk kjapt. Men som sagt, så føler jeg meg ikke trygg før etter TUL i uke 6-7.

Godt å høre at du og ble gravid raskt etterpå! :happy: Exu er nok ikke gøy uansett hvor langt man er på vei :(

Nei jeg hadde ingen symptomer på at noe var galt, fikk plutselig akutte smerter en kveld og indre blødninger og et nokså travelt besøk på sykehuset. Skulle egentlig på TUL 3 dager senere. Det gikk bra tilslutt og jeg kom meg heldigvis raskt. Jeg har kun hatt to menstruasjoner siden operasjonen, så det gikk fort å bli gravid igjen. :Heartred Brukte godt over 7 mnd første gang, så jeg var ikke veldig optimistisk, hehe, så er glad for at det gikk kjapt. Men som sagt, så føler jeg meg ikke trygg før etter TUL i uke 6-7.

Godt å høre at du og ble gravid raskt etterpå! :happy: Exu er nok ikke gøy uansett hvor langt man er på vei :(
Var det i egglederen, også sprakk den siden du fikk indre blødninger? Glad for å høre at det gikk bra med deg, ex u er aldri gøy men jeg kan tenke meg det er liiiitt verre etter å ha visst at man er gravid i ca 5 uker, kontra 3 dager som med meg.. Hehe

skjønner godt følelsen av å ikke føle seg trygg, men sannsynligvis får du ikke det 2 ganger på rad. Krysser fingrene for at alt går fint og at du får slappet av og nyte svangerskapet isdedetfor å bekymre deg :happy:

Hei, jeg er nye her ❤️ Bare 5 uker på vei, men har begynt å få symtomer.. Våkner klokken 5-6 hver natt nå, med så full blære at det gjør vondt :dead: Også luktesansen helt vill og puppene er ganske ømme.. Er ikke dette litt tidlig med disse symptomer?

Jeg tar det som ett godt tegn.. Håper spiren klorer seg fast.. Eller kanskje det er 2 stk :shy:

Hei, jeg er nye her ❤️ Bare 5 uker på vei, men har begynt å få symtomer.. Våkner klokken 5-6 hver natt nå, med så full blære at det gjør vondt :dead: Også luktesansen helt vill og puppene er ganske ømme.. Er ikke dette litt tidlig med disse symptomer?

Jeg tar det som ett godt tegn.. Håper spiren klorer seg fast.. Eller kanskje det er 2 stk :shy:

Velkommen <3 Jeg begynte også med slike symptomer i uke 5, er 6+6 i dag og har vel egentlig bare blitt værre:bag: Men det er jo en god ting da!

Velkommen <3 Jeg begynte også med slike symptomer i uke 5, er 6+6 i dag og har vel egentlig bare blitt værre:bag: Men det er jo en god ting da!
Takk ❤️ Tror jeg tar imot en hver symptom nå med glede, om jeg så blir sengeliggende i 9 måneder.. Bare så lenge alt går bra og jeg endelig kan bli mamma til slutt :shy:

Back
Topp