Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg! Særlig i begynnelse.Noen som er ekstremt sultene her? Blir jo aldri mett![]()
Jeg! Særlig i begynnelse.

noen fler?Kvalmen begynner å bli hemmende.. Men føler det er et nederlag å gå til legen å få sykemeldingSkjuler kvalmen så godt det lar seg gjøre, vet ikke hvorfor jeg gjør det en gang. Hjemme med «syk» 2åring i dag, men kjenner det blir mye skjermtid..
har ikke kastet opp enda, HELDIG VIS. Men pr. nå ligger det ett håp om jeg kanskje blir bedre av det 
Oi shit, ex u i uke 9!! Merket du ingenting før det? Utrolig kjipt å gå så lenge, høres forferdelig vondt utJeg gjennomgikk en nokså dramatisk exu for 2 mnd siden i uke 9. I går fant jeg ut at det er en ny spire i magen, og er bare 4+1 i dag. Har litt vanskeligheter med å tro på det enda siden jeg ikke kjenner noe som helst nå. Forrige gang var jeg trøtt hele tiden, var oppblåst og hadde ekstremt ømme bryst. I tillegg tør jeg ikke glede meg helt over det før jeg får se at lillingen har festet seg på riktig sted denne gangen på en TUL.
jeg hadde ex u hvor jeg hadde sterke smerter og ble operert 4+3, gravid etter en syklus etter det og det gikk heldigvis veldig fint 
Oi shit, ex u i uke 9!! Merket du ingenting før det? Utrolig kjipt å gå så lenge, høres forferdelig vondt utjeg hadde ex u hvor jeg hadde sterke smerter og ble operert 4+3, gravid etter en syklus etter det og det gikk heldigvis veldig fint
![]()
Brukte godt over 7 mnd første gang, så jeg var ikke veldig optimistisk, hehe, så er glad for at det gikk kjapt. Men som sagt, så føler jeg meg ikke trygg før etter TUL i uke 6-7.
Exu er nok ikke gøy uansett hvor langt man er på vei Var det i egglederen, også sprakk den siden du fikk indre blødninger? Glad for å høre at det gikk bra med deg, ex u er aldri gøy men jeg kan tenke meg det er liiiitt verre etter å ha visst at man er gravid i ca 5 uker, kontra 3 dager som med meg.. HeheNei jeg hadde ingen symptomer på at noe var galt, fikk plutselig akutte smerter en kveld og indre blødninger og et nokså travelt besøk på sykehuset. Skulle egentlig på TUL 3 dager senere. Det gikk bra tilslutt og jeg kom meg heldigvis raskt. Jeg har kun hatt to menstruasjoner siden operasjonen, så det gikk fort å bli gravid igjen.Brukte godt over 7 mnd første gang, så jeg var ikke veldig optimistisk, hehe, så er glad for at det gikk kjapt. Men som sagt, så føler jeg meg ikke trygg før etter TUL i uke 6-7.
Godt å høre at du og ble gravid raskt etterpå!Exu er nok ikke gøy uansett hvor langt man er på vei
![]()

Også luktesansen helt vill og puppene er ganske ømme.. Er ikke dette litt tidlig med disse symptomer? 
Hei, jeg er nye herBare 5 uker på vei, men har begynt å få symtomer.. Våkner klokken 5-6 hver natt nå, med så full blære at det gjør vondt
Også luktesansen helt vill og puppene er ganske ømme.. Er ikke dette litt tidlig med disse symptomer?
Jeg tar det som ett godt tegn.. Håper spiren klorer seg fast.. Eller kanskje det er 2 stk![]()
Men det er jo en god ting da!TakkVelkommen <3 Jeg begynte også med slike symptomer i uke 5, er 6+6 i dag og har vel egentlig bare blitt værreMen det er jo en god ting da!

TakkTror jeg tar imot en hver symptom nå med glede, om jeg så blir sengeliggende i 9 måneder.. Bare så lenge alt går bra og jeg endelig kan bli mamma til slutt
![]()
Venteg 7 år på at mannen min skulle bli "klar" og nå prøvd i 10 månederJaa enig! Har dere prøvd lenge?
Også hadde jeg en SA før jul.. Har virkelig trua på at denne gangen er det våres tur