Symptomer?

Venteg 7 år på at mannen min skulle bli "klar" og nå prøvd i 10 måneder :hungover: Også hadde jeg en SA før jul.. Har virkelig trua på at denne gangen er det våres tur :happy::happy:

Ja da er det deres tur tenker jeg! Hadde også sa nå for ikke så lenge siden, så krysser fingrene for oss!

Litt rare men ikke sterke smerter, i eggleder. Noen ganger på begge sider, men hørt det er normalt. Bittelitt uggen, ellers nada :hilarious::hungover:

I forrige svangerskap var jeg kvalm og svimmel fra ca 4+3. Er 5+4 nå, og har vært litt bekymra siden jeg ikke har merka noe kvalme. Før *BAM* nå kom det kasta på meg :depressed:

Her var første symptom hissige pupper og vondt i symfysen:bored: Det har heldigvis roet seg, men kvalmen og trøttheten har meldt sin ankomst! Og så er jeg så sinnsykt kald! Må sove med ullkjole på natta! Noen andre som har d sånn?

Nå kjenner jeg at kvalmen begynner å komme litt her også. Har to fullgåtte svangerskap bak meg, og var aldri kvalm i noen av dem så dette er nytt for meg! Foreløpig er det overkommelig, ingen oppkast og det gir seg når jeg spiser litt, men håper virkelig det ikke blir verre for kvalme og oppkast er seriøst noe av det verste jeg vet :hungover:

Her var første symptom hissige pupper og vondt i symfysen:bored: Det har heldigvis roet seg, men kvalmen og trøttheten har meldt sin ankomst! Og så er jeg så sinnsykt kald! Må sove med ullkjole på natta! Noen andre som har d sånn?
Jeg har heller hatt det motsatt, kok varm heletiden :dead:

Jeg måtte ligge med varmeflaske og ekstra teppe over dyna :P det har blitt bedre nå :)

Kald ja, det har jeg også vært! Har stabilisert seg nå og ikke så plaget med det nå, men har vært veldig kald med innslag av hetebyer og svette. Og jeg svetter svært skjelden til vanlig!

Jeg føler nesten alt av symptomer er borte.. lite kvalm, lite såre og tunge bryster, og lite ligament smerter. :nailbiting:

Ja, jeg fryser også noe helt vanvittig! Må sove med ullpledd oppå dyna, og hadde ullgenser på meg hele jobbdagen i dag. I tillegg er jeg blitt ueeendelig trøtt de siste par dagene. 6+2 i dag :)

Ja! Jeg ligger kvalm og uggen i senga nå, med tykk hettegenser og bukse. Fryser heele tiden!

Var det i egglederen, også sprakk den siden du fikk indre blødninger? Glad for å høre at det gikk bra med deg, ex u er aldri gøy men jeg kan tenke meg det er liiiitt verre etter å ha visst at man er gravid i ca 5 uker, kontra 3 dager som med meg.. Hehe

skjønner godt følelsen av å ikke føle seg trygg, men sannsynligvis får du ikke det 2 ganger på rad. Krysser fingrene for at alt går fint og at du får slappet av og nyte svangerskapet isdedetfor å bekymre deg :happy:

Ja fosteranlegget hadde festet seg i høyre eggleder, og den sprakk tilslutt. Fosteret hadde fremdeles bankende hjertet, men tilsvarte bare en størrelse på 6+6 uker, så den hadde dårlig med plass kan man si. :eek: Måtte fjerne den høyre egglederen, men fikk beholde begge eggstokkene :notworthy Har tidligere vært operert for en cyste på samme eggleder, så jeg tror at arrvev fra den operasjonen har gjort egglederen trangere og ført til exu.

I og med at jeg fjernet hele egglederen så kan hvertfall ikke noe feste seg i den mer, og da er det like stor sjans som for alle å få exu på nytt, altså liten. De sjekket den andre egglederen fra utsiden under operasjon, og den så bra ut. Så det er bare å vente i spenning til TUL. Denne gangen har jeg jo ingen symptomer i det hele tatt, så kanskje det har gått bra denne gangen, hehe:excited001

Våkna i natt for 3.gang og var veldig kvalm.. Ble liggende og tenke på at dersom det er slik at "jenter tar skjønnhet fra mor" når de ligger i magen, så kommer denna gutten eller jenta i magen her til å bli veldig frisk, ha et godt sove hjerte og med masse energi.. For det er ihvertfall borte hos mor :p

Last edited:
Ligger mye våken jeg og, er ikke kvalm; men sover lett og våkner mye. (Og våkner fordi jeg må tisse) Men apropos skjønnhet føler jeg meg heldig, har ingen kviser, noe jeg normalt enda har noen få av i tide og utide: Veldig hormonelt, har noen kviser rundt eggløsning og rundt mens. Nå er huden veldig fin :)

Bortsett fra kvalmen og at jeg enda er innlagt. Så føles der som nipplene revner snart:wacky: det er så sprengt i puppene.

Det er så travelt på jobb at jeg har ingen symptomer før jeg legger meg, da kjenner jeg litt på strekkesmerter. Selv om det er bra så får jeg angst :oops:
Ønsker meg faktisk litt kvalme og såre bryst:wacky:

Ligger mye våken jeg og, er ikke kvalm; men sover lett og våkner mye. (Og våkner fordi jeg må tisse) Men apropos skjønnhet føler jeg meg heldig, har ingen kviser, noe jeg normalt enda har noen få av i tide og utide: Veldig hormonelt, har noen kviser rundt eggløsning og rundt mens. Nå er huden veldig fin :)
Så er huden min også, mye finere enn vanligvis :) håper det fortsetter sånn, for det er godt å slippe :happy:

Back
Topp