Symptomer?

Jeg blir så sint at jeg dirrer, før jeg bryter ut i frustrert gråt. Og husket plutselig veldig smertelig hvor fæl jeg var hele forrige svangerskap (ligget fortrengt i minnet ) Jeg er et ordentlig hormonella monster og tåler hormoner dårlig!

Også i dag hadde jeg noe som kjentes ut som leamus / pulserende rykninger i livmor. Var ikke ubehagelig eller smertefullt, bare rart og litt kilende. Andre som har opplevd det?
Hadde akkurat samme for noen dager siden. Det var nytt! Hadde det vært senere hadde jeg tenkt jeg kjente bevelgelse, men nei, det var rett og slett dirring i livmor!

Jeg er 7+6 uker nå, og har såvidt symptomer i det hele tatt. Puppene er småømme (men mindre ømme nå enn i begynnelsen), og bortsett fra det føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Ser mange her inne har ganske heftige og slitsomme symptomer, og jeg vet at jeg skal være glad som slipper feks kvalme, men jeg blir så bekymret for at det skal være noe galt:arghh: er det flere her som er symptomfrie?

Jeg er 7+6 uker nå, og har såvidt symptomer i det hele tatt. Puppene er småømme (men mindre ømme nå enn i begynnelsen), og bortsett fra det føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Ser mange her inne har ganske heftige og slitsomme symptomer, og jeg vet at jeg skal være glad som slipper feks kvalme, men jeg blir så bekymret for at det skal være noe galt:arghh: er det flere her som er symptomfrie?
I mitt forrige svangerskap hadde jeg mange dager uten symptomer i første trimester. Veldig slitsomt, for jeg ble jo overbevist om at jeg hadde hatt MA omtrent annenhver dag! :nailbiting:Men så tittet symptomene innom igjen i ny og ne og jeg ble beroliget. Håper du får noen dager med mange symptomer snart!:) Og husk at «vage» symptomer som evt aversjon mot kaffe eller typer mat/lukter også er symptomer. Det «trøster» jeg meg med de dagene jeg våkner og ikke kjenner meg kvalm, men bare kjenner at kaffe ikke frister:playful:

Ikke så veldig mye nye symptomer her. Er ca 5+5. fremdeles ikke fått skikkelig kvalme men er jo ikke sikkert den kommer. Var mest kvalm i første svangerskap. Tisser nok oftere, må oftest opp om natta. Oppblåst, føler jeg ser gravid ut allerede og det er nesten pinlig..høy jevn puls da, moro å følge med på Fitbiten.

Ikke mye fremtredende symptomer hos meg enda heller, er 5+6 i dag. Har googlet litt på det og er egentlig ganske mange som ikke har den typiske veldige kvalmen osv :Heartred

Jeg er 4+6 i dag og har ingen symptomer i det hele tatt, ikke ømme bryst engang. Kun uteblitt menstruasjon og positiv test. :p Håper jeg kan få et lite symptom så jeg kan begynne å tro at jeg faktisk er gravid snart :D Mista tidligere i år til exu, og i det svangerskapet hadde jeg både ømme bryst, ligamentsmerter, var oppblåst 24/7 og var den trøtteste personen i verden. Kanskje kroppen fortsatt er vant til de hormonforandringene jeg gjennomgikk da, at det ikke merkes noe særlig på kroppen enda. Det er min teori i tillegg til at alle svangerskap er ulike

4+5.. Inatt hadde jeg for første gang på mange år halsbrann.. Var litt overraskende.. Spiste en Yoghurt og sovnet igjen.. Har mye ligamentsmerter, veldig ømme bryster og tisser og sover heletiden.. Det er egentlig litt deilig å ha mye symptomer! Sist gang hadde jeg knapt noe. Men fortsatt livredd for å se blod hver gang jeg tørker meg:nailbiting:

7+2 - Har så mye utflod i dag at jeg har flere ganger løpt på toalettet fordi jeg har vært sikker på at det var en stor blødning :bored:

Kvalm!! Og føler egentlig ikke jeg skal klage i forhold til mange andre her, men kvalmen har blitt mer "tydelig". Enkelte dager temmelig hemmende.

Godt å se at det er flere uten symptomer egentlig, det er nok mer vanlig enn jeg har trodd:p sjekka pulsklokka nå, og har faktisk puls på 90(!) selv om jeg har sittet rolig i et kvarter nå, så har vist fått gravidpuls, og det er da noe ihvertfall;)

Jeg er 6+1, og merker nesten ingenting. Litt ømme pupper bare, og litt oppblåst. Forrige svangerskap var jeg supertrøtt og skikkelig kvalm fra uke 4, så jeg er jo litt urolig for at noe er galt.
Er det noen som har opplevd forskjell på svangerskap mtp kjønn på barnet? Ble jente sist, og har hørt flere si at man kan bli kvalmere med jentebaby.

Jeg er 6+1, og merker nesten ingenting. Litt ømme pupper bare, og litt oppblåst. Forrige svangerskap var jeg supertrøtt og skikkelig kvalm fra uke 4, så jeg er jo litt urolig for at noe er galt.
Er det noen som har opplevd forskjell på svangerskap mtp kjønn på barnet? Ble jente sist, og har hørt flere si at man kan bli kvalmere med jentebaby.
Jeg har både gutt og jente fra før, og var like kvalm med begge fram til 6-7 måneder ut i svangerskapet. Denne gangen er det ikke antydning til kvalme engang...

Tenker egentlig jeg ikke har noe særlig symptomer, for jeg er ikke kvalm eller kjenner noe i brystene. Men når jeg tenker meg om så blir det litt likevel
- Utrolig trøtt (utenom akkurat når jeg skal legge meg..)
- Kald veldig ofte selv med masse klær på
- Utflod
- Kan av og til reagere veldig på lukter
- Smaken har endret seg litt. Har lyst på helt andre ting enn vanlig, og det jeg spiste ofte før frister ikke
- Mer emosjonell, både lettere rørt og fyrer meg lettere opp

Tok en biltur på 1 time isted.. Ble såå kvalm.. Pleier ikke å bli bilsyk.. Noen andre som har opplevd det ?

Puppene er nå så ømme at jeg de siste nettene har våknet på natta fordi jeg har sovet på rygg og så snur meg til siden. Når jeg snur på meg er de altså så vonde at det skjærer i marg og bein. Ikke vært borti verre.

Tok en biltur på 1 time isted.. Ble såå kvalm.. Pleier ikke å bli bilsyk.. Noen andre som har opplevd det ?
Jeg tåler bilturer veldig godt vanligvis, men nå blir jeg kjempe kvalm nesten med en gang.. Prøvde å kjøre selv for å se om det hjalp, men det ble ikke mye bedre av det :meh:

Hatt dager med mindre symptomer,men de har heldigvis kommet tilbake. Er kvalm om jeg går forlenge uten mat, konstant trøtt og ømme bryster. Gleder meg over alle symptomer, selv om kvalmen kan bli noe heavy :happy:

Kvalme og veldig trøtt. Synes det er litt tidlig, men sånn var det da jeg var gravid sist også. Mye murringer også, men det er jo vanlig. Jeg går i tillegg på støttebehandling, da dette er et Ivf barn.

Snodig dette med symptomer og graviditet altså. I går kjente jeg lite til kvalme og jeg gikk rett i tenkeboksen. Mista før jul rundt samme uke som jeg er i nå, så det er vel naturlig å bli bekymret. Jeg scanna kroppen for kvalme og ville så gjerne kjenne mer til den! I dag er jeg derimot bekymret for hvordan jeg skal klare neste uke på jobb for jeg ER så kvalm!! Ønsker kvalmen bort når den er der, men vil gjerne ha den der når den er fraværende..

Back
Topp