Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, knaska på selve kålet mens manen koste seg med pizza på fredagskvelderKINAKÅL
Mannen har fort tilpassa seg hvordan det er å ha gravid fru
#bortskjemt.
(Innen de er ferdig her ute så sover jeg, så han slipper det. Men skal jammen ha skryt for at han er så enkel å be på)
For en flink mann du har! Jobber i dagligvare selv, kommer til å bli ruinertJepp, knaska på selve kålet mens manen koste seg med pizza på fredagskvelderFor en flink mann du har! Jobber i dagligvare selv, kommer til å bli ruinert
![]()

Hadde jo hyperemesis så det varte ikke lengeMen det er jo en veldig fornuftig og sunn ting og ha cravings på, utenom at jeg ser for meg at det kan bli litt luftig?![]()

Hadde jo hyperemesis så det varte ikke lengeEr hvertfall blitt ekspert på hva som er nasty å kaste opp igjen etter to hg svangerskap
![]()
Det er fryktelig slitsomt.. håper jeg slipper denne gangenAaah! Jeg kasta opp hver dag, men heldigvis som regel bare en gang om dagen. Håper ikke det blir sånn nå. Er slitsomt å være kvalm hele tia!
Ooh, samme her!Og av og til får jeg litt ligamentsmerter om jeg reiser meg raskt eller nyser eller strekker meg osv.

4+3 i dag, første graviditet.Ja på jobb i dag ble det skikkelig ille faktisk. Akk i trusekant område. Er så lenge siden jeg var gravid og det gikk bra, så husker ikke om dette er normalt eller ikke.Noen som avogtil får skarpe stikkinger ca i trusekant?![]()

Ingen symptomer, uten positiv test hadde jeg ikke ant at jeg er gravid![]()