Symptomer?

Hvis det er noen trøst har jeg to fullgåtte svangerskap bak meg der jeg nesten ikke hadde noen symptomer før magen begynte å vokse og jeg kjente kynnere og spark :joyful:

Det er veldig godt å høre for ei som er gravid for første gang:D

Jeg blir så bekymra når jeg ikke merker noe, men satser på at alt er i orden. Så lenge jeg ikke får blødninger så tenker jeg at alt er greit:smiley-ashamed004

Er jo kanskje litt tidlig å merke noe også.. er bare 4+3 (tror jeg). Så får bare følge med å se om de etterlengta symptomene kommer etter hvert, kommer dem så vil jeg vel kanskje ønske dem vekk igjen:hilarious:

Blir spennende å se:D

Bare 4+1 men har allerede noen symptomer:
- Trøtt
- Hodpine
- Verkende korsrygg
- Uggen form, småkvalm, spesielt hvis jeg blir sulten
- Oppblåst
- Forkjølelsesymtpmer
- Varm, altså jeg er så varm at jeg føler kroppen står i flammer

Kan føre på oppblåst på lista her og. Mye luft i magen, føler jeg går og småfiser litt hele tiden :hungover::hilarious:

Rhr er høyere en til vanlig, det har skjedd når jeg har blitt gravid siste 2 gangene også. (har mistet begge gangene) Det som er rart er at jeg ikke har vondt i brystene denne gangen, bare følsomme nippler. Ellers er jeg lit småkvalm og litt svimmel av og til.

Jeg er i relativt god form, dvs kondisen er egt ganske allright..men nå gitt, kjennes det at det skjer noe :P mye fortere andpusten, gjesper, hoffer og raskere varm ved bevegelse.. Allerede :wacky: blir spennende om noen uker eller mnder :facepalm:

Gikk fra å føle meg kvalm tidligere idag til å få en slags ekkel metall/såpesmak i munnen nå nylig..o_O

Uff.. dett skjedde liksom mens jeg spiste. Så da måtte jeg bare legge i fra meg maten:smiley-ashamed004

Hei! Et lite spørsmål som førstegangsgravid :oops:. Når jeg strekker meg eller en brå bevegelse kommer det skarpe smerter fra det jeg tror er livmor. De forsvinner umiddelbart. Er det dette som er ligamentsmerter?:Heartpink

5+5 i dag
- Ømme bryster
- Tidvis smerter i magen
- Litt mer sliten enn normalt (kan også være sykdom som går på jobb, ikke så godt å si pr nå)

Jeg er så sinnsykt trøtt. Har sovet 1-2 timer hver dag utpå ettermiddagen for å holde ut :wacky: Kjenner jeg gleder meg til det går over altså

Dette er min nr.4, men aldri har jeg opplevd å ha så vondt i brystene! Har vært vant til at de blir ømme og store, men dette er et helt annet nivå av vondt..o_O

Dette er min nr.4, men aldri har jeg opplevd å ha så vondt i brystene! Har vært vant til at de blir ømme og store, men dette er et helt annet nivå av vondt..o_O

Samme her! Så utrolig vondt, må gå konstant med spileløs BH på for å få litt støtte, kan ikke komme borti de når jeg sover. De har blitt enorme, og stein harde. :hilarious:

Altså, hjelp?! Jeg røyter mye til vanlig, men NÅ!? Jeg trur jeg snart er skalla… Finnes det noen tips? Råd? Superlim???

Akkurat satt meg ned litt på jobb etter en travel dag og nyter å kjenne meg litt kvalm og uggen :) og sliten, alltid litt sliten :hilarious:

Dere som har kjent tydelige symptomer tidlig, har dere symptomer hver dag eller er det litt av og på? Har kjent veldig tydelig men i dag har jeg ikke vært så kvalm som jeg har vært, men det er kanskje vanlig..? Glemmer hvordan det var sist :)

Rhr er høyere en til vanlig, det har skjedd når jeg har blitt gravid siste 2 gangene også. (har mistet begge gangene) Det som er rart er at jeg ikke har vondt i brystene denne gangen, bare følsomme nippler. Ellers er jeg lit småkvalm og litt svimmel av og til.

hva er rhr?

Dere som har kjent tydelige symptomer tidlig, har dere symptomer hver dag eller er det litt av og på? Har kjent veldig tydelig men i dag har jeg ikke vært så kvalm som jeg har vært, men det er kanskje vanlig..? Glemmer hvordan det var sist :)

Syns jeg hadde masse symptomer rundt IKM, som murringer, kvalme, brekninger, ømme pupper, nå syns jeg det er mye mindre :eek::shy: Så varier i alle fall fra dag til dag hos meg, virker som flere opplever det samme :shy:

Syns jeg hadde masse symptomer rundt IKM, som murringer, kvalme, brekninger, ømme pupper, nå syns jeg det er mye mindre :eek::shy: Så varier i alle fall fra dag til dag hos meg, virker som flere opplever det samme :shy:

det er godt å høre!! Jeg er trolig 4+5 i dag, og kjente også mye rundt IKM mens i dag er det veldig lite symptomer. Men da er jeg litt betrygget :shy:

Hei! Et lite spørsmål som førstegangsgravid :oops:. Når jeg strekker meg eller en brå bevegelse kommer det skarpe smerter fra det jeg tror er livmor. De forsvinner umiddelbart. Er det dette som er ligamentsmerter?:Heartpink

Det hadde jeg mye av i begge mine tidligere svangerskap. Nå kjenner jeg det mest når jeg nyser :p Det er vel det som kalles ligamentsmerter, ja. Kan være ganske vondt!

Back
Topp