Symptomer?

Har lest på nett at hvis storesøsken begynner å stå på hodet (typ yogastilling) så er mor gravid, de siste dagene har minstemor i hus stått på hue OFTE:hilarious::hilarious:

Aner ikke om det har noen sammenheng, men har noen av dere hovne øyne?! Jeg vet jeg har noen allergier jeg ikke har sjekka enda, men de siste ukene har det vært ille. :inpain:

Kan allergi eventuelt forverre seg i svangerskap?

Jeg har vondt i puppen, er oppblåst og må enten tisse på natt eller er helt tissetrengt om morgenen. Kan ikke huske at symptomene kom så tidlig sist.

Sykt oppblåst, får ikke kneppet jobb buksa, så har et problem der. Tar gjerne imot tips :rolleyes:
Nipplene må jeg stå å holde over i dusjen, bh er skikkelig ubehagelig å gå med.
Litt småkvalm i bølger.
Men bare glad for at spiren fortsatt sitter:Heartred

Sykt oppblåst, får ikke kneppet jobb buksa, så har et problem der. Tar gjerne imot tips :rolleyes:
Nipplene må jeg stå å holde over i dusjen, bh er skikkelig ubehagelig å gå med.
Litt småkvalm i bølger.
Men bare glad for at spiren fortsatt sitter:Heartred

Bruk strikk på knappen :D
Jeg har én bukse som passer, og det var en som var for stor tidligere. :facepalm:

Bruk strikk på knappen :D
Jeg har én bukse som passer, og det var en som var for stor tidligere. :facepalm:
Prøvde på det, men så er jobb genseren ikke lang nok til å dekke at jeg bruker strikk:meh: har ikke lyst å si det til sjefen enda. Blir nok ikke godt tatt imot der.

Prøvde på det, men så er jobb genseren ikke lang nok til å dekke at jeg bruker strikk:meh: har ikke lyst å si det til sjefen enda. Blir nok ikke godt tatt imot der.

Ååå… Det er jo veldig kjedelig! Tenker at sjefer burde smile og nikke, og hvertfall ikke uttrykke misnøye over sånne ting…

Huff, der som første bølgen med kvalme.. håper det er forbigående:yuck:

Jeg også! Blir fortere kvalm av søtsaker også, så noen fordeler er det! Sånn var det for meg sist også.

Samme her med søtt. Spiste to smågodt i går, så orka jeg ikke mer.

Ok så det er en greia altså! Utrolig hvor fort man glemmer, selv om det bare er to år siden sist :hilarious: Ikke at det er sikkert jeg hadde det sånn sist, da :p

Sist levde jeg på epler. Og jordbær med sukker og fløte på. Så hadde det åpenbart ikke sånn da. :hilarious:

Ååå. Nå fikk jeg lyst på jordbær med sukker og fløte :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Du må ikke tru det hjelper noe særlig. Spiser bare noen få, VELDIG OFTE. :D:hilarious:
Sist spiste jeg en plate Stratos og drakk flere glass vanlig cola hver eneste dag.. Det var ikke spes heldig slik vektmessig.. Så om jeg får dilla på gulrot eller epler så hadde det vært fint denne gangen ;)

Back
Topp