Symptomer?

Testa igjen selv i dag, ikke utslag på rfsu, men utslag på make sure og cb digital:hilarious: Stresser som bare det og tenker kjemisk, eller at det blir en sa/ma.. Tror jeg skal fremskynde den TUL-timen hvis jeg fortsetter å stresse sånn som dette:hilarious:
Dette er min rfsu idag, ca 4+3. Mye svakere enn i forrige svskap så stresser som bare det:oops: skal ta blodprøver hos legen imorgen..

Vedlegg

• B6CE2BCF-0055-4805-A09B-632EAAB521A8.jpeg
    B6CE2BCF-0055-4805-A09B-632EAAB521A8.jpeg
    186,9 KB · Visninger: 49
Rfsu tidlig eller strimmel? Jeg synes i alle fall strimmelen er treig med å gi skikkelig farge :shy: Altså at man må være mange dpo før det begynner å vise :shy:

Rfsu tidlig:eek: Men på resturin etterpå fikk jeg utslag på makesure og cb, og legen tok test på tirsdag og bekreftet det.. Var vel og merke ikke morgenurin:hilarious:

Dette er min rfsu idag, ca 4+3. Mye svakere enn i forrige svskap så stresser som bare det:oops: skal ta blodprøver hos legen imorgen..

Den streken som dukka opp på min test var bittelitt svakere til makesure på ettermiddagsurin:wtf: Nå blir jo jeg å overanalysere alt fremover:hilarious: men tenker at med mindre jeg begynner å blø så er jeg faktisk gravid!

Den streken som dukka opp på min test var bittelitt svakere til makesure på ettermiddagsurin:wtf: Nå blir jo jeg å overanalysere alt fremover:hilarious: men tenker at med mindre jeg begynner å blø så er jeg faktisk gravid!
Ja, jeg test jo nå nettopp på den fra rfsu, tar en ny imorgen tidlig:hilarious: er jo som du sier, vi er gravid helt til det motsatte bevises.. men siden jeg ikke er kvalm denne gangen klarer jeg ikke tro på det:oops:

Ja, jeg test jo nå nettopp på den fra rfsu, tar en ny imorgen tidlig:hilarious: er jo som du sier, vi er gravid helt til det motsatte bevises.. men siden jeg ikke er kvalm denne gangen klarer jeg ikke tro på det:oops:

Kvalmen begynte i helgen til meg, kommer og går:hilarious: Men har også hatt mye stress på jobb siste 2 mnd og andre symptomer på stress/utbrenthet, så vet jo aldri:wideyed: Satser på at dette går veien for oss:Heartred

Testa igjen selv i dag, ikke utslag på rfsu, men utslag på make sure og cb digital:hilarious: Stresser som bare det og tenker kjemisk, eller at det blir en sa/ma.. Tror jeg skal fremskynde den TUL-timen hvis jeg fortsetter å stresse sånn som dette:hilarious:

RFSU syns jeg er møkkatester..

Last edited:

Det er jo veeeldig tidlig enda da, sånn ift kvalme :hilarious: Det kommer nok! Jeg er ikke kvalm enda, er ikke «normalt» med tydelig symptomer før uke 5. Prøver å tenke på det sånn.

Dpo 11 bare enda, få symptomer.
Fiser mere, litt trøttere enn vanlig og desidert kortere lunte:bag::mad:
Jeg har vanligvis en veldig lang lunte:hilarious:
Utflod aner jeg ingenting om, tar 4 progrestron oppi hullet igjennom dagen. Skvetter noen ganger og tenker det er blødning, men det er bare tablettene. Lite av kvalme.
Spennende hvordan dette blir:rolleyes:

Det er jo veeeldig tidlig enda da, sånn ift kvalme :hilarious: Det kommer nok! Jeg er ikke kvalm enda, er ikke «normalt» med tydelig symptomer før uke 5. Prøver å tenke på det sånn.
Ja, vet det;) men i begge svangerskapene har kvalmen kommet i uke 4, og i siste sv.skap var jeg innlagt første gang i uke 8, og da hadde jeg vært veldig dårlig i to uker..:hungover:

Min rfsu-test så lik ut som din på 4+3! Var veldig svake hele tiden og det var først i går på 4+5 at streken begynner å bli litt sterkere. Tok en digital med uker i dag (4+6) og den viste 2-3. Skal ta en ny i helgen og håper den viser 3+ for tror jeg er 5+0 i morgen.

Min rfsu-test så lik ut som din på 4+3! Var veldig svake hele tiden og det var først i går på 4+5 at streken begynner å bli litt sterkere. Tok en digital med uker i dag (4+6) og den viste 2-3. Skal ta en ny i helgen og håper den viser 3+ for tror jeg er 5+0 i morgen.
Takk, det var betryggende! Tok en ny digital idag sånn ca kl 13:30, og fikk da 1-2 fortsatt.. men den jobbet lenge etter det kom opp «Gravid» så tror at det var akkurat ikke 2-3:hungover:

Mener bestemt at jeg må opp å tisse mer på natta allerede?? Noen andre som også kjenner på det? Det må da i så fall være hormonelt eller? :p

Mener bestemt at jeg må opp å tisse mer på natta allerede?? Noen andre som også kjenner på det? Det må da i så fall være hormonelt eller? :p

Jeg merker ikke særlig forskjell på natta, er alltid oppe en gang uansett :facepalm:
Men merker det på dagen. De sier jo at det kan være et av de første tegnene :D

Ehm, unnskyld meg, men det kommer melk ut av puppen min :hilarious: Jeg sluttet å amme i september, det er 7,5 mnd siden. Og råmelka skal jo ikke komme før i slutten av svangerskapet. Noen andre som har opplevd det? :P

Ehm, unnskyld meg, men det kommer melk ut av puppen min :hilarious: Jeg sluttet å amme i september, det er 7,5 mnd siden. Og råmelka skal jo ikke komme før i slutten av svangerskapet. Noen andre som har opplevd det? :p

Nå er det veldig mange år siden jeg slutta å amme, men har hørt at det er helt vanlig å få melk når man allerede har hatt et svangerskap og amma :D

Jeg er bare 3+4 og det er kanskje rart, men jeg har og har hatt så mye symptomer allerede.. Så er spent på hvordan detta blir :)
Jeg er ofte uvel / kvalm, morgen, kveld og natt, spesielt om jeg ikke spiser ofte. Vondt i hue, ikke kjempe men jevnt litt hver dag. Ømme bryster. Oppblåst / større mage, kjennes veldig godt på bukser. Trøtt (akkurat våkna etter en powernap ;)
Sovet greit tidlig på natta men våkner ved 4-5 tida og får ikke sove igjen.
Hoffer meg mye, vet ikke helt hvorfor, men sikkert sliten :P og jeg som har vært og er så veldig glad i å trene har ikke orka å trene mer enn en dag denne uka, DET kan jeg ikke huske sist uke jeg gjorde... Enn så lenge går jeg ikke veldig mye mer på do for å tisse, men jeg er vant med å være oppe en gang eller to om natta fra før..

Det er virkelig ikke noe klaging, for jeg liker egentlig at det skjer, at jeg kan kjenne at det lages en liten sak inni meg :happy: men det er rart å kjenne på alt så tidlig. Sist jeg var gravid så kjente jeg ingenting av slik som jeg kan huske. Så blir spennende om det blir mer eller mindre i ukene som kommer nå :headphone:

Jeg må også tisse mye oftere! Må nesten aldri på do om natten, men de tre siste ukene har det vært både en og to ganger hver natt. Ellers er jeg fortsatt sykt sliten og hvilepulsen har gått opp noen slag. Orker nesten ikke trille sovetur med 2åringen en gang.. merker litt kvalme inne i mellom også, så lurer på om det slår ut for fullt om en ukes tid eller om jeg slipper unna..

Back
Topp