Har lest på nett at hvis storesøsken begynner å stå på hodet (typ yogastilling) så er mor gravid, de siste dagene har minstemor i hus stått på hue OFTE

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sykt oppblåst, får ikke kneppet jobb buksa, så har et problem der. Tar gjerne imot tips
Nipplene må jeg stå å holde over i dusjen, bh er skikkelig ubehagelig å gå med.
Litt småkvalm i bølger.
Men bare glad for at spiren fortsatt sitter![]()

Prøvde på det, men så er jobb genseren ikke lang nok til å dekke at jeg bruker strikkBruk strikk på knappen
Jeg har én bukse som passer, og det var en som var for stor tidligere.![]()
har ikke lyst å si det til sjefen enda. Blir nok ikke godt tatt imot der.Prøvde på det, men så er jobb genseren ikke lang nok til å dekke at jeg bruker strikkhar ikke lyst å si det til sjefen enda. Blir nok ikke godt tatt imot der.

Det føler jeg på også.Mener jeg blir mye fortere mett for tiden, kan ikke huske at det var sånn sist?![]()
Mener jeg blir mye fortere mett for tiden, kan ikke huske at det var sånn sist?![]()
Jeg også! Blir fortere kvalm av søtsaker også, så noen fordeler er det! Sånn var det for meg sist også.
Ååå det ønsker jeg megSamme her med søtt. Spiste to smågodt i går, så orka jeg ikke mer.
Jeg også! Blir fortere kvalm av søtsaker også, så noen fordeler er det! Sånn var det for meg sist også.
Samme her med søtt. Spiste to smågodt i går, så orka jeg ikke mer.
Ikke at det er sikkert jeg hadde det sånn sist, da Ok så det er en greia altså! Utrolig hvor fort man glemmer, selv om det bare er to år siden sistIkke at det er sikkert jeg hadde det sånn sist, da
![]()

Ååå det ønsker jeg megå ikke orke.. Hehe

Sist spiste jeg en plate Stratos og drakk flere glass vanlig cola hver eneste dag.. Det var ikke spes heldig slik vektmessig.. Så om jeg får dilla på gulrot eller epler så hadde det vært fint denne gangenDu må ikke tru det hjelper noe særlig. Spiser bare noen få, VELDIG OFTE.![]()
Dårlig gjort! Jeg må på butikken imorgenÅåå. Nå fikk jeg lyst på jordbær med sukker og fløte![]()
sist gang hadde jeg dilla på kinakål og gullbrød