Symptomer?

.

Last edited:
Dere slår ikke meg, som gikk til psykolog fordi jeg ikke klarte å la være og spise tipex og neglelakk. :hilarious::hilarious::hilarious:
Blir spennende å se hva som skjer denne gangen…:facepalm:

KINAKÅL :hilarious::hilarious::hilarious:
Mannen har fort tilpassa seg hvordan det er å ha gravid fru :p
#bortskjemt.

(Innen de er ferdig her ute så sover jeg, så han slipper det. Men skal jammen ha skryt for at han er så enkel å be på :hilarious:)
Jepp, knaska på selve kålet mens manen koste seg med pizza på fredagskvelder:hilarious: For en flink mann du har! Jobber i dagligvare selv, kommer til å bli ruinert:p

Jepp, knaska på selve kålet mens manen koste seg med pizza på fredagskvelder:hilarious: For en flink mann du har! Jobber i dagligvare selv, kommer til å bli ruinert:p

Men det er jo en veldig fornuftig og sunn ting og ha cravings på, utenom at jeg ser for meg at det kan bli litt luftig? :hilarious::taunt005

Men det er jo en veldig fornuftig og sunn ting og ha cravings på, utenom at jeg ser for meg at det kan bli litt luftig? :hilarious::taunt005
Hadde jo hyperemesis så det varte ikke lenge:confused: Er hvertfall blitt ekspert på hva som er nasty å kaste opp igjen etter to hg svangerskap:hilarious:

Hadde jo hyperemesis så det varte ikke lenge:confused: Er hvertfall blitt ekspert på hva som er nasty å kaste opp igjen etter to hg svangerskap:hilarious:

Aaah! Jeg kasta opp hver dag, men heldigvis som regel bare en gang om dagen. Håper ikke det blir sånn nå. Er slitsomt å være kvalm hele tia!

4+0 og eneste symptom er murringer i livmoren og ømme bryster. Det har jeg alltid før mensen kommer også, så jeg håper egentlig det kommer flere og sterkere symptomer snart! Og av og til får jeg litt ligamentsmerter om jeg reiser meg raskt eller nyser eller strekker meg osv.

Med de forrige slapp jeg unna kvalmen heldigvis, så håper jo at jeg gjør det denne gangen også, men jeg var en del trøtt husker jeg. Da var det også kun mensmurringer og ømme bryster de første ukene

Jeg er sulten ofte! Og føler meg mye mer sulten enn før jeg ble gravid. I tillegg er jeg sikkelig oppblåst :hilarious:

Noen som avogtil får skarpe stikkinger ca i trusekant? :confused::(

Hm, usikker på om det er et graviditetstegn, men jeg har ganske intense smerter nedover låret og leggen om dagen. Lurer på om det er en nerve som tuller litt pga. bekkenet :eek: Noen som har erfaring? Det iler/lyner!

Det første symptomet jeg fikk var bekkenvondt faktisk, allerede rundt 6 dpo, skjønner ikke at det er mulig. Men sleit jo en del med bekkenet sist graviditet, og har egentlig aldri blitt helt bra siden :wideyed:

Her tror jeg nesten jeg har de fleste:confused:
Hadde jeg ikke tatt graviditetstest forrige uke, hadde jeg nok fortsatt trodd mensen var på veixsmile9
- Uvel om morgenen
- Fryser hele dagen
- ekstremt trøtt
- murringer i magen + korsrygg og lysken
- sulten hele dagen
- vonde/såre brystvorter
- Tisse ca to ganger i timen, dagtid

Men kjenner det er godt å vite at det bor noen inni der:happy: 4+3 i dag, første graviditet.

I dag er jeg helt sykt kvalm:meh:
Kasta opp i 6 mnd med de andre 3, så håper virkelig at det ikke skjer dette svangerskapet. Men glad for at det er symptomer, for det har det ikke vært når jeg har hatt SA:Heartred

Har vært veldig øm i begge puppene men etter positiv test på søndag har det gått gradvis ned. Har pgså vært veldig oppblåst og hatt mye luft i magen i rundt 2-3 uker. Dette har også minket veldig.

Eneste jeg merker et at jeg går litt oftere på do. Ikke mye oftere. Men spesielt på morgenen må jeg kjempe mye på do.

Fra i går av så ble jeg veldig frysen og er ganske trøtt. Må legge meg tidligere nå som regel

Last edited:
Ingen symptomer, uten positiv test hadde jeg ikke ant at jeg er gravid:oops:

Nå som jeg nesten ikke er øm i puppene lenger hadde nok ikke jeg heller tenkt over at jeg var gravid om jeg ikke hadde fått positiv test:smiley-ashamed004

Føler meg egt ikke ikke veldig gravid. Håper egentlig jeg får mer symptomer snart sånn at det føles litt mer ekte. Har liksom ikke helt gått opp for meg enda..:smiley-ashamed005

Hvis det er noen trøst har jeg to fullgåtte svangerskap bak meg der jeg nesten ikke hadde noen symptomer før magen begynte å vokse og jeg kjente kynnere og spark :joyful:

Back
Topp