Symptomer

Jeg føler meg konstant fyllesyk :meh: det er egentlig verst på kvelden, men litt gjennom hele dagen.. akkurat som om jeg har vært hos ei venninne kvelden før og drukket 1,5 flaske vin og vært oppe til 02 :bag: trøtt og uggen..

Veldig menssmerter idag, tidvis veldig vonde :hungover: Håper det bare er ting som strekkes og vokses der nede :eek:

Har en del mensen smerter jeg også i dag. Skal lite til før det strekker å tøyes.

Mine symptomer har roet seg veeeldig. Roet seg på 8+3 (monsterfilm 7+6). Nå er jeg bare litt sliten og har litt mensmurringer og tisser ofte. Heldigvis alt tipp topp med lille på TUL i går:love7

Føler meg så heldig som ikke er kvalm lengre!
Elsker at menstermin blir til monsterfilm :hilarious:

Uke 6 i dag. Vært veldig trøtt og sliten i et par uker og er fortsatt det. Høy hvilepuls, generelt høy puls ved aktivitet. Føles ut som jeg har kols når jeg går i trapper og opp en bakke. Svetter for ingen ting. Å nå har kvalmen begynt så smått

Tror kvalmen er i ferd med å slå inn nå. Er rundt 6+3. Våkna tidlig i dag når samboer dro på jobb, og var veldig kvalm og uggen. Fikk sove litt til, så følte meg litt bedre når jeg sto opp, men merker at jeg har vært uggen i hele dag.
Er også sjukt hormonell. Blir irritert på alt og ingenting for tiden.

Kvalmen har gjort sitt inntog her nå. Har følt meg veldig uvel og enda mer trøtt og sliten enn vanlig hele denne uka, noe som gjør det utrolig slitsomt å sitte på jobb. Jeg skal til lege til uka, men jeg antar at det ikke er nok til å få en sykemelding. :hungover:

Jeg har lite symptomer, ømme og hardere pupper når jeg tar på de, litt stikkinger i livmoren av og på, ellers ingenting.. Det bekymrer meg. Er 5+6. Veldig redd for å oppleve MA, etter å ha lest om det. Skal ha tidlig ultralyd i uke 8.

Symptomene her går veldig opp og ned. Sist graviditet var jeg super dårlig fra uke 6, sykehus innleggelse og siden intravenøst 3 ganger i uka ut svangerskapet. Denne gangen hadde jeg en forferdelig dag i uke 4 med kvalme. Er jo til tider veldig sliten, men har 1000 ting som skjer om dagen så usikker på om det er graviditeten. Pulsen var en periode veldig høy, men har roet seg litt nå. Prøver å nyte det å ikke være dårlig, men tanken på om noe er galt er der konstant..

Jeg har lite symptomer, ømme og hardere pupper når jeg tar på de, litt stikkinger i livmoren av og på, ellers ingenting.. Det bekymrer meg. Er 5+6. Veldig redd for å oppleve MA, etter å ha lest om det. Skal ha tidlig ultralyd i uke 8.
Hei det er bra du har fått tid i uke 8. Det er nok ikke noe skal du se. Alle graviditeter er ulike selvom dette kanskje er din første. Jeg har nesten ingen symptomer bortsett fra den hersens halsbrannen og gå ofte på do. Sist gang jeg var gravid i samme uke (abort) kastet jeg opp hver morgen. Og det er ikke alt du skal lese på internett :) Jeg gjorde det samme første gangen jeg var gravid. Ente opp med at de ble lei meg på legevakten til slutt XD Så ikke bekymre deg. Så lenge du ikke har store smerter og blør så er nok alt okei.

Og der slod kvalmen inn! Trodde først det var medisinen jeg tok. Men den blir man bare dårlig av i magen som i treig mage. Kjennes ut som jeg har vært på høy sjø

Luktesans! Samboer har noen snus liggende på nattbordet, og jeg blir så kvalm av lukten :eek:

Ble dårlig av rent tøy.. Vi fortalte gubbens barndomsvenn og han hadde tydeligvis rene klær.
Snus, lukten av mat.. Blir bare verre og alt begynte i dag. Skal til farmoren hans i morgen. Hun serverer elgsuppe. :depressed: synes ikke noe om elg fra før av.. Så blir kanskje avslørt:rolleyes:

Har hatt en ekkel smak i munnen en god stund nå :hungover: i kombo med kvalme er det lite hyggelig. Kjøpte div drops og tyggis i dag og det har fungert greit med tyggis, et av dropsene ble jeg kvalm av :meh:

i tillegg så jeg plutselig at jeg begynner å få Linea nigra :) hadde en tydelig sist runde, husker ikke helt når den kom men tror det var i slutten av første trimester så kom kanskje litt tidligere denne gangen

Har hatt en ekkel smak i munnen en god stund nå :hungover: i kombo med kvalme er det lite hyggelig. Kjøpte div drops og tyggis i dag og det har fungert greit med tyggis, et av dropsene ble jeg kvalm av :meh:

i tillegg så jeg plutselig at jeg begynner å få Linea nigra :) hadde en tydelig sist runde, husker ikke helt når den kom men tror det var i slutten av første trimester så kom kanskje litt tidligere denne gangen

Er du hvit på tungen? Husker ikke hva det heter.
Men det er sånt belegg som gjør at ting som feks ånden funn lukter ille uansett hva du prøver. Er bare å bruke tannbørste eller tungeskraper om det er det du snakker om. Har ikke så mange symptomer virker det som. Kvalm, fiser, kløe på magen og såre brystvorter.. Men ikke hele tiden, åja trøtt konstant.
I de andre har jeg alltid hatt halsbrann hele tiden og konstant kvalm. Lurer på om det kan være jente denne gangen :D

Back
Topp