Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det bare er ting som strekkes og vokses der nede Elsker at menstermin blir til monsterfilmMine symptomer har roet seg veeeldig. Roet seg på 8+3 (monsterfilm 7+6). Nå er jeg bare litt sliten og har litt mensmurringer og tisser ofte. Heldigvis alt tipp topp med lille på TUL i går
Føler meg så heldig som ikke er kvalm lengre!

Hei det er bra du har fått tid i uke 8. Det er nok ikke noe skal du se. Alle graviditeter er ulike selvom dette kanskje er din første. Jeg har nesten ingen symptomer bortsett fra den hersens halsbrannen og gå ofte på do. Sist gang jeg var gravid i samme uke (abort) kastet jeg opp hver morgen. Og det er ikke alt du skal lese på internettJeg har lite symptomer, ømme og hardere pupper når jeg tar på de, litt stikkinger i livmoren av og på, ellers ingenting.. Det bekymrer meg. Er 5+6. Veldig redd for å oppleve MA, etter å ha lest om det. Skal ha tidlig ultralyd i uke 8.
Ush! Det gjør jeg uten å være gravidLuktesans! Samboer har noen snus liggende på nattbordet, og jeg blir så kvalm av lukten![]()

synes ikke noe om elg fra før av.. Så blir kanskje avslørt
i kombo med kvalme er det lite hyggelig. Kjøpte div drops og tyggis i dag og det har fungert greit med tyggis, et av dropsene ble jeg kvalm av
Har hatt en ekkel smak i munnen en god stund nåi kombo med kvalme er det lite hyggelig. Kjøpte div drops og tyggis i dag og det har fungert greit med tyggis, et av dropsene ble jeg kvalm av
i tillegg så jeg plutselig at jeg begynner å få Linea nigrahadde en tydelig sist runde, husker ikke helt når den kom men tror det var i slutten av første trimester så kom kanskje litt tidligere denne gangen