Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en plan om å unngå sykmelding så lenge jeg kan, tok over en ny klasse i høst og ønsker å være tilstede så mye og lenge jeg kanFøler også på at magen har vokst. Har heldigvis noen veldig stretchy bukser som fungerer godt ennå.I dag har jeg nesten vært mer kvalm enn ikke kvalm. Det er heldigvis ikke sånn at jeg spyr, men føler jeg må brekke meg litt av og til.
Magen vokser, om det kan sies å være et symptom i den grad som alt det andre. Sliter skikkelig med buksene, og har fått skikkelig kul helt nederst på magen. Det blir tre uker til i telttunika på meg![]()

Hos meg ble puppene mindre ømme i uke 8 sist, kvalmen trøtthet og slitenhet ble litt bedre i uke 12 og forsvann gradvis mot uke 14. Så langt har kroppen fulgt samme symptomprogresjon som sist hos meg så det blir vel et par uker til med kvalme osv. Ikke kastet opp denne gangen enda, men brekker meg lettTil dere som har gjort dette før, går det over? Jeg vet at alt er veldig individuelt, men nå er jeg 8+2 og maks lei disse symptomene.. Jeg er nesten konstant kvalm, trøtt og sliter med opplåst mage som titt og ofte gjør vondt. For ikke å nevne ømme bryst som så vidt kan komme borti noe uten at de gjør vondt.![]()

Jeg vet om flere gravide som har fått det anbefalt av lege mot svangerskapskvalme, men jeg ville sendt en mld til fastlegen inne på helsenorge.no bare for å få det bekreftet at det er ok av lege.Noen som vet om det er greit å spise postafen hver dag?

begynte 6+0, er 6+3 idagNoen som vet om det er greit å spise postafen hver dag?
Akkurat sånn jeg føler det ogEr det flere som kjenner seg litt uggen i magen? Veldig ofte kjennes kvalmen i kombinasjon med det som virker som urolig mage, uten at den er det.
Altså, det kjennes ut som om jeg har spist noe jeg har reagert på, og jeg blir uggen i magen og kvalm. Innbiller meg hele tiden at jeg MÅ ha spist noe rart og at det ikke er svangerskapet som gir kvalmen. Det rare er at jeg aldri faktisk er dårlig i magen. Er det bare jeg som er rar her?
Er liksom kvalm, men ikke egentlig. Og ihvertfall ikke sånn at jeg må kaste opp. Rett og slett uggen i magen, føles ut som jeg har spist noe dårlig ja 
Dette var utrolig godt å høre! Blir jo litt redd for at denne kvalmen kun er pga av mat og ikke hormoner. Innbiller meg at jeg har mistet alle symptomene og at det er matvanene mine som er årsak til kvalme. Er faktisk mest kvalm på jobb, og da spiser jeg i hovedsak knekkebrød med smøreost #vanemenneskeAkkurat sånn jeg føler det ogEr liksom kvalm, men ikke egentlig. Og ihvertfall ikke sånn at jeg må kaste opp. Rett og slett uggen i magen, føles ut som jeg har spist noe dårlig ja
![]()