Trøøøøtt! Og innimellom gravidmageallerede er jo bare 10 uker!
Samme her, fikk spm fra en kollega i dag som jeg ikke kjenner så godt om jeg var gravid. Er bare 9 uker på vei...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trøøøøtt! Og innimellom gravidmageallerede er jo bare 10 uker!
Oi! Det var et vågalt spørsmål!Samme her, fikk spm fra en kollega i dag som jeg ikke kjenner så godt om jeg var gravid. Er bare 9 uker på vei...
Ja, jeg ble så satt ut at jeg bare svarte ja men at det var veldig tidlig. Så digg, det skulle jeg ønske at jeg også hadde. Jeg tror det er så synlig til tider fordi jeg er så oppblåst og magemusklene har ikke gått ordentlig sammen etter siste svangerskap fordi jeg har vært litt for ivrig på treningOi! Det var et vågalt spørsmål!Jeg er heldig som jobber på sykehus og kan ha en god stor kittel! Sist vistes ikke magen så noen spurte før uke 23 tror jeg
blir sikkert tidligere denne gangen, men rekker nok å fortelle før magen kommer
![]()
også jeg har ikke oversized klær til å skjule det med. Så hver morgen er vanskelig mtp klær.
Mistenker bekkenløsning eller problemer og det i uke 6 om gyn har målt rett.
Ellers det samme som tidligere. Åja får ikke sove om kvelden..
ellers blir jeg fort sliten og til tider har høy hvilepuls..Samme her! 11+3 og er mer kvalm og kvelden enn om morgenen. Men kvalmen er alt i alt mye bedre. Men dårlig matlyst og litt sliten enda, men langt mere energi enn bare to uker tilbake12+1 og kvalmen har blitt bedre. Mer kveldskvalme nå derimot. Trøtt og sliten, dårlig matlyst og periodevis halsbrann.

Ja, det hadde vært fint med litt matlyst. Gleder meg til å ha lyst på middag igjen. Det har jeg ikke hatt siden uke 7 caSamme her! 11+3 og er mer kvalm og kvelden enn om morgenen. Men kvalmen er alt i alt mye bedre. Men dårlig matlyst og litt sliten enda, men langt mere energi enn bare to uker tilbakeser lyset i enden av 1. trimester-tunellen, litt ekstra matlyst nå så er vi der
![]()
Men så var det litt greit å ha alle disse symptomene også, blir jo helt stresset når de forsvinnerHar det helt likt! Men vet heldigvis at det er veldig vanlig at det gir seg nå, så det hjelper en god del. Kroppene våres har åpenbart skjønt oppgavenJa, det hadde vært fint med litt matlyst. Gleder meg til å ha lyst på middag igjen. Det har jeg ikke hatt siden uke 7 caMen så var det litt greit å ha alle disse symptomene også, blir jo helt stresset når de forsvinner
![]()

Ja! Vet det egentlig innerst inne her og, men hodet må bare gjøre meg usikkerHar det helt likt! Men vet heldigvis at det er veldig vanlig at det gir seg nå, så det hjelper en god del. Kroppene våres har åpenbart skjønt oppgaven![]()