Symptomer

Samme her, fikk spm fra en kollega i dag som jeg ikke kjenner så godt om jeg var gravid. Er bare 9 uker på vei...
Oi! Det var et vågalt spørsmål! :o Jeg er heldig som jobber på sykehus og kan ha en god stor kittel! Sist vistes ikke magen så noen spurte før uke 23 tror jeg :p blir sikkert tidligere denne gangen, men rekker nok å fortelle før magen kommer :)

Oi! Det var et vågalt spørsmål! :eek: Jeg er heldig som jobber på sykehus og kan ha en god stor kittel! Sist vistes ikke magen så noen spurte før uke 23 tror jeg :p blir sikkert tidligere denne gangen, men rekker nok å fortelle før magen kommer :)
Ja, jeg ble så satt ut at jeg bare svarte ja men at det var veldig tidlig. Så digg, det skulle jeg ønske at jeg også hadde. Jeg tror det er så synlig til tider fordi jeg er så oppblåst og magemusklene har ikke gått ordentlig sammen etter siste svangerskap fordi jeg har vært litt for ivrig på trening:wideyed: også jeg har ikke oversized klær til å skjule det med. Så hver morgen er vanskelig mtp klær.

Enten er jeg 8+2 i dag eller så er jeg bare tjukk..
Tror magen er oppblåst ganske ofte. Eller så kan jeg være blind :hilarious: Mistenker bekkenløsning eller problemer og det i uke 6 om gyn har målt rett.
Lite gøy for gubben kommer jobbe mye overtid og jeg har ikke lappen! :wacky: Ellers det samme som tidligere. Åja får ikke sove om kvelden.. :confused:

7+4
Føler meg syk, (noe jeg ikke er) føler jeg har influensa. Vondt i kroppen, trøtt og sliten, andpusten.. + en del murringer i magen som kommer og går.

Kveldskvalme, oppblåst, humørsvingninger, trøtt, ligamentsmerter osv osv :happy:

Jeg føler meg ganske som vanlig egentlig. Litt trøtt og uvel innimellom og er sulten nesten hele tida men tror jeg er ganske heldig i forhold til de som blir veldig kvalme og dårlige! Er 9+4 i dag.

Kvalmen blir bare verre og verre. Prøver å småspise ofte, men har bare ikke matlyst.

8+4 og sliter mye med smerter i form av murringer på begge sider lavt på magen. Så tydelig at ting strekker seg.. nå seint ikveld tok det seg skikkelig opp på smertene, så håper dem avtar snart… :bored: ellers blir jeg fort sliten og til tider har høy hvilepuls..

Er utrolig kvalmen. Kvalmen begynte i uke 5 og jeg har ikke blitt noe bedre, men verre

i dag er vi i uke 9+4 og er konstant kvalmen, rekker nesten ikke å springe t do når oppkasten komme

Veldig trøtt og sliten i kroppen i tillegg til strålesmertene jeg har til høyre side av livmoren.

12+1 og kvalmen har blitt bedre. Mer kveldskvalme nå derimot. Trøtt og sliten, dårlig matlyst og periodevis halsbrann.

12+1 og kvalmen har blitt bedre. Mer kveldskvalme nå derimot. Trøtt og sliten, dårlig matlyst og periodevis halsbrann.
Samme her! 11+3 og er mer kvalm og kvelden enn om morgenen. Men kvalmen er alt i alt mye bedre. Men dårlig matlyst og litt sliten enda, men langt mere energi enn bare to uker tilbake :) ser lyset i enden av 1. trimester-tunellen, litt ekstra matlyst nå så er vi der:wacky:

Samme her! 11+3 og er mer kvalm og kvelden enn om morgenen. Men kvalmen er alt i alt mye bedre. Men dårlig matlyst og litt sliten enda, men langt mere energi enn bare to uker tilbake :) ser lyset i enden av 1. trimester-tunellen, litt ekstra matlyst nå så er vi der:wacky:
Ja, det hadde vært fint med litt matlyst. Gleder meg til å ha lyst på middag igjen. Det har jeg ikke hatt siden uke 7 ca:meh: Men så var det litt greit å ha alle disse symptomene også, blir jo helt stresset når de forsvinner:oops:

Ja, det hadde vært fint med litt matlyst. Gleder meg til å ha lyst på middag igjen. Det har jeg ikke hatt siden uke 7 ca:meh: Men så var det litt greit å ha alle disse symptomene også, blir jo helt stresset når de forsvinner:oops:
Har det helt likt! Men vet heldigvis at det er veldig vanlig at det gir seg nå, så det hjelper en god del. Kroppene våres har åpenbart skjønt oppgaven:love7

Har det helt likt! Men vet heldigvis at det er veldig vanlig at det gir seg nå, så det hjelper en god del. Kroppene våres har åpenbart skjønt oppgaven:love7
Ja! Vet det egentlig innerst inne her og, men hodet må bare gjøre meg usikker:hilarious:

Endelig en dag hvor formen var helt prima når jeg våkna! 9+0 i dag :)

Jagde mannen ut av senga, pakka unger og bil å tenkte i dag er dagen for Dyreparken.. etter 5 timer kom alt snikende, kvalm, uvel, meget oppblåst og skikkelig vonde bein! Angret ganske bra når jeg kom hjem, ingen av symptomene har roet seg ennå….. :(

10+1 kvalmen og trøttheten ble mye bedre den siste uken, har faktisk greid meg uten ettermiddagsdupp. Matlysten har blitt litt bedre, selv om jeg fremdeles blir kvalm av å spise for mye/være sulten. Det er godt å få tilbake litt energi, men blir jo en smule bekymret med lettere symptomer. Prøver å huske at de varierer, men det blir godt å se hvordan det står til i magen om 10 dager :)

Er 11+3 og er konstant trøtt! Tror jeg kunne sovet døgnet rundt. Våknet i natt av tidenes halsbrann! Ellers er det ømme bryst og kvalme hvis det går litt tid mellom måltider. :depressed:

Flere som sliter med brekninger? I dag har jeg sikkert brekt meg 40 ganger! Heeelt ekstremt!! :eek:

sliter også mye med «sting» i lysken på begge sider, heter vell ligamentsmerter..

10+1 i dag ifølge menstermin og kastet opp for første gang denne graviditeten :sorry:

Back
Topp