Har noen slike, trooor det er tarmgass/innhold som dyttes rundtAndre som opplever fantomspark? Kjenner små «dult» i magen innimellom. Og vet det ikke er ekte,for det er alt for høyt oppe i magen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har noen slike, trooor det er tarmgass/innhold som dyttes rundtAndre som opplever fantomspark? Kjenner små «dult» i magen innimellom. Og vet det ikke er ekte,for det er alt for høyt oppe i magen![]()

Ja må jo nesten være tarmen som driver med gymnastikk eller noe inni derHar noen slike, trooor det er tarmgass/innhold som dyttes rundt![]()
Samme her!! Kan det være ekstra mye nå fordi livmora er på vei oppover ganske straks?(11+4) føler mye stikkinger i livmoren! Håper det er normale strekkesmerter og ikke noe skummelt.

Det høres jo logisk utSamme her!! Kan det være ekstra mye nå fordi livmora er på vei oppover ganske straks?![]()
Jeg har også følt på att trøtthet og kvalme har lettet littBegynner faktisk å Kvikne til, mindre kvalm, mindre trøtt og død, litt hormonell og litt stikkinger, sleit utrolig med hoftene mine men har hatt ett par gode dager faktisk. Håper det går bra uansett. 11+0
Jeg har også følt på att trøtthet og kvalme har lettet litt![]()
Føler det varierer litt. Men de siste dagene har jeg kjent mye. Vil tro det er normalt at man kjenner mye en periode og lite andre ganger? Det svinger vel som de andre symptomeneDere som har murringer og stikkninger, har dere dette hver dag? Jeg er 10+5 og har ikke hatt murring på et par dager. Blir selvsagt bekymret![]()
Du har sikkert rett. Jeg har hatt mange dager med, nå to uten. Blir fort bekymret, men håper det varierer og er normaltFøler det varierer litt. Men de siste dagene har jeg kjent mye. Vil tro det er normalt at man kjenner mye en periode og lite andre ganger? Det svinger vel som de andre symptomene![]()
Jeg skjønner deg så godt!Du har sikkert rett. Jeg har hatt mange dager med, nå to uten. Blir fort bekymret, men håper det varierer og er normalt![]()
Eg har hatt lite symptom kvar gong det har enda i MA, men denne gongen har eg langt sterkare symptom. Er kvalm/uggen store deler av dagen, har tydelige ligamentsmerter (dei var det lite av dei gongane det gjekk gale), så tek det som godt teikn på at noko utviklar seg i livmora. Er også veldig trøtt, har tett nase særleg på kveldane og må tisse om natta. Har også generelt ein annan magefølelse denne gongen. Dei andre gongane har eg liksom følt at det ville gå gale.
Spent på tul om 2 dagar.

jeg har samme som deg, lite symptom når det endte i MA. Masse symptom denne gangen, kvalm og murringer. Nå har også tannkjøttet begynt å blø- noe jeg har lest eg normalt. Så nå er det en hel prosedyre med tanntråder, skyllemidler og you name it hver kveld![]()
Forstår godt at du er bekymret! Jeg har vert på tul 3 ganger allerede for å roe nervene. Jeg krysser det jeg har for at det går fint for oss begge denne gangenSjølv om det er sliiiitsomt å vere uggen og kraftlaus og kvalm store deler av døgnet, så syns eg også det er betryggande. UL torsdag viste jo også at alt ser bra ut hittil. Har fått tid til fosterdiagnostikk i Bergen om fire veker, men tenker eg vil ta ein TUL til før eg reiser, kanskje rundt veke 10. Klarer ikkje heilt stole på at dette kan gå bra..

håper ikke dette fortsetter