Symptomer

Nei, jeg forventer ingenting, men hadde et lite håp en periode, for det har aldri vært sånn for meg før:p de har vært ømme rett ved IKM og et par uker etterpå, så helt vanlige omtrent fram til fødsel. Så dette var nytt
Nei, det er jo merkelig hvor ulike symptomer kan være i ulike svangerskap. Jeg hadde allerede gått opp 2 bh str i uke 7, men har heldigvis holdt seg der inntil videre, ellers hadde jeg lurt på hvordan dette skulle ende :eek:
 
Flere som føler seg øm og støl i magen? Er ømt å trykke på og ubehagelig når jeg strekker på meg. Føles som muskelverk på et vis, nesten som om jeg har trent magen alt for hardt. Tenker om det kanskje er vanlig når magen vokser, jeg håper jeg ikke er den eneste som kjenner på det :hilarious:
 
Flere som føler seg øm og støl i magen? Er ømt å trykke på og ubehagelig når jeg strekker på meg. Føles som muskelverk på et vis, nesten som om jeg har trent magen alt for hardt. Tenker om det kanskje er vanlig når magen vokser, jeg håper jeg ikke er den eneste som kjenner på det :hilarious:
Kjenner veldig på det selv og konkluderte vel med at det sikkert er normalt :hilarious: Føles noen ganger ut som om jeg skal få kramper om jeg strekker meg :rolleyes: Ikke dirkete vondt, men som du sier, som om jeg er støl i hele magen og trykk ømt :p
 
Et symptom jeg kunne klart meg uten… jeg har plutselig fått noen små røde nupper på brystene. Aldri hatt før. Aner ikke hvorfor, eller akkurat hva de er, men har de nå litt spredt rundt på begge brystene og mellom:wideyed:
 
Har begynt å drømme noen intense drømmer. AAANER ikke hvor alt dette kommer fra, men det er veldig ekte! :hilarious:
 
Er 14+1 idag, og føler innimellom at jeg kjenner sommerfugler der nede, det er altfor langt nede til at det skulle vært tarmen :p
Sist jeg var gravid er 12 år siden og da kjente jeg ikke liv før i uke 18-19 :)
Jeg har også prøvd å kjenne etter livmoren når jeg ligger på ryggen, men jeg er overvektig og har hengemage fra første gangen så føler det er vanskelig å se/kjenne etter :p
 
Kjenner absolutt ingenting jeg :shy: Hadde vært veldig stressa hadde det vært førstemann, men hadde det ganske line med første på denne tiden. Skjønner liksom ikke at det kan vokse og gro inni der når jeg føler meg helt som vanlig! Men det blir fort nok tungt, så prøver å nyte mens det varer! :D
 
Lavt blodtrykk kan jeg føre på lista over symptomer :hilarious: Aldri hatt det før. Men fikk det bekreftet på kontroll hos legen idag. Da vet jeg hvertfall hvorfor det svartner for meg av og til når jeg røyser meg opp litt fort :p
 
Kjenner absolutt ingenting jeg :shy: Hadde vært veldig stressa hadde det vært førstemann, men hadde det ganske line med første på denne tiden. Skjønner liksom ikke at det kan vokse og gro inni der når jeg føler meg helt som vanlig! Men det blir fort nok tungt, så prøver å nyte mens det varer! :D
Jeg har det også slik, bare at dette er min første og det gjør meg ganske nervøs! Tenker at det umulig kan være noe levende der inne når jeg ikke merker noen verdens ting. Alt var ok på UL 14+0, men føles likevel som en evighet til OUL om 2 uker…
 
Jeg har det også slik, bare at dette er min første og det gjør meg ganske nervøs! Tenker at det umulig kan være noe levende der inne når jeg ikke merker noen verdens ting. Alt var ok på UL 14+0, men føles likevel som en evighet til OUL om 2 uker…
Skjønner veldig godt hvordan du har det! Men heldigvis er sjansen for at noe har gått galt uuuuutrolig liten om alt så bra ut i uke 14 :Heartred Plutselig begynner du å kjenne bevegelser, så da blir alt brått mye mer ekte :love7
 
15 uker idag:Heartred
Innimellom føler jeg meg ikke gravid :p sikkert fordi symptomene ikke er så voldsomme lengre, sliter litt med bekkenet nå og da, pupper og nipler er ømme når jeg står opp. Det roer seg utover dagen. Kjenner innimellom bobler der nede. Men utenom det ingenting :p flere som har det sånn?
Jeg er også overvektig :p
 
15 uker idag:Heartred
Innimellom føler jeg meg ikke gravid :p sikkert fordi symptomene ikke er så voldsomme lengre, sliter litt med bekkenet nå og da, pupper og nipler er ømme når jeg står opp. Det roer seg utover dagen. Kjenner innimellom bobler der nede. Men utenom det ingenting :p flere som har det sånn?
Jeg er også overvektig :p
Har det helt likt, føler meg ikke gravid i det heletatt. Men… i morgest tror jeg jeg ble enig med meg selv om at magen har fått en øøøørliten kul, og det var en ganske koselig erkjennelse:Heartred 16 uker.
 
Har det helt likt, føler meg ikke gravid i det heletatt. Men… i morgest tror jeg jeg ble enig med meg selv om at magen har fått en øøøørliten kul, og det var en ganske koselig erkjennelse:Heartred 16 uker.

det er koselig! Jeg er overvektig og klarer ikke se noe forskjell, har henge mage fra første mann :p
 
Flere her som har murringer/ voksesmerter?

jeg får det innimellom og det varer ikke lenge, og kan også få litt murringer i korsryggen. Er dette farlig?
Altså man prøver jo nyte svangerskapet, men å uroe seg er vel noe man også gjør hele tiden :p
 
Flere her som har murringer/ voksesmerter?

jeg får det innimellom og det varer ikke lenge, og kan også få litt murringer i korsryggen. Er dette farlig?
Altså man prøver jo nyte svangerskapet, men å uroe seg er vel noe man også gjør hele tiden :p
Jeg har en god del litt sånn diffust ubehag i magen. Kjenner det strekker litt, noe er tydelige ligamentsmerter, noe er jeg ganske sikker på at er luft, men opplever også ubehag i magen når jeg tømmer blæren, så tror også at ting er litt ømt fordi det flyttes litt rundt på ting der inne.
 
Jeg har en god del litt sånn diffust ubehag i magen. Kjenner det strekker litt, noe er tydelige ligamentsmerter, noe er jeg ganske sikker på at er luft, men opplever også ubehag i magen når jeg tømmer blæren, så tror også at ting er litt ømt fordi det flyttes litt rundt på ting der inne.

ja, føler det samme som deg :)
Men, det skjer jo mye der inne nå også :)
 
ja, føler det samme som deg :)
Men, det skjer jo mye der inne nå også :)
Ja. Vi er gravide etter IVF, og jeg synes egentlig ømheten minner om den ømheten jeg hadde i perioden eggstokkene gikk tilbake til normal størrelse. Da ble det ømt hver gang jeg tømte blæren fordi ting flyttet litt på seg. Litt det samme nå. Godt å høre det ikke er bare meg. Har liksom ikke hørt noen andre fortelle om dette før.
 
Flere her som har murringer/ voksesmerter?

jeg får det innimellom og det varer ikke lenge, og kan også få litt murringer i korsryggen. Er dette farlig?
Altså man prøver jo nyte svangerskapet, men å uroe seg er vel noe man også gjør hele tiden :p
Ja! Jeg har hatt det siden positiv test og har det enda 18+4. ikke veldig vondt men det strekker og «mens»murringer nesten, har det nesten hver dag. Jordmor sa der er livmor som strekker seg og er veldig vanlig, men ikke alle som merker noe til det.
 
Back
Topp