Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
(5+6)
Kvalmen tok seg opp veldig i kveld
Kvalmen tok seg opp veldig i kveld

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kjenner jeg ordentlig godt etter kan det tenkes at puppene er litt ømme, langt i fra vondt men bittelitt øm bare
Begynner å stresse litt over å ikke kjenne noen verdens ting hverken kvalme, stikkinger, trøtthet og svimmelhet som jeg hadde supermye av sist gravididet

Sånn var det forrige svangerskap også, merket 0 før ca uke 8 hvor jeg fikk hyperemesis og var konstant dårlig fram til uke 20.
håper det blir mindre plager dette svagerskapet
Er det lov å si at jeg er litt misunnelig?Alt man skal bekymre seg for.. min 3 graviditet (de to første endte i MA og ble oppdaget pga små blødninger) og nå er jeg redd for at noe er galt for at jeg ikke har kastet opp enda (5+3).. mener jeg hadde kastet opp sist til nå. Har ikke blødd, ingen smerter.. så det er jo bra, men blir så redd for at det skal være noe galt uansettenda 18 dager til tidlig ultralyd. Føles som en evighet til.
Er trøtt, ekstremt ømme pupper, heftig luktesans, ingen matlyst, kvalme som kommer og går, ekstremt følsom and the list goes on.. men skulle ønske jeg kastet opp for da hadde jeg følt meg tryggere![]()

Zzz.. zzz…. zzz vil bare sove hele tiden
La meg omsider og fikk et par timer til med søvn, men da jeg våknet igjen da var jeg helt våt av svette enda ikke temperaturen på soverommet ikke var unormalt varm. Denne svettingen/klamheten varte hele søndagen egentlig enda jeg som frysepinnen i forholdet gikk mer tynnkledd enn mannen hjemme
både selve puppen, og nipplene. Helt grusomt.
Mild kvalme noen ganger. Humørsvingninger!!! Uff. I’m a monster at times