Symptomer

(5+6)
Kvalmen tok seg opp veldig i kveld :grumpy:

Jeg kjenner enda veldig lite til noen symptomer :confused1 Kjenner jeg ordentlig godt etter kan det tenkes at puppene er litt ømme, langt i fra vondt men bittelitt øm bare :confused1 Begynner å stresse litt over å ikke kjenne noen verdens ting hverken kvalme, stikkinger, trøtthet og svimmelhet som jeg hadde supermye av sist gravididet :confused005
5+4 (eller 5+5 siden det er over midnatt)

Fascinerende at folk har såååå mye symptomer allerede! 4+2 her, og absolutt ingen symptomer ennå, heldigvis :happy: Det kommer vel tidsnok!

Jeg har så latterlig vondt i korsryggen. Klarer nesten ikke bøye meg. Får man noe behandling dekket mot dette når man er gravid?

Mensmurringer er forsåvidt eneste symptomet her + uteblitt mens. Og litt stikkinger når jeg tenker meg om. Så spent på videre symptomer. Jeg var heldig forrige svangerskap og slapp unna de verste plagene, men det trenger ikke bety at det blir slik denne gangen :smiley-ashamed004

Er 6+0. Usikker på hva som er svangerskapssymptomer, sykdom og pollenallergi akkurat nå. Tipper jeg har en kjip kombi av alle tre:dead:
Det eneste jeg er sikker på er fra graviditeten er treg mage per nå.

Ca 0 symptomer her bortsett fra litt oppblåst/ treg mage :shy: Sånn var det forrige svangerskap også, merket 0 før ca uke 8 hvor jeg fikk hyperemesis og var konstant dårlig fram til uke 20. :banghead: håper det blir mindre plager dette svagerskapet

Så å si ingen symtomer enda… bare litt ekstra trøtt…håper virkelig det ikke er ett dårlig tegn men er bare 5+3 så plutselig kommer de vel:dead:
Var kjempe dårlig fra første test siste gang, så dette er nytt:hilarious:

4+0 idag endelig! Men er så og si symptomfri. Kaaanskje litt mye luft i magen. Og får innimellom litt ligamentsmerter ved nysing/hosting/pressing. Litt nervepirrende å ikke ha et håndfast symptom :confused:

Alt man skal bekymre seg for.. min 3 graviditet (de to første endte i MA og ble oppdaget pga små blødninger) og nå er jeg redd for at noe er galt for at jeg ikke har kastet opp enda (5+3).. mener jeg hadde kastet opp sist til nå. Har ikke blødd, ingen smerter.. så det er jo bra, men blir så redd for at det skal være noe galt uansett :eek: enda 18 dager til tidlig ultralyd. Føles som en evighet til.
Er trøtt, ekstremt ømme pupper, heftig luktesans, ingen matlyst, kvalme som kommer og går, ekstremt følsom and the list goes on.. men skulle ønske jeg kastet opp for da hadde jeg følt meg tryggere :dead:

Alt man skal bekymre seg for.. min 3 graviditet (de to første endte i MA og ble oppdaget pga små blødninger) og nå er jeg redd for at noe er galt for at jeg ikke har kastet opp enda (5+3).. mener jeg hadde kastet opp sist til nå. Har ikke blødd, ingen smerter.. så det er jo bra, men blir så redd for at det skal være noe galt uansett :eek: enda 18 dager til tidlig ultralyd. Føles som en evighet til.
Er trøtt, ekstremt ømme pupper, heftig luktesans, ingen matlyst, kvalme som kommer og går, ekstremt følsom and the list goes on.. men skulle ønske jeg kastet opp for da hadde jeg følt meg tryggere :dead:
Er det lov å si at jeg er litt misunnelig?:P jeg har omtrent ingen symptomer. Hadde jeg hatt LITT ømme pupper, hadde jeg vært noe beroliget

(6+1) Kvalmen og trøttheten har virkelig meldt seg! Er mer kvalm enn ikke kvalm! Kaster ikke opp, men brekker meg. Dette kan bli tøft hvis det varet lenge eller blir verre :grumpy:

Jeg har stigende Hcg, fra 1300 onsdag 13:00 til 2300 fredag 08:30, jeg kaster heller ikke opp men går rundt og er skikkelig kvalm og trøtt, så at man ikke spyr skal vi vel heller være glad for :Heartpink

5+0

:dead:Zzz.. zzz…. zzz vil bare sove hele tiden:hilarious:

Jeg er 5+0 i dag, og har kun hatt 1 døgn med ganske heftige symptomer så langt. Mener det var natt til søndag som var nå, hvor jeg sto opp ved 4-tida av at jeg måtte tisse, og ble sittende oppe 2-3 timer pga en urolig kribling i hele kroppen, samt at niplene var så overfølsomme at det gjorde vondt bare dyna mi strøk inntil dem:inpain: La meg omsider og fikk et par timer til med søvn, men da jeg våknet igjen da var jeg helt våt av svette enda ikke temperaturen på soverommet ikke var unormalt varm. Denne svettingen/klamheten varte hele søndagen egentlig enda jeg som frysepinnen i forholdet gikk mer tynnkledd enn mannen hjemme:p

Kjenner innimellom stikkinger og murringer både i livmor, korsrygg og puppene.
Ellers har jeg konstant i flere dager kjent at jeg må tisse oftere, og både nipler og puppene i sin helhet er veeeeeldig ømme hele tiden! :hilarious:

Har ingen symptomer uten om litt ømme bryster (men det hadde jeg før jeg ble gravid pga cyclogest - er ivf barn)
Kan bli sikkelig kvalmen hvis jeg er veldig sulten! Er 6+2 ❤️

Symptomet som er aller mest fremtredende (bortsett fra å være trøtt) er puppene. De ER.SÅ.ØMME:hungover: både selve puppen, og nipplene. Helt grusomt.

Jeg er overraskende lite kvalm til nå, bank i bordet, i forhold til de to andre gangene. Klarer liksom for det meste å holde det i sjakk. Brekker meg aaaåv og til hvis det blir for mye, men kaster ikke opp

Er 3+4 idag. Masse murringer. Trøtt hele tiden! :hungover: Mild kvalme noen ganger. Humørsvingninger!!! Uff. I’m a monster at times :eek:

Her har kvalmen meldt seg, er kun noen få pauser i løp av dagen:grumpy: Spyr heldigvis ikke:cat: Ellers er brystene veldig ømme, er trøtt og sover veldig dårlig om natta:wacky:

Back
Topp