Symptomer

Det som fikk meg til å tenke at jeg kanskje burde teste, foruten 2 dager forsinkelse var at jeg har vært så innmari trøtt, sovna på sofaen flere ganger! Det gjør jeg aldri :p også ligamentsmerter ved brå bevegelser. I dag er brystene veldig ømme, gjør vondt å gå i trappa liksom. Men slik vonde bryst og uren hud kommer alltid med tr også, så har jo ikke kommet til å tenkt over det uansett. Håper jeg slipper unna med dette! Var så sjuuukt dårlig med forrige:bag:

(5+2) kvalmen har tatt seg litt opp, men ikke sånn at jeg kaster opp. Bare tidevis veldig uggen. Jeg har ganske mye ubehag i livmor området og vondt i korsryggen, noen fler som sliter med det? :anyone

(5+2) kvalmen har tatt seg litt opp, men ikke sånn at jeg kaster opp. Bare tidevis veldig uggen. Jeg har ganske mye ubehag i livmor området og vondt i korsryggen, noen fler som sliter med det? :anyone

Jeg har også sinnsykt vondt i korsryggen og mye murringer i magen. Mest murring på høyre side der jeg vet egget slapp (vet det var der pga ultralyd før eggløsning). Leste det var helt normalt med mest murring på ene siden for det betyr at det gule legemet produserer hormoner eller noe sånn på den siden egget slapp og at det var en bra ting.:cat:

Flere som har mest murring på ene siden?

Er så trøtt og føler jeg har følelsene utpå kroppen. Begynte å gråte i bilen i dag av ingenting. Føler meg så sinnsykt følsom, helt i ubalanse:p

Jeg opplevde en del murringer i livmora på formiddagen idag ja, 4+5 idag, tror jeg. Bare regner ut fra ukebytte på onsdager inntil noe annet er bevist på UL;)

Jaa jeg har også litt ubehag i livmor og i korsryggen. Samtidig som jeg er kjempetrøtt:sleep002 kan sove en time etter jobb uten at det ødelegger nattesøvnen - helt likt som forrige svangerskap

Høres veldig likt ut som meg! Begynte å få litt vondt i korsryggen for et par dager siden, mer i dag. Er 5+6 i dag.

Jeg har også sinnsykt vondt i korsryggen og mye murringer i magen. Mest murring på høyre side der jeg vet egget slapp (vet det var der pga ultralyd før eggløsning). Leste det var helt normalt med mest murring på ene siden for det betyr at det gule legemet produserer hormoner eller noe sånn på den siden egget slapp og at det var en bra ting.:cat:

Flere som har mest murring på ene siden?

Er så trøtt og føler jeg har følelsene utpå kroppen. Begynte å gråte i bilen i dag av ingenting. Føler meg så sinnsykt følsom, helt i ubalanse:p
Jeg har også mest murringer på den ene siden. Hos meg er det mest på venstre, og jeg «følte» eggløsningen og festingen på venstre side, så det passer jo bra. Skal på tidlig ultralyd på torsdag, så da blir det spennende å se om det faktisk er på venstre side det sitter ;). I så fall sier vel statistikken at jeg får jente! Hvis din sitter på høyre side, er det visst større sannsynlighet for at det er gutt (i følge en annen tråd jeg fant her på forumet).

4+2 idag. Mest fremtredende hos meg er veldig trøtt og ekstremt sulten «hele tiden» Lette murringer som kommer og går. Opplever også noen korte sekvenser med lett lett kvalme hvor jeg må rape litt før det går over .

Kraftig 3dagers migrene gjorde at jeg testet
Ellers har symptomene begrenset seg til stikking i brystene og hovne/store brystvorter

Murring i magen, og stikking i korsryggen. Har også begynt å bli skikkelig uggen og kvalm.. Kjempetrøtt på ettermiddagen!

Nå idag begynte det å murre i bekkenet og, håper virkelig ikke bekkenplagene blir så ille som sist, da hadde jeg termin i februar, og var sykemeldt fra oktober

Nå idag begynte det å murre i bekkenet og, håper virkelig ikke bekkenplagene blir så ille som sist, da hadde jeg termin i februar, og var sykemeldt fra oktober
Jeg slet også med bekkenet leeeeenge forrige gang. Var faktisk ett av mine første symptomer den gangen. Da var det bare 2 år siden forrige graviditet. Nå er det derimot gått mer enn 7 år, så jeg håper kroppen er mer som en førstegangs igjen under graviditeten og ikke husker bekkenproblemene!:p

Er 3+3 idag så burde ikke merke noe enda. Men kjenner ligamentsmerter når jeg nyser og hoster eller reiser meg fort. Blir også litt svimmel når jeg reiser meg til tider. Blir spennende å se hvilket symptom som melder sin ankomst først :)

Så _sinnsykt_ sliten og trøtt. Litt nedfor idag, kjenner jeg knapt har energi til å underholde 2 åringen etter en lang dag på jobb og akkurat idag kjennes tanken på en ny baby og alt som hører med veldig vanskelig

Så _sinnsykt_ sliten og trøtt. Litt nedfor idag, kjenner jeg knapt har energi til å underholde 2 åringen etter en lang dag på jobb og akkurat idag kjennes tanken på en ny baby og alt som hører med veldig vanskelig
Jeg føler med deg!:Heartred På tirsdag,dagen jeg fikk positiv test,var 3åringen helt j*vlig heeeele dagen.. Bare bøllet å gjor alt som han vet ikke er lov. Da var det rett før jeg bare begynte å grine,for jeg så ikke for meg hvordan det skal gå med to. Men føles bedre i dag:) Så det går over! Men regner med å føle det sånn en del dager frem til baby kommer:p

Uhr etter flere dager med helt minimalt murringer føler jeg i kveld føler jeg de har blitt litt mer uttalt, men vil fortsatt ikke karakterisere de som sterke da..Er fortsatt ingenting sammenlignet med menssmertene jeg får men redd det blir verre... vet ikke om dette er vanlig uten at det går til hel****..:P Dog ingen tegn til blod. Føler meg også litt svimmel, utrolig plagsomt. Andre som har kjent lignende ?

Jeg hadde alvorlig svangerskapskvalme i sist fullgått svangerskap. Med første var jeg og mye kvalm, men gav seg rundt uke 20. med sistemann var jeg dårlig og kaste opp daglig til fødsel. Men jeg klarer ikke huske når kvalmen kom.. jeg håper jo jeg slipper unna denne gangen. Per i dag (4+5) er jeg kun trøtt og har vonde nipler. Ingen ting annet.

Er 4+5 (tror jeg) og er skikkelig kvalm, liker ikke lengre smaken av hverken solo pluss eller Pepsi Max (pleide å drikke flere liter om dagen før.. nå orker jeg heldigvis ikke)

utrolig trøtt og har nå flere dager på rad faktisk sovet ett par timer på ettermiddagen, det er ekstremt uvanlig til å være meg.. mannen min sier også at han ser at jeg sliter, han sier at jeg ikke er så livlig og energisk som vanlig, og jeg blir fort sliten/kvalm.. jeg syns også nesten alt lukter surt/rart..

Er 4+5 (tror jeg) og er skikkelig kvalm, liker ikke lengre smaken av hverken solo pluss eller Pepsi Max (pleide å drikke flere liter om dagen før.. nå orker jeg heldigvis ikke)

utrolig trøtt og har nå flere dager på rad faktisk sovet ett par timer på ettermiddagen, det er ekstremt uvanlig til å være meg.. mannen min sier også at han ser at jeg sliter, han sier at jeg ikke er så livlig og energisk som vanlig, og jeg blir fort sliten/kvalm.. jeg syns også nesten alt lukter surt/rart..
Var en vikar på jobben min i forrige uke, som satt på pauserommet da jeg skulle inn og pause meg litt. Så spør han "går det bra med deg i dag??" Jeg spurte hva han tenkte på, og han svarte "nei, jeg bare synes ikke du ser ut som ditt vanlige, energiske selv idag..?" Jeg tenkte, whoops! Er det SÅ tydelig?!:hilarious:

Sa at jeg slet litt med svinmelhet den dagen (som jeg gjorde, og som jeg også gjør uten å være gravid). Men herreland såååå sliten og trøtt jeg er ja!

Jeg føler med deg!:Heartred På tirsdag,dagen jeg fikk positiv test,var 3åringen helt j*vlig heeeele dagen.. Bare bøllet å gjor alt som han vet ikke er lov. Da var det rett før jeg bare begynte å grine,for jeg så ikke for meg hvordan det skal gå med to. Men føles bedre i dag:) Så det går over! Men regner med å føle det sånn en del dager frem til baby kommer:p
ja humøret går visst litt opp og ned.. jeg er glad, håpefull og takknemmelig idag. Får bare ta dag for dag og se, passer veldig bra med sommerferie nå så vi får roet ned og kjent på kroppene ❤️

Back
Topp