Skjønner deg veldig godt

Med førstemann hadde jeg veldig sterke smerter, og hadde tatt en graviditetstest som var negativ, så legen henviste meg til ct med kontrastvæske

De så noe i livmora, og jeg ble henvist til privat ul. Dagen jeg skulle dit testet jeg igjen og fikk knallpositiv, og så bankende hjertet på ul- var da 6/7 uker på vei

Smertene fortsatte noen uker til, og var både innom legevakt og ul på sykehuset. Fikk bare til beskjed at det ikke er vanlig men kan skje at man får såpass sterke smerter i starten uten at noe er galt.. Svangerskapet gikk fint, smertene dabbet av rundt uke 8/9 tror jeg, og eldstemann er snart 8år nå og frisk som en fisk

Hvis smertene dine er sterke over tid, og du blir bekymret, dra på en sjekk hos ul for å utelukke svangerskap utenfor livetmoren etc?

Vanskelig å klassifisere smerter siden alt er veldig individuelt! Men med førstemann vil jeg si smertene var like sterke som begynnende fødselsrier etter å ha født noen ganger nå- altså de var veldig sterke.. Var veldig redd noe var galt, men i mitt tilfelle var det ikke det iaf

Finnes det privat ul det du bor med kort ventetid? Evt ring fastlegen og si du har smerter og er nervøs?

Alltid best å sjekke opp tenker jeg